Przetargi.pl
Dostawa komputerów przenośnych, oprogramowania, toreb do komputerów przenośnych, adapterów z USB typu C do VGA, myszy komputerowych, monitorów, urządzenia wielofunkcyjnego, dysków SSD.

Warmińsko-Mazurski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-356 Olsztyn, Jagiellońska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 357 684 , fax. 895 357 684
  • Data zamieszczenia: 2020-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warmińsko-Mazurski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Olsztynie
    Jagiellońska 91
    10-356 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 357 684, fax. 895 357 684
    REGON: 51965302200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.w-modr.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa komputerów przenośnych, oprogramowania, toreb do komputerów przenośnych, adapterów z USB typu C do VGA, myszy komputerowych, monitorów, urządzenia wielofunkcyjnego, dysków SSD.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa komputerów przenośnych, oprogramowania, toreb do komputerów przenośnych, adapterów z USB typu C do VGA, myszy komputerowych, monitorów, urządzenia wielofunkcyjnego, dysków SSD. Wyszczególnienie: 1. Dostawa komputerów przenośnych # 1 – 2 sztuki 2. Dostawa komputerów przenośnych # 2 – 6 sztuk 3. Dostawa komputerów przenośnych # 3 – 5 sztuk 4. Dostawa oprogramowania Office – 13 sztuk 5. Dostawa toreb do komputerów przenośnych #1 – 2 sztuki 6. Dostawa toreb do komputerów przenośnych #2 – 11 sztuk 7. Dostawa Adapterów z USB typu C do VGA – 15 sztuk 8. Dostawa myszy komputerowych – 13 sztuk 9. Dostawa monitorów -10 sztuk 10. Urządzenie wielofunkcyjne – 1 sztuka 11. Dostawa dysków SSD SATA – 10 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 i 1A do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (§ 5 pkt 4 rozporządzenia ws. dokumentów). Dotyczy odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego (dla podmiotów wpisanych do KRS) lub odpisu z Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej (dla podmiotów wpisanych do CEDIG). Wskazane rejestry są ogólnodostępnymi i bezpłatnymi bazami danych, zatem Zamawiający pobiera samodzielnie informacje z tych baz danych. 3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach