Przetargi.pl
dostawa kontrolera WIFI oraz Access Pointów na potrzeby Zachęty – Narodowej Galerii Sztuki.

Zachęta Narodowa Galeria Sztuki ogłasza przetarg

  • Adres: 00-916 Warszawa, Plac Małachowskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 556 96 01 , fax. 228 277 886
  • Data zamieszczenia: 2020-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachęta Narodowa Galeria Sztuki
    Plac Małachowskiego 3
    00-916 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 556 96 01, fax. 228 277 886
    REGON: 27594900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zacheta.art.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa kontrolera WIFI oraz Access Pointów na potrzeby Zachęty – Narodowej Galerii Sztuki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kontrolera WIFI oraz Access Pontów na potrzeby Zachęty Narodowej Galerii Sztuki. 2. Przedmiot zamówienia jest podzielony na dwie odrębne części: I część - dostawa kontrolera WIFI na potrzeby Zachęty – Narodowej Galerii Sztuki. – 1 sztuka II część – dostawa Access Pointów na potrzeby Zachęty – Narodowej Galerii Sztuki – 40 sztuk 3. Wspólny słownik zamówień (CPV) Część I - 30233190-9 kontroler dysku Część II - 30 20 00 00-1 Urządzenia komputerowe 4. Opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę sprzętu i świadczenie usług serwisowych w okresie gwarancji. 6. Dodatkowe informacje: a) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego w terminie maksymalnie do 35 dni od dnia podpisania umowy. Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert. b) Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie dostawy z wyprzedzeniem, co najmniej 2 dni roboczych, z tym, że niezbędna jest akceptacja tego terminu przez Zamawiającego. Przez dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-16:00, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy i dni wolnych u Zamawiającego. 7. Wymagania formalne i warunki gwarancji. a) Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji przez okres minimum 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia potwierdzającego należyte wykonanie dostawy. Czas obowiązywania gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, z zastrzeżeniem lit. b poniżej. b) Naprawy gwarancyjne będą realizowane w siedzibie Zamawiającego. Czas reakcji serwisowej – następny dzień roboczy po zgłoszeniu konieczności naprawy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ wraz z załączonym oświadczeniem o spełnianiu wymaganych parametrów technicznych – na wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach