Przetargi.pl
Budowa Cmentarza komunalnego- I etap : droga dojazdowa, Krematorium ,Dom Pogrzebowy, parkingi, 32 kwatery, ogrodzenie, aleje główne i boczne

Prezydent Miasta Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, pl. Słowiański 8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7212100 , fax. 076 7212115
  • Data zamieszczenia: 2009-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Legnicy
    pl. Słowiański 8 8
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7212100, fax. 076 7212115
    REGON: 39064725100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.legnica.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Cmentarza komunalnego- I etap : droga dojazdowa, Krematorium ,Dom Pogrzebowy, parkingi, 32 kwatery, ogrodzenie, aleje główne i boczne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zadania inwestycyjnego, o powierzchni zagospodarowania terenu - etap I - 107 884 m2, w tym nawierzchnie żwirowe 0,44 ha, nawierzchnie z kostki betonowej 2,25 ha, nawierzchnia mineralno-asfaltowa1,1 ha, obejmuje między innymi: a)budowę zjazdu z drogi krajowej nr 3, skrzyżowanie z drogą dojazdową, strona prawa od km 397+347 do 397+781 w miejscowości Lipce, gm. Miłkowice w ramach budowy drogi dojazdowej do cmentarza komunalnego dla miasta Legnicy; b)budowę drogi dojazdowej do cmentarza wraz z oświetleniem i docelową organizacją ruchu; c)wyburzenie istniejących obiektów na terenie zagospodarowania; d)budowę domu pogrzebowego o powierzchni zabudowy -1680,9 m2, kubaturze 8648,23 m3, obejmującego kompleks budynków - zespół pogrzebowo-sakralny, zespół administracyjny, zespół techniczny, zespół socjalny, zespół gospodarczo-pomocniczy; e)budowę budynku pomocniczego nr 1 - sklepy - pz 166,75 m2, kub. - 641,98 m3, f)budowę budynku pomocniczego nr 2 - (portiernia i sanitariaty), - pz - 123,66 m2, kubatura - 476,09 m3; g)budowę przyłącza i zewnętrznej instalacji wodociągowej; h)włączenie do sieci gazu ze stacją redukcyjno-pomiarową; i)budowę zewnętrznej instalacji kanalizacji ściekowej i technologicznej, zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej ze zbiornikiem retencyjno-chłonnym i studniami chłonnymi, zewnętrznej instalacji gazu, sieci i przyłączy elektrycznych, oświetlenia terenu, j)budowę obiektów małej architektury - schody, murki, kolumbaria, ściany pamięci, ogrodzenia, bramy, aleje główne i boczne, place, pola grzebalne - 32 kwatery; k)wyposażenie technologiczne i rozruch urządzeń. Wszystkie elementy zgodne właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacja projektową - Rozdział 4 i 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne , użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w terenie oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót budowlanych, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 150.000zł( sto pięćdziesiąt tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1)-3) ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku wg załącznika nr 1 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna. 2. Prowadzą działalność w zakresie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia. Ocena warunku wg dokumentu - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 3 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji podobnych zamówień tzn. jako Wykonawca wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. obiekt o kubaturze min. 6 000 m3, w którym wykonano instalację CO, gazową, wodno-kanalizacyjną, elektryczną oraz wentylację wraz z infrastrukturą obejmująca przyłącza oraz roboty drogowe- dojazd do budynku, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. Przez wartość zamówienia odpowiadającą wartości robót stanowiących przedmiot zamówienia należy rozumieć wartość oferowaną przez Wykonawcę. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 3 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W załączniku podać wartość robót, datę wykonania i odbiorców wraz z dokumentami od poprzednich Zamawiających potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 4. Mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel: w zakresie kadry kierowniczej pod względem kwalifikacji, a w szczególności do obsadzenia podanych niżej stanowisk: 1) Kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi dla branży konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, wpisany na listę członków PIIB i ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji. 2)Kierownik robót drogowych z uprawnieniami budowlanymi dla branży drogowej bez ograniczeń, wpisany na listę członków PIIB i ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji. 3) Kierownik robót elektrycznych z uprawnieniami budowlanymi dla branży elektrycznej, bez ograniczeń,, wpisany na listę członków PIIB i ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem w.w funkcji. 3) Kierownik robót sanitarnych z uprawnieniami budowlanymi dla branży sanitarnej bez ograniczeń,, wpisany na listę członków PIIB i ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem w.w funkcji. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 2 niniejszej instrukcji. Osoby wskazane w załączniku nr 2 powinny posiadać uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności. Do załącznika dołączyć: kserokopie uprawnień budowlanych dla poszczególnych branż, potwierdzenie wpisu na listę członków PIIB oraz załączyć informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Dla osoby wskazanej w załączniku nr 2 jako kierownik budowy dokument potwierdzający, że był kierownikiem budowy na co najmniej jednym zadaniu porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia - tj. kierował budową o parametrach zbliżonych do przedmiotu zamówienia- koordynacja robót w branżach: drogowej, sieci i instalacje elektryczne, sieci i instalacje sanitarne, np.: referencje, opinie lub kserokopie dziennika budowy oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jak i też pisemne zobowiązanie wskazanych osób jeżeli w załączniku nr 2 ,,Instrukcji dla wykonawców- Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. mogą spełnić łącznie 5. Wykonają siłami własnymi nie mniej niż 60% zakresu rzeczowego robót. Ocena warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 6 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.- Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 6. Dysponują potencjałem technicznym, czyli mają do dyspozycji niezbędne do wykonania zamówienia narzędzia i urządzenia , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca(przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna, leasing lub w inny sposób) przewidziane do realizacji zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 4 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń oraz pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w załączniku nr 4 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia., wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 7. Posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełnienia warunku wg ww. dokumentów. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ad.1 Ocena spełnienia warunku wg załącznika nr 1 Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna. ad.2 Ocena warunku wg dokumentu - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. ad. 3 Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 3 pn.Doświadczenie zawodowe Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. ad. 4 Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 2 pn Wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia Osoba wskazana w załączniku nr 2 powinna posiadać uprawnienia budowlane w - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. ad5. Ocena warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 6 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.- Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. ad. 6 Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 4 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. ad.7 Posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełnienia warunku wg ww. dokumentów. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.legnica.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach