Przetargi.pl
OG-250-1/14 Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Sądu Rejonowego w Elblągu

Sąd Rejonowy w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Płk. Dąbka 8-12
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-55 6112230, 6112806 , fax. 0-55 6424591
  • Data zamieszczenia: 2014-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Elblągu
    ul. Płk. Dąbka 8-12 8-12
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-55 6112230, 6112806, fax. 0-55 6424591
    REGON: 00032179600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elblag.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OG-250-1/14 Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Sądu Rejonowego w Elblągu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego z podziałem na trzy pakiety: Pakiet 1 dostawa stacji roboczych 50 sztuk dostawa komputerów przenośnych 20 sztuki dostawa monitorów 10 sztuk Pakiet 2 dostawa drukarek laserowych 10 sztuk dostawa skanerów płaskich 10 sztuk dostawa skanera szczelinowego , dwustronnego 1 sztuka Pakiet 3 dostawa oprogramowania 94 sztuki Szczegółowy opis i wykaz przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem minimalnych parametrów technicznych i ilości zawarty jest w Załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ formularz cenowy 2 Zamawiający wymaga aby wszystkie urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia były fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzące z bieżącej produkcji, a systemy operacyjne muszą być zainstalowane zgodnie z indywidualnym numerem licencyjnym. 3 Zamawiający wymaga, aby urządzenia i oprogramowanie, stanowiące przedmiot zamówienia, posiadały pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników na obszar Rzeczpospolitej Polskiej. 4 W pozycjach opisanych poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie niższych niż przedmioty wskazane przez Zamawiającego. 5 Zamawiający informuje, że zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który złoży ofertę zawierającą rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wobec czego Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w Załączniku Nr 2 do oferty dołączonym do SIWZ , w kolumnie (proponowane parametry przez Wykonawcę) wskazał i opisał parametry techniczne sprzętu, który oferuje Zamawiającemu jako równoważny do opisanego przez Zamawiającego w kolumnie (minimalne wymagania) oraz załączył do każdego opisu odpowiedni dokument (kartę katalogową, folder lub inny dokument). 6 Wykonawca zobowiązany jest do naprawy, w razie wystąpienia awarii urządzeń objętych gwarancją, w sposób zgodny z wytycznymi zawartymi w § 5 wzoru umowy. 7 Wykonawca ma obowiązek protokolarnego przekazania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu ( protokół zdawczo odbiorczy), w jego siedzibie, wraz z oświadczeniem, że dostarczony sprzęt jest zgodny z umową. Pisemne oświadczenie, o którym mowa stanowić będzie m.in. podstawę do odbioru przedmiotu zamówienia. 8 Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia poszczególnych części nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie na daną część, tej części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 9 Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 10 Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której będzie dokonany wybór Wykonawcy. a) Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy:zmiana danych podmiotowych dotyczących Wykonawcy; ustawowa zmiana stawki podatku VAT; b) Zmiany postanowień zawartej umowy możliwe będą do dokonania na podstawie powyższych warunków w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności. 11 Wykonawca zrealizuje zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie w formularzu cenowym. 12 Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302140002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elblag.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach