Przetargi.pl
Dostawa koparko-ładowarki, ciągnika wraz z osprzętem i przyczepy w formie leasingu operacyjnego dla Zakładu Obsługi Komunalnej w Dobromierzu

Gmina Dobromierz ogłasza przetarg

  • Adres: 58-170 Dobromierz, Plac Wolności 24
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8586217 , fax. 074 8586460
  • Data zamieszczenia: 2009-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobromierz
    Plac Wolności 24 24
    58-170 Dobromierz, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8586217, fax. 074 8586460
    REGON: 89071834300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobromierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa koparko-ładowarki, ciągnika wraz z osprzętem i przyczepy w formie leasingu operacyjnego dla Zakładu Obsługi Komunalnej w Dobromierzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej koparko-ładowarki, ciągnika wraz z osprzętem i przyczepy dla Zakładu Obsługi Komunalnej w Dobromierzu z opcją wykupu oraz ich ubezpieczenie na czas trwania leasingu w zakresie AC, OC, NNW i ubezpieczenia majątkowego. 2.2. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 1.43.26.10.00-0 Koparki mechaniczne 2.16730000-1 Ciągniki tradycyjne 3.16520000-6 Samowyładowcze przyczepy do celów rolniczych 4.66.00.00.00-0 Usługi finansowe i ubezpieczeniowe 2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ze wskazaniem części został określony w Załączniku Nr 6 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 2.4.Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia nieodpłatnego szkolenia w zakresie bieżącej obsługi koparko - ładowarki dla pracowników wytypowanych przez Zamawiającego. Szkolenie powinno odbyć się w siedzibie Zamawiającego, podczas uruchomienia maszyny i obejmować zakres umożliwiający prawidłową eksploatację maszyny. 2.5. Dostawca musi być autoryzowanym przedstawicielem producenta istniejącym na rynku polskim minimum 5 lat oraz posiadać najbliższy serwis w odległości nie większej niż 40 km od siedziby Zamawiającego. 2.6. Informacje uzupełniające istotne dla Dostawcy: a) pierwsza wpłata 25% wartości zamówienia, b) okres leasingu 60 miesięcy, c) wartość końcowa wykupu: 1% d)wszelkie płatności z tytułu rat leasingowych będą regulowane przez Zakład Obsługi Komunalnej w Dobromierzu ul. Cmentarna 14, 58-170 Dobromierz e) udzieli gwarancji na 24 m-ce lub limit 3000 mth f) dostępność serwisu 48 godzin g) przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, rok produkcji min. 2008 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 432610000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655z póżn. zm.) określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj.: 7.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie upoważniającym wykonawcę do ubiegania się o udzielenie i realizację zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania; 7.1.2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj.: w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. W tym przypadku Wykonawca jest obowiązany podać ich wartość (wartości części usługi, za którą Wykonawca był odpowiedzialny), przedmiot, daty, miejsca wykonania, odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. listy referencyjne, protokoły odbioru, potwierdzenia dokonania płatności lub inne - zgodnie z wyborem Wykonawcy); 7.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 7.1.4. nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p. 7.1.5. zgodnie z art. 44 ustawy P.z.p. złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. 7.2. Spełnianie warunków Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7.2.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienie stosownie do art. 23 P.z.p. (na podstawie umowy konsorcjalnej) warunki zawarte w części 7 SIWZ muszą spełniać w sposób następujący: 1) wymienione w poz. 7.1.2.; 7.1.3. SIWZ muszą być spełnione łącznie; 2) wymienione w poz. 7.1.1.; 7.1.4.; 7.1.5. SIWZ muszą być spełnione przez każdego z Wykonawców oddzielnie. 7.3. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu 7.3.1. Ocena spełniania przez Wykonawcę ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnianie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w części 8 niniejszej SIWZ i załączonych do oferty. Z treści tych dokumentów lub oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki Wykonawca spełnia. Zamawiający wezwie do uzupełnienia wymaganych dokumentów lub oświadczeń dotyczących spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy P.z.p. 7.3.2. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a tym samym odrzuceniem jego oferty. 7.3.3. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert ważnych i nie podlegających odrzuceniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymienionych w części 7 SIWZ oraz formalnej poprawności oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujące dokumenty lub oświadczenia: 8.1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8.1.2. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości (wartości części usługi, za którą Wykonawca był odpowiedzialny), przedmiotu, daty, miejsca wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. listy referencyjne, protokoły odbioru, potwierdzenia dokonania płatności lub inne - zgodnie z wyborem Wykonawcy); Uwaga: Z załączonych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie, musi jednoznacznie wynikać, że odnoszą się do zamówień wyszczególnionych w wykazie! 8.1.3. oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania stosownie do treści art. 24 ust. 1 i ust. 2 P.z.p. - zaleca się sporządzenie zgodnie z załącznikiem nr 3 SIWZ (druk do wypełnienia lub wzorowania się), 8.1.4. oświadczenie Wykonawcy stosownie do art. 44 P.z.p. o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 P.z.p. - zaleca się sporządzenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ (druk do wypełnienia lub wzorowania się), 8.1.5. projekt umowy leasingu operacyjnego (załącznik nr 5), 8.2. Pozostałe dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 8.2.1. pełnomocnictwo osób/y uprawnionej do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty, 8.2.2. dokument, w którym Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. na podstawie umowy konsorcjalnej, działalności prowadzonej w formie spółki cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z którego wynika, że zostało ono udzielone przez każdego z nich (podpisany przez wszystkich wykonawców) - w formie oryginału;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobromierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach