Przetargi.pl
Dostawa kontenerów do przechowywania odpadów na terenie PSZOK w Narwi.

Gmina Narew ogłasza przetarg

  • Adres: 17-210 Narew, ul. Mickiewicza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 6816016 , fax. 0-85 873 35 35
  • Data zamieszczenia: 2020-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Narew
    ul. Mickiewicza 101
    17-210 Narew, woj. podlaskie
    tel. 0-85 6816016, fax. 0-85 873 35 35
    REGON: 50659556000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.narew.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kontenerów do przechowywania odpadów na terenie PSZOK w Narwi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kontenerów do przechowywania odpadów na terenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Narwi: 1) dostawa kontenerów o pojemności około 40 m3 oraz około 10 m3. a) kontenery około 40m3 – 3 sztuki, kontenery przeznaczone na: - kontener nr 1 – odpady mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, - kontener nr 2 – odpady zużytych opon, - kontener nr 3 – odpady zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego. Przykładowe kontenery dostępne na stronie: http://amg.pl/kontener-rolkowy-z-dachem-stalym-40-m3 Kontenery te mogą stać na zewnątrz hali magazynowej gdyż mają dach. b) kontenery o pojemności około 10m3 – 8 sztuk + 2 sztuki rezerwowe. kontenery, które powinny stać pod zadaszeniem: - kontener nr 4 – odpady papieru, tektury, - kontener nr 5 – odpady tworzyw sztucznych i opakowań wielomateriałowych - kontener nr 6 – odpady metali, - kontener nr 7 – odpady ze szkła, - kontener nr 8 – odpady ulegające biodegradacji, - kontener nr 9 – popiół z palenisk domowych. bez zadaszenia mogą być ustawione: - kontener nr 10 – odpady zielone, - kontener nr 11 – odpady budowlane i rozbiórkowe. Na terenie placu manewrowego ustawione będą również 2 kontenery o pojemności około 10m3 – jako kontenery rezerwowe, na wypadek przepełnienia się pozostałych kontenerów. 2) dostawa kontenera specjalistycznego na odpady niebezpieczne oraz niezbędnego wyposażenia. Na terenie PSZOK NAREW gromadzone będą odpady niebezpieczne pochodzące z gospodarstw domowych W celu całkowitego zabezpieczenia podłoża oraz wód podziemnych i powierzchniowych zastosowany będzie specjalistyczny kontener typu EKOSKŁAD. Kontener będzie wstawiony do hali magazynowej. Konstrukcja kontenera wykonana jest ze stalowych kształtowników a następnie pokryta stalową blachą o odpowiedniej grubości, dodatkowo wzmocnioną tłoczeniami. Wewnątrz kontenera zbiorczego umiejscowiona jest krata stanowiąca podłogę do zbiorczych pojemników. Pod stalową kratą znajduje się komora przechwytująca ewentualne wycieki z pojemników. Pojemniki ustawione we wnętrzu kontenera można mocować za pomocą taśm lub pasów do elementów znajdujących się na ścianach kontenera. Wymiary kontenera typu EKOSKŁAD: DŁ./SZER./WYS. (mm) – 1600x2350x2350 Wewnątrz kontenera typu EKOSKŁAD ustawione będą następujące pojemniki: • pojemnik na akumulatory, • pojemnik na zużyte źródła światła, • pojemnik na zużyte baterie, • pojemnik na przeterminowane lekarstwa, • atestowane beczki z wiekiem do gromadzenia odpadów niebezpiecznych i chemikaliów, • pojemnik na odpady niekwalifikujących się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek, Opisane powyżej pojemniki na odpady niebezpieczne ustawiane będą w kontenerze typu EKOSKŁAD na terenie PSZOK NAREW. W kontenerze znajdować się będą poza tym: • sorbenty polipropylenowe – przeznaczone do usuwania substancji ciekłych takich jak: oleje, paliwa, inne ropopochodne, tłuszcze, chłodziwa, kwasy, zasady i rozpuszczalniki. • waga legalizowana o dokładności ważenia – 50g. 2. Przedmiot umowy obejmuje również dostarczenie niezbędnych dokumentów materiałowych, przewozowych, świadectw jakości, certyfikatów, atestów bezpieczeństwa oraz wszelkich innych dokumentów wymaganych do eksploatacji ww. kontenerów na terytorium Polski oraz potwierdzających zgodność dostarczonych kontenerów z obowiązującymi normami jakości i bezpieczeństwa, a także gwarancje i szczegółową dokumentację użytkową kontenerów. 3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu umowy należytej jakości, odpowiadającego wszelkim normom jakościowym ustanowionym właściwymi przepisami prawa. 4. Wykonawca oświadcza, że kontenery będące przedmiotem umowy są wolne od wad fizycznych i nie są obciążone prawami osób trzecich oraz należnościami na rzecz Skarbu Państwa, a także nie toczy się względem nich żadne postępowanie. 5. Wykonawca oświadcza, że ma doświadczenie, zdolności i uprawnienia do wykonania przedmiotu umowy. UWAGA: Jeżeli w jakimkolwiek miejscu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) lub w Załącznikach do SIWZ, wskazano konkretnego producenta, dostawcę lub nazwę własną materiałów, urządzeń, sprzętów, Zamawiający informuje, iż dodaje zapis „lub równoważne o porównywalnych parametrach”, zezwalając na składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy pzp. Jedynym celem podania nazw własnych materiałów, produktów lub producenta jest przedstawienie standardów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami przetargowymi. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskanie wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do rzetelnego przygotowania oferty. 6. Ponadto szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia określają: 1) Projekt umowy, stanowiący Załączniki nr 4 do SIWZ. 7. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania wartości zamówienia jako ceny ryczałtowej za wykonanie wszystkich elementów zamówienia, łącznie z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 19. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928480-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępujący do przetargu Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 7 sierpnia 2020 r. do godz. 12.00. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku wymienionych poniżej formach: 1) Pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Narwi Nr 43 8086 0004 0000 1052 2000 0080 z dopiskiem “wpłata wadium – sprawa nr Or.271.22,2020”. Do oferty należy dołączyć dowód wpłaty wadium. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Wykonawca winien złożyć w formie oryginału w Urzędzie Gminy Narew lub załączyć w formie oryginału do oferty, w takich przypadkach oferta musi zawierać także kopię tych dokumentów. ZAMAWIAJĄCY ODRZUCI OFERTĘ WYKONAWCY, JEŻELI WADIUM NIE ZOSTAŁO WNIESIONE LUB ZOSTAŁO WNIESIONE W SPOSÓB NIEPRAWIDŁOWY. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wystąpią przesłanki określone w art. 46 ust. 5 Pzp oraz jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Ponadto Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenia wstępne potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, 2) wypełniony formularz cenowy, 3) do oferty i oświadczenia wstępnego nie należy dołączać dokumentów wskazanych w sekcjach 3.1 oraz 3.2 i 3.3. Dokumenty te składa się na wezwanie zamawiającego na zasadach określonych w przepisach art. 26 ustawy Prawo zamówień publicznych, o ile zamawiający podejmie decyzję o wezwaniu do ich złożenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach