Przetargi.pl
Dostawa kompozycji roślinnych i bieżąca pielęgnacja roślinw wybranych pomieszczeniach Kancelarii Sejmu.

Kancelaria Sejmu ogłasza przetarg

  • Adres: 00-902 Warszawa, Wiejska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48226942234, , fax. +48226941149
  • Data zamieszczenia: 2017-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Sejmu
    Wiejska 4/6/8
    00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48226942234, , fax. +48226941149
    REGON: 001103340
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejm.gov.pl/zamowienia
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Kancelaria Sejmu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kompozycji roślinnych i bieżąca pielęgnacja roślinw wybranych pomieszczeniach Kancelarii Sejmu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa kompozycji roślinnych i bieżąca pielęgnacja roślinw wybranych pomieszczeniach Kancelarii Sejmu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03121200-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych), przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia lub dokumenty składane obligatoryjnie wraz z ofertą: 1) Formularz oferty wraz załącznikami, 2) Oświadczenia aktualne na dzień składania ofert w zakresie wskazanym w załączniku nr 2A, 2B do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, 3) Zdjęcia kolorowe, matowe w formacie A4 niżej wymienionych kompozycji roślinnych: a) patera okrągła mała (7 – 10 szt. kwiatów ciętych) – 2 zdjęcia dwóch różnych kompozycji, b) patera okrągła średnia (10 – 15 szt. kwiatów ciętych) – 2 zdjęcia dwóch różnych kompozycji, c) patera podłużna duża (20 – 30 szt. kwiatów ciętych) – 2 zdjęcia dwóch różnych kompozycji, d) bukiet mały (9 – 11 szt. kwiatów ciętych) – 2 zdjęcia dwóch różnych kompozycji, e) bukiet średni (20 -25 szt. kwiatów ciętych) – 2 zdjęcia dwóch różnych kompozycji, f) stroik świąteczny bożonarodzeniowy mały ( średnica ok. 20 – 25 cm) - 1 zdjęcie, g) stroik świąteczny bożonarodzeniowy średni (średnica ok. 30 – 40 cm) - 1 zdjęcie, h) stroik świąteczny bożonarodzeniowy okrągły (średnica ok 50 cm) 1 zdjęcie, i) choinka o wysokości ok. 50 cm ze świątecznym przybraniem – 1 zdjęcie. W sumie 14 zdjęć. Każde zdjęcie musi być opisane na odwrocie i zawierać następujące informacje: a) nazwa firmy, b) numer kompozycji (od „a” do „ i”), c) nazwa i liczba zastosowanego materiału roślinnego, d) rodzaj zastosowanego przybrania. Zdjęcia muszą zostać umieszczone oddzielnie w kolejności od „a” do „i” – w albumie, segregatorze lub w inny sposób umożliwiający obejrzenie zdjęcia i zapoznanie się z jego opisem znajdującym się na odwrocie, bez możliwości usunięcia, zniszczenia lub przełożenia. W przypadku nie dołączenia zdjęć do oferty (od „a” do „i”), oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu. Zdjęcia kompozycji roślinnych dołączone przez Wykonawców, których oferty nie zostaną wybrane Zamawiający zwróci na ich wniosek, zgodnie z art. 97 ust 2 ustawy PZP. Zdjęcia kompozycji roślinnych dołączone przez Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zatrzyma do czasu zakończenia realizacji umowy jako materiał porównawczy w trakcie jej realizacji. 4) W przypadku ustanowienia pełnomocnika lub obowiązku ustanowienia pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu do oferty należy załączyć pełnomocnictwo rodzajowe lub szczegółowe wskazujące zakres pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika, 5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia o których mowa pkt 2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia, 6) Zamawiający żąda aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu złożył oświadczenie o którym mowa w pkt 2 - zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 2, 7) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w pkt 2 dotyczące tych podmiotów -zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach