Przetargi.pl
Dostawa komputerów, monitorów komputerowych, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, serwera plików, akcesoriów komputerowych, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania i urządzeń klasy firewall infrastruktury sieci komputerowej na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na cztery części.

Uniwersytet Medyczny w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-089 Białystok, ul. Jana Kilińskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 485 400 , fax. 857 485 627
  • Data zamieszczenia: 2019-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
    ul. Jana Kilińskiego 1
    15-089 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 857 485 400, fax. 857 485 627
    REGON: 28860400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umb.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa komputerów, monitorów komputerowych, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, serwera plików, akcesoriów komputerowych, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania i urządzeń klasy firewall infrastruktury sieci komputerowej na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na cztery części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są dostawy komputerów, monitorów komputerowych, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, serwera plików, akcesoriów komputerowych, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania i urządzeń klasy firewall infrastruktury sieci komputerowej na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na cztery części: Część 1 - Dostawy sukcesywne komputerów, monitorów komputerowych, urządzeń peryferyjnych, akcesoriów komputerowych na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB. CPV-30213000-5 - komputery osobiste, CPV-30231300-0 – monitory ekranowe, CPV-48000000-8 – pakiety oprogramowania i systemy informatyczne, CPV 30213100-6 – komputery przenośne, CPV 30232110-8 – drukarki laserowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 dotyczący – OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY – Część 1, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Część 2 - Dostawa i instalacja komputerów, monitorów komputerowych, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, serwera plików oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku. CPV-30213000-5 - komputery osobiste, CPV-30231300-0 – monitory ekranowe, CPV-48000000-8 – pakiety oprogramowania i systemy informatyczne, CPV 30213100-6 – komputery przenośne, CPV 30232110-8 – drukarki laserowe, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 dotyczący – OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY – Część 2, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Część 3 – Dostawa oprogramowania analitycznego w zakresie badań proteomicznych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku. CPV-30213000-5 - komputery osobiste, CPV-30231300-0 – monitory ekranowe, CPV-48000000-8 – pakiety oprogramowania i systemy informatyczne, CPV 30213100-6 – komputery przenośne, CPV 30232110-8 – drukarki laserowe, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 dotyczący – OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY – Część 3, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Część 4 – Dostawa urządzenia klasy firewall infrastruktury sieci komputerowej na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku. 32424000-1 – infrastruktura sieciowa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 dotyczący – OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY – Część 4, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. OFERTA MUSI ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY: 1. Formularz ofertowy Załącznik nr 1 2. Tabela Opisu przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy Załącznik nr 2 odpowiednio do części od 1 do 4 3. Oświadczenie DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA Załącznik nr 4 4. Opcjonalnie: wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i nazwy firm podwykonawców – jeżeli dotyczy Załącznik nr 5 5. Opcjonalnie: pełnomocnictwo Jeśli występuje pełnomocnik, pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie) – zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. II. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT (czynność Wykonawcy winna być dokonana w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności Wykonawcy do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ Stosując art. 24aa ustawy Pzp, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach