Urząd Miejski w Koninie ogłasza przetarg
- Adres: 62-500 Konin, Plac Wolności 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. (063) 24-01-111, 63 2401139 , fax. (063) 2401135
- Data zamieszczenia: 2009-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Koninie
Plac Wolności 1 1
62-500 Konin, woj. wielkopolskie
tel. (063) 24-01-111, 63 2401139, fax. (063) 2401135
REGON: 00065723700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kostki brukowej betonowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa kostki brukowej betonowej prostokątnej szarej o gr. 6cm w ilości 5000 m2 oraz kostki brukowej betonowej prostokątnej czerwonej o gr. 6 cm w ilości 250 m2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441131006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamowienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy tj:1.posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia. 2. posiadają niezbędne doświadczenie w wykonywaniu dostaw objętych przedmiotem zamówienia wyrażające się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywaniem ,w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. dwóch dostaw kostki brukowej betonowej o wartości co najmniej 150.000 zł każda. 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji dzialalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych , w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw kostki brukowej betonowej (min. dwóch) o wartości co najmniej 150.000 zł każda wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wykazanych dostaw.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup materiałów drogowych przeznaczonych do wykonania robót drogowych w Gminie Śmigiel w 2016 r
Dodano: 2015-11-05 - Dostawa prefabrykatów betonowych
Dodano: 2015-10-06 - Zagospodarowanie przestrzeni publicznej na cele turystyczno-rekreacyjne w Jankowie Przygodzkim - dostawa kostki brukowej, obrzeży betonowych, piasku i cementu
Dodano: 2015-05-06 - Zakup i dostawa kostki brukowej i krawężników dla potrzeb inwestycji pod nazwą Budowa drogi pożarowej dla SPZOZ w Kole
Dodano: 2014-11-25 - Dostawa Prefabrykatów Betonowych
Dodano: 2014-09-26 - Zakup i dostawa materiałów betonowych na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Złotowie
Dodano: 2014-06-03 - Zakup materiału drogowego
Dodano: 2014-04-30 - Dostawa materiałów chodnikowych do budowy chodników na terenie Gminy.
Dodano: 2014-03-19 - Dostawa materiałów chodnikowych do budowy chodników na terenie Gminy
Dodano: 2014-03-03 - Zakup i dostawa materiałów betonowych na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Złotowie.
Dodano: 2014-02-12