Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 30-529 Kraków, ul. Józefińska 14/002
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6165420, 6165424 , fax. 012 6165428
- Data zamieszczenia: 2011-07-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
ul. Józefińska 14/002 14/002
30-529 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6165420, 6165424, fax. 012 6165428
REGON: 35150530800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i akcesoriami, szczegółowo opisanych w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji. 2. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony przez Wykonawcę własnym transportem, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność. Koszty transportu oraz opakowania ponosi Wykonawca, dlatego powinny być one uwzględnione w cenie oferty. Opakowanie i sposób przewozu powinny odpowiadać jego właściwościom. 3. Warunki dodatkowe realizacji zamówienia: 1) Miejsce dostawy: Magazyn Centralny MOPS w Krakowie, przy ul. Józefińskiej 14, w godzinach pracy Zamawiającego, tj. w poniedziałek w godzinach 09:30-16:30, oraz wtorek -piątek w godzinach 08:00 -15.00; 2) Termin realizacji dostawy: do 14 dni od daty podpisania umowy; 3) Dostarczony sprzęt i oprogramowanie mają być fabrycznie nowy, nie nosić śladów użytkowania oraz mają być dostarczone w oryginalnych nienaruszonych opakowaniach; 4) Wynagrodzenie zostanie wypłacone w terminie 14 dni od daty przyjęcia faktury wraz z protokołami przekazania podpisanymi przez Zamawiającego; 5) Gwarancje oraz czas naprawy udzielone przez Wykonawcę na oferowane towary mają wynosić minimum: a) część I poz. 1, 4 - gwarancja min. 24 miesiące, max. 60 miesięcy, czas naprawy max. 24 h. b) część I poz. 7 - 9 - gwarancja min. 12 miesięcy, max. 60 miesięcy, czas naprawy max. 24 h. c) część IV poz. 1,4 - gwarancja min. 24 miesięcy, max. 60 miesięcy, czas naprawy max. 24 h. Gwarancja na dostarczony sprzęt ma być zbiorcza i ma być wystawiona przez Wykonawcę, a nie producenta. Osobną pozycją na fakturze ma być oprogramowanie. Dokument gwarancyjny ma zawierać datę sprzedaży, zestawienie sprzętów z nr fabrycznymi oraz warunki gwarancji zgodnie z warunkami udzielenia zamówienia. Dokument ma być podpisany przez upoważnioną osobę; 6) Serwis gwarancyjny musi być wykonywany w lokalach, w których będzie zlokalizowany sprzęt komputerowy, na koszt Wykonawcy. Lokale mieszczą się na terenie Miasta Krakowa. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, naprawy gwarancyjne mogą odbywać się w serwisie Wykonawcy, jedynie za zgodą Zamawiającego. W razie niemożności dotrzymania wskazanych wyżej terminów napraw Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia na czas naprawy sprzętu zastępczego o analogicznych lub lepszych parametrach technicznych; 7) Faktura oraz protokół przekazania ma zawierać zestawienie wszystkich sprzętów, akcesoriów i oprogramowania (precyzyjne nazwy wszystkich elementów składowych); 8) Zamawiający nie odbierze sprzętu w przypadku, gdy Wykonawca przy dostawie nie dostarczy poprawnie wystawionych faktury, protokołu przekazania oraz gwarancji; 9) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego w ciągu 7 dni od dostawy wad w dostarczonym sprzęcie Wykonawca ma obowiązek wymienić wadliwy towar do 7 dni od daty otrzymania zgłoszenia; 10) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za: a) zwłokę w dostarczeniu przedmiotu zamówienia w terminie określonym w pkt. 2 wysokości 1% wartości partii towaru dostarczonego z opóźnieniem, za każdy dzień zwłoki, b) opóźnienie terminu usunięcia wad lub braków ilościowych przedmiotu zamówienia w wysokości 1% wartości części towaru podlegającej reklamacji za każdy dzień zwłoki, c) odstąpienie od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 10% wynagrodzenia umownego, 11) Wszelkie kary umowne mogą być potrącane z wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 12) Osobami odpowiedzialnymi za odbiór dostaw są Maciej Stefańczyk lub w jego zastępstwie Krzysztof Orzechowski oraz Robert Kowalski lub w jego zastępstwie Tomasz Michalik; 13) Sprzęt ma być kompletny z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć i zdatny do bezpośredniego użycia zgodnie z przeznaczeniem. Informacje dodatkowe: 1. Wszelkie kontakty z zamawiającym mogą odbywać się w godzinach pracy Zamawiającego, tj. w poniedziałek w godzinach od 09:00 do 17:00 oraz od wtorku do piątku w godzinach od 07:30 do 15:30, 2. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej, co oznacza, że wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje związane z treścią postępowania zarówno Zamawiający, jak i Wykonawcy przekazują sobie na piśmie. Zamawiający dopuszcza również inne formy przekazu informacji, tj. za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej na adres: do@mops.krakow.pl - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oprogramowania do analizy obrazu
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-07-22 - na zakup i odnowienie subskrypcji programu Autodesk dla WIMiRKC-zp.272-294/16
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa oprogramowania - pakiet IV
Dodano: 2016-07-18 - Dostawa oprogramowania - pakiet III
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa oprogramowań dla Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego
Dodano: 2016-06-21 - Dostawa oprogramowania - pakiet II
Dodano: 2016-06-17 - Dostawa oprogramowania do analiz statystycznych
Dodano: 2016-04-11 - Wsparcie serwisowe oprogramowania VMware Horizon oraz dostawa dodatkowych licencji w celu rozbudowy istniejącego środowiska VMware Horizon
Dodano: 2016-03-31 - Dostawa, instalacja i wdrożenie modułu SOR systemu HIS
Dodano: 2016-02-22