Gminne Przedsiębiorstwo Usługowe ALGAWA Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 87700 Aleksandrów Kujawski, ul. Przemysłowa
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 54 282 07 70 , fax. 54 282 07 70
- Data zamieszczenia: 2017-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminne Przedsiębiorstwo Usługowe ALGAWA Sp. z o.o.
ul. Przemysłowa 10
87700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 54 282 07 70, fax. 54 282 07 70
REGON: 34039483700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.algawa.4bip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Gminne Przedsiebiorstwo Sp z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa koparko- ładowarki na potrzeby funkcjonowania oczyszczalni ścieków w miejscowości Przybranowo. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej (rok produkcji nie starszy niż 2017) koparko-ładowarki na potrzeby Gminnego Przedsiębiorstwa Usługowego „ALGAWA” w Sp. z o.o. w Aleksandrowie Kujawskim - w zakresie i na warunkach określonych w siwz wraz z załącznikami, w tym w „Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym Załącznik nr 1 siwz. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.: 1) dostawę koparko-ładowarki wraz z osprzętem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. do Gminnego Przedsiębiorstwa Usługowego „ALGAWA” Sp. z o.o. w Aleksandrowie Kujawskim przy ul. Przemysłowej 10, 2) przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi, użytkowania i konserwacji, 3) dostarczenie instrukcji obsługi poszczególnych elementów w języku polskim, 4) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów stanowiących dowód należytego wykonania przedmiotu umowy (m. in.: atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji) w języku polskim, 5) serwis koparko-ładowarki i osprzętu w okresie gwarancji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43261000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (pisemne), o którym mowa w pkt. V niniejszej siwz (jeżeli dotyczy). 2)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt. VI.1.1) siwz składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3)Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. VI.1.1) siwz. 4)Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca będzie mógł przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt VI.7.1) niniejszej SIWZ - składa dokument/y wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. VI.7.1 niniejszej SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa-leasing fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej wraz z osprzętem i opcją wykupu”
Dodano: 2023-04-06 - Dostaw koparko-ładowarki. Dostawa kosiarki
Dodano: 2023-03-08 - ''Dostawa nowej koparki gąsienicowej wraz z osprzętem o masie roboczej 5,5 - 7 ton wg Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 ''
Dodano: 2022-07-28 - zakup koparko - ładowarki z osprzętem
Dodano: 2020-01-30 - Zakup koparko-ładowarki służącej do utrzymania urządzeń melioracji wodnej
Dodano: 2019-12-31 - Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej koparko - ładowarki
Dodano: 2019-12-06 - Dostawa używanej koparko-ładowarki dla Gminy Dobre
Dodano: 2019-12-05 - Dostawa używanej koparko-ładowarki dla Gminy Dobre
Dodano: 2019-11-19 - Dostawa maszyn i urządzeń w ramach projektu pn. Inwestycje zapobiegające zniszczeniu potencjału produkcji rolnej
Dodano: 2019-10-21 - „Zakup fabrycznie nowych maszyn i urządzeń w ramach operacji typu „Inwestycje zapobiegające zniszczeniu potencjału produkcji rolnej” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji w środki zapobiegawcze, których celem jest ograniczenie skutków prawdopodobnych klęsk żywiołowych, niekorzystnych zjawisk klimatycznych i katastrof” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 służących wykonywaniu, utrzymywaniu oraz eksploatacji urządzeń służących do ochrony gospodarstw członków spółki wodnej przed powodzią, oraz wykonywaniu, utrzymywaniu oraz eksploatacji urządzeń służących do melioracji wodnych oraz prowadzenia racjonalnej gospodarki na terenach zmeliorowanych, będących w posiadaniu członków spółki wodnej.”
Dodano: 2019-08-13