Przetargi.pl
Dostawa kostki brukowej betonowej (typu HOLLAND) w ilości 10 000 m2 z dostawą na drogi powiatowe

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 22-600 Tomaszów Lubelski, ul. Lwowska 54
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6643045 , fax. 084 6642273
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Lwowska 54 54
    22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 084 6643045, fax. 084 6642273
    REGON: 95037163700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdptomaszow.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kostki brukowej betonowej (typu HOLLAND) w ilości 10 000 m2 z dostawą na drogi powiatowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pod nazwą :Dostawa kostki brukowej betonowej (typu HOLLAND- kolor szary) o grubości 6cm w ilości 9500m2 oraz o grubości 8cm w ilości 500m2 łącznie 10 000 m2 z dostawą na drogi powiatowe ZDP Tomaszów Lubelski Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę kostki brukowej betonowej: a) grubości 6cm typu HOLLAND kolor szary z dostawą na drogi powiatowe ZDP Tomaszów Lubelski w ilości 9500 m2 (teren powiatu Tomaszowskiego) b) grubości 8cm typu HOLLAND kolor szary z dostawą na drogi powiatowe ZDP Tomaszów Lubelski w ilości 500 m2 (teren powiatu Tomaszowskiego)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE POBIERA SIE
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający poniższe warunki. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE. Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania minimum 1 zadanie w zakresie dostawy kostki w ilości nie mniejszej niż 10 000m2
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty - na załączniku nr 1. 2. Kosztorys ofertowy - na załączniku nr 2. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na załączniku nr 5. 4. Wykaz ważniejszych zadań wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie potwierdzający spełnienie warunku (Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania minimum 1 zadanie w zakresie dostawy kostki w ilości nie mniejszej niż 10 000m2) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie- na załączniku nr 3. 5 . Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale lub kopii potwierdzone notarialnie. Każdy z wykonawców musi złożyć dokumenty wymienione w punktach od 3 do 4. 6 . Sprawdzenie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdptomaszow.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach