Uniwersyteckie Centrum Kliniczne ogłasza przetarg
- Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Dębinki 7
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 3491248 , fax. 58 3492074, 3461178
- Data zamieszczenia: 2015-03-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
ul. Dębinki 7 7
80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 3491248, fax. 58 3492074, 3461178
REGON: 00028864000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uck.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa komputerów, monitorów, terminali oraz drukarek dla UCK - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów, monitorów, terminali i drukarek w ilości i asortymencie opisanym w załączniku nr 6 do SIWZ oraz o parametrach określonych w załączniku nr 7 do SIWZ 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pojedyncze części ustalone w załączniku nr 6 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka części. 3. Wymagania ogólne jakie muszą być spełnione dla komputerów określonych w Załączniku nr 7 do SIWZ: a. Wszystkie komputery PC muszą być wyposażone w kabel przyłączeniowy Patchcord 4 parowy S/FTP cat. 6A, zakończony wtykiem RJ 45 po obu stronach, o dł. 3m. b. Komputery PC muszą być dostarczone z kompletem kabli połączeniowych i sterowników na nośniku optycznym. c. Komputery PC muszą być dostarczone z zainstalowanym systemem MS Windows 7 Pro PL. d. Wszystkie komputery PC muszą zostać oznakowane w widocznym miejscu na obudowie naklejką zawierającą nazwy i numery licencji zainstalowanego systemu Windows wraz z numerem telefonu do punktu serwisowego oraz numer seryjny komputera. e. Wszystkie komputery i monitory muszą zostać oznakowane w widocznym miejscu naklejką zawierającą informacje: - Nr gwarancji - Data wygaśnięcia gwarancji - Serwis gwarancyjny: tel. .........................., E-mail ......................................... 4. Wymagania ogólne jakie muszą być spełnione dla terminali określonych w Załączniku nr 7 do SIWZ: a. Wszystkie terminale muszą być wyposażone w kabel przyłączeniowy Patchcord 4 parowy S/FTP cat. 6A, zakończony wtykiem RJ 45 po obu stronach, o dł. 3m. b. Terminale muszą być dostarczone z kompletem kabli połączeniowych. c. Nie dopuszcza się oferowania terminali bezdyskowych jako standardowych komputerów PC przystosowanych do pełnienia funkcji terminali thin-client (np. poprzez usunięcie twardego dysku) d. Wszystkie komputery i monitory muszą zostać oznakowane w widocznym miejscu naklejką zawierającą informacje: - Nr gwarancji - Data wygaśnięcia gwarancji - Serwis gwarancyjny: tel. .........................., E-mail ......................................... 5. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej. Zamawiający informuje, że wszelkie nazwy własne użyte w opisie przedmiotu zamówienia, określa wymagany standard zamawianego asortymentu. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza składanie ofert o równoważnych parametrach jakościowych i technologicznych. Dowód spełnienia warunku równoważności spoczywa na Wykonawcy. 6. Dostawa sprzętu będzie realizowana na podstawie zamówień częściowych. Maksymalny termin dostawy asortymentu: 10 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. 7. Zapłata za dostarczony sprzęt realizowana będzie w oparciu o zamówienia częściowe, na podstawie faktur wystawianych za rzeczywiście dostarczony i odebrany bez uwag asortyment. 8. Sprzęt wymieniony w formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 6 do SIWZ) musi spełniać parametry techniczne określone w Załącznikach nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości dla danej części, na którą Wykonawca składa ofertę. Kwota wadium dla ofert całkowitych 8630 zł, a dla ofert częściowych: Część 1 - 3300 zł Część 2 - 2680 zł Część 3 - 1350 zł Część 4 - 1300 zł 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art. 45 ust. 6 ustawy PZP). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK S.A. o/Gdańsk nr: 94 10901098 0000000009016749. Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 6. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt. 7 i 8. 7. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 2 pkt 5 ustawy PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 10. Zamawiający zwróci wadium dla Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas dostawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://old.uck.gda.pl/zamowienia.php
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Miastku w roku 2016
Dodano: 2016-06-23 - Dostawa sprzętu komputerowego, części i akcesoriów komputerowych dla Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk
Dodano: 2016-05-31 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta Gdyni
Dodano: 2016-04-29 - Dostawa komputerów przenośnych dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2016-04-27 - Dostawa sprzętu komputerowego w 2016r
Dodano: 2016-04-15 - CTM/BZ/ZZ/11/16. Dostawa komputerów stacjonarnych, przenośnych, urządzeń wielofunkcyjnych i drobnego sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa sprzętu komputerowego, części i akcesoriów komputerowych dla Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa sprzętu komputerowego i świadczenie usługi wsparcia serwera IBM
Dodano: 2016-04-07 - CRZP/15/2016/AEZ/ Dostawa oprogramowania i sprzętu komputerowego dla Akademii Morskiej w Gdyni w roku 2016 - część 1
Dodano: 2016-03-22