Przetargi.pl
Dostawa komputerów, notebooków, drukarek i zasilaczy awaryjnych na potrzeby Sądu Okręgowego w Elblągu

Sąd Okręgowy w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, Plac Konstytucji 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 6112200 w. 169 , fax. 055 6112216
  • Data zamieszczenia: 2011-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Elblągu
    Plac Konstytucji 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 6112200 w. 169, fax. 055 6112216
    REGON: 00057164200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elblag.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa komputerów, notebooków, drukarek i zasilaczy awaryjnych na potrzeby Sądu Okręgowego w Elblągu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Sądu Okręgowego w Elblągu. Miejsce dostawy wszystkich elementów sprzętu komputerowego, dotyczącego zakresu przedmiotowego zamówienia - Sąd Okręgowy w Elblągu, 82-300 Elbląg, Pl.Konstytucji 1. Zakres zamówienia dotyczy dostawy sprzętu komputerowego podzielonego, zgodnie z art.83 ust.2 ustawy Pzp z podziałem na 3 (trzy) niżej wymienione części, tj.: 1. CZĘŚĆ I: a. dostawa stacji roboczych - 12 szt., b. dostawa monitorów typu 1 - 4 szt., c. dostawa monitorów typu 2 - 8 szt., d. dostawa notebooków - 6 szt.; Szczegółowy zakres i opis sprzętu komputerowego, dotyczącego CZĘŚCI I przedmiotu zamówienia znajduje się w treści kolumny minimalne wymagania Załącznika Nr 2 a do oferty części I - Rozdział II Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. CZĘŚĆ II: a. dostawa drukarek laserowych - 12 szt. Szczegółowy zakres i opis sprzętu komputerowego, dotyczącego CZĘŚCI II przedmiotu zamówienia znajduje się w treści kolumny minimalne wymagania załącznika Nr 2a do oferty części II - Rozdział II Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. CZĘŚĆ III: a. dostawa zasilaczy awaryjnych typu 1 - 24 szt.; b. dostawa zasilaczy awaryjnych typu 2 - 7 szt.; Szczegółowy zakres i opis sprzętu komputerowego, dotyczącego CZĘŚCI III przedmiotu zamówienia znajduje się w treści kolumny minimalne wymagania załącznika Nr 2a do oferty części III - Rozdział II Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302140002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium, zgodnie z art.45 ust.2 i art.45 ust.5 ustawy Pzp w wysokościach odrębnych dla poszczególnych części, tj.: a. CZĘŚĆ I - 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100); b. CZĘŚĆ II - 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100); c. CZĘŚĆ III - 650,00 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych 00/100); Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 1.1. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: -w pieniądzu, -w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -w gwarancjach bankowych, -w gwarancjach ubezpieczeniowych, -w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 1.2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: NR 42 1130 1189 0025 0125 2320 0003 z podaniem tytułu: wadium - przetarg nieograniczony - Dostawa komputerów, notebooków, drukarek i zasilaczy awaryjnych na potrzeby Sądu Okręgowego w Elblągu. 1.3. Wadium wniesione przez Wykonawcę w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 2.Zamawiający wymaga, aby do oferty dołączony był dowód wniesienia wadium. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz (np. gwarancje bankowe lub ubezpieczeniowe) kopię dokumentu, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty - oryginał dokumentu wadium należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą 4. Z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5. Wadium dla Wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie (np. konsorcjum) może być wniesione przez jednego z nich. 6.Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: 7.1. w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 7.2. którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli było wymagane), c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ust.1-4 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elblag.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach