Gmina Ostróda ogłasza przetarg
- Adres: 14-100 Ostróda, Jana III Sobieskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 896760780 , fax. 896760790
- Data zamieszczenia: 2020-10-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostróda
Jana III Sobieskiego 1
14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 896760780, fax. 896760790
REGON: 51074325500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaostroda.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem w ramach projektu ,,Szkolna Akademia Przyszłości”- rozwijanie kompetencji kluczowych w klasach I-VI - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamówienie obejmuje: a) Dostawę wraz z transportem, rozładunkiem i wniesieniem 184 komputerów przenośnych do siedziby zamawiającego tj. Urząd Gminy Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda b) jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie przedmiotu zamówienia; 2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj i ilość sprzętu, jego specyfikacja techniczna została zawarta w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Wymieniony w opisie sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, pochodzić z bieżącej produkcji, posiadać karty gwarancyjne i instrukcje obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). 3. Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku. 4. Wszystkie dostarczone produkty winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach: 1. Użyteczność dla osób o różnej sprawności 2. Elastyczność w użytkowaniu 3. Proste i intuicyjne użytkowanie 4. Czytelna informacja 5. Tolerancja na błędy 6. Wygodne użytkowanie bez wysiłku 7. Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania 8. Percepcja równości Okres gwarancji: minimum 36 miesiące od daty zakupu. 5. Każdy z dostarczonych artykułów winien posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym i być zgodny z Dyrektywą 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów. Wykonawca na etapie składania ofert oświadczy Zamawiającemu na formularzu ofertowym, iż cały zaoferowany asortyment jest zgodny z Dyrektywą oraz oznakowany znakiem CE. 6. Wraz z dostawą Wykonawca dostarczy papierową wersję Deklaracji Zgodności CE dla każdego z dostarczanych produktów. W przypadku nie dostarczenia Deklaracji dostarczony towar nie będzie odebrany oraz zostanie na koszt Wykonawcy wymieniony na inny o nie gorszych parametrach posiadający Deklarację Zgodności. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy 'lub równoważne'. Zamawiający przewiduje konieczność przeniesienia praw własności intelektualnej lub udzielenia licencji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, netto oraz podatek vat, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu i warunków gwarancji, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) podpisany i wypełniony szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ (tabela) 3) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 niniejszej SIWZ; 2. Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. 3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2024-01-22 - Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach Programu Cyfrowa Gmina
Dodano: 2023-06-03 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA NA POTRZEBY URZĘDU MIEJSKIEGO W OSTRÓDZIE ORAZ SZKÓŁ PODSTAWOWYCH GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA
Dodano: 2023-05-26 - „Zakup i dostawa laptopów w ramach programu Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR”
Dodano: 2023-05-20 - "DOSTAWA SPRZĘTU, OPROGRAMOWANIA, USŁUGA ABONAMENTOWA ORAZ USŁUGA SZKOLENIA W RAMACH PROGRAMU CYFROWA GMINA"
Dodano: 2023-04-24 - DOSTAWA SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA DLA GMINY SĘPOPOL W RAMACH PROJEKTU - "CYFROWA GMINA" Z PODZIAŁEM NA ZADANIA (NR 1 I NR 4)
Dodano: 2023-04-24 - Cyfrowa gmina
Dodano: 2023-03-21 - DOSTAWA SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA DLA GMINY SĘPOPOL W RAMACH PROJEKTU - "CYFROWA GMINA" Z PODZIAŁEM NA ZADANIA (NR 1 I NR 4)
Dodano: 2023-02-23 - „Zakup i dostawa laptopów w ramach programu Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR”
Dodano: 2023-02-22 - Dostawa laptopów w ramach programu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
Dodano: 2023-01-18