Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg
- Adres: 50370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143
- Data zamieszczenia: 2018-07-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
50370 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 202 182,32, fax. 713 202 143
REGON: 55181193009000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.pwr.edu.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia wyższa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa komputerów do laboratorium mechatroniki i inspekcji cieplnej pojazdów, laboratorium dynamiki i bezpieczeństwa pojazdów oraz laboratorium badań i eksploatacji pojazdów w ramach projektu „Kompleks GEO-3EM – Energia Ekologia Edukacja” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów do laboratorium mechatroniki i inspekcji cieplnej pojazdów, laboratorium dynamiki i bezpieczeństwa pojazdów oraz laboratorium badań i eksploatacji pojazdów w ramach projektu „Kompleks GEO-3EM – Energia Ekologia Edukacja” – 5 zestawów Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę oraz sprawdzenie poprawności działania w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ - OPZ. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SIWZ. 3. Termin realizacji Zamówienia wynosi: do 30 dni od dnia złożenia zamówienia, o którym mowa w § 3 pkt 2 wzoru umowy. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi składać się z: 1.1. dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale VI pkt 1 SIWZ tj. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. 1.1.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. ; 1.2. formularza ofertowego Wykonawcy – wypełniony i podpisany Załącznik Nr 1 do SIWZ; 1.3. opisu oferowanego przedmiotu zamówienia – specyfikacji technicznej oferowanej aparatury – pozwalającego stwierdzić zgodność z wymaganiami Zamawiającego przedstawionymi odpowiednio w Załączniku nr 3.1 – 3.2 do SIWZ wraz z ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców) – wypełniony i podpisany Załącznik nr 3 do SIWZ; 1.4. wykazania zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z pkt 7 rozdziału XI SIWZ (jeżeli dotyczy); 1.5. pełnomocnictwa zgodnie z pkt 3 rozdziału XI SIWZ (jeżeli dotyczy). 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” – Zadania 1-3.
Dodano: 2023-11-28 - WYBÓR DOSTAWCY SPECJALISTYCZNEGO WYPOSAŻENIA INFORMATYCZNEGO W CELU WYPOSAŻENIA BRANŻOWEGO CENTRUM UMIEJĘTNOŚCI W DZIEDZINIE AUTOMATYKI PRZEMYSŁOWEJ PRZY LOTNICZYCH ZAKŁADACH NAUKOWYCH WE WROCŁAWIU
Dodano: 2023-10-27 - WYBÓR DOSTAWCY SPECJALISTYCZNEGO WYPOSAŻENIA INFORMATYCZNEGO W CELU WYPOSAŻENIA BRANŻOWEGO CENTRUM UMIEJĘTNOŚCI W DZIEDZINIE AUTOMATYKI PRZEMYSŁOWEJ PRZY LOTNICZYCH ZAKŁADACH NAUKOWYCH WE WROCŁAWIU
Dodano: 2023-09-18 - Dostawa komputerów, urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek i osprzętu komputerowego na potrzeby Wrocławskiego Centrum Zdrowia SP ZOZ
Dodano: 2023-07-30 - Dostawa sprzętu do pracowni dydaktycznych w kilkudziesięciu Szkołach Zawodowych i Technikach na Dolnym Śląsku w ramach projektu dofinasowanego w EFS pn. "Wsparcie(...)" - II postępowanie
Dodano: 2023-07-05 - Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu „Cyfrowa Gmina (bony na cyfryzację JST)”
Dodano: 2023-03-17 - Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach Projektu Cyfrowa Gmina-drugie postępowanie
Dodano: 2022-12-20 - Dostawa sprzętu komputerowego dla dzieci z rodzin popegeerowskich w ramach projektu Cyfrowa Gmina - „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
Dodano: 2022-11-06 - Zakup sprzętu komputerowego
Dodano: 2022-07-19 - Dostawa sprzętu komputerowego dla dzieci z rodzin popegeerowskich w ramach projektu Cyfrowa Gmina - „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
Dodano: 2022-07-14