Przetargi.pl
Dostawa kompletnych energooszczędnych opraw oświetlenia drogowego.

Burmistrz Miasta Kraśnika ogłasza przetarg

  • Adres: 23-200 Kraśnik, ul. Lubelska 84
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8251540 , fax. 081 8252709
  • Data zamieszczenia: 2009-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Kraśnika
    ul. Lubelska 84 84
    23-200 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 081 8251540, fax. 081 8252709
    REGON: 00052410500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnik.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kompletnych energooszczędnych opraw oświetlenia drogowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZADANIE 1. Dostawa 160 szt. kompletnych sodowych opraw oświetlenia drogowego o mocy 150 W do montażu na wysięgniku o fi 50 - 70 mm. Parametry wymagane: - obudowa wykonana z tworzywa sztucznego lub aluminium odpornego na promieniowanie UV; - klosz wykonany z tworzywa sztucznego odpornego na promieniowanie UV - dostęp do komory lampy i osprzętu bez użycia narzędzi; - możliwość regulacji rozsyłu światła. ZADANIE 2. Dostawa 14 szt. kompletnych opraw energooszczędnych LED: - 7 szt. dwumodułowych o mocy 68 W łącznie z wbudowanym zasilaczem do montażu na wysięgniku o fi 50 - 70 mm. - 7 szt. czteromodułowych o mocy 127 W łącznie z wbudowanym zasilaczem do montażu na wysięgniku o fi 50 - 70 mm. Oprawy energooszczędne LED powinny spełniać n/w warunki: - Trwałość: do 50 000 godzin. - Pobór mocy LED: oprawa dwumodułowa - 68 W łącznie z wbudowanym zasilaczem, oprawa czteromodułowa - 127 W łącznie z wbudowanym zasilaczem. - Napięcie pracy: 85-264 V AC - Strumień świetlny: oprawa dwumodułowa - 4 200 lm, oprawa czteromodułowa - 8 400 lm . - Obudowa: aluminium / poliwęglan. 1. Wymagania graniczne dotyczące parametrów technicznych poszczególnych urządzeń zawiera niniejsza SIWZ. 2. Brak jakiejkolwiek wymaganej wartości granicznej w oferowanej konfiguracji poszczególnych urządzeń spowoduje odrzucenie oferty. 3. Zaoferowany asortyment winien być dopuszczony do obrotu na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi - norma PN-EN 60598-2-3, potwierdzony certyfikatem CE. 4. W okresie gwarancji Dostawca zobowiązuje się do nieodpłatnego usunięcia wad i usterek, a w przypadku nie nadających się do usunięcia, wymiany wadliwego sprzętu na nowy. Liczba 3 napraw tego samego sprzętu spowoduje wymianę sprzętu na nowy. 5. Wymagany okres gwarancji - 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 315200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: .1 Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie 1 - 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych), Zadanie 2 - 900 zł (słownie: dziewięćset złotych ), które może być wnoszone w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) poręczeniach i gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Kraśnickiej w Kraśniku nr 10 8717 0009 2001 0000 0909 0013, a do oferty Wykonawca dołącza kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: wadium - przetarg na dostawę kompletnych energooszczędnych opraw oświetlenia drogowego - Zadanie nr 1 i-lub Zadanie nr 2. 3. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu należy dołączyć do oferty w formie oryginału dokument wystawiony na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. 22.10.2009r. do godz. 11:00 (liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). 5. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 6. Wykonawcy, którzy wnieśli wadium nie stanowiące całości wymaganej kwoty lub, gdy forma jest niezgodna z rozdziałem X pkt 1 SIWZ - są wykluczeni. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą, 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, 3) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8. Z zastrzeżeniem pkt 9, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2) który został wykluczony z postępowania, 3) którego oferta została odrzucona. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca na wezwanie Zamawiającego nie uzupełni wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego. 10. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego, jeżeli: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny - wykonali co najmniej 1 dostawę o wartości: zadanie nr 1 - min. 40 000 zł brutto, zadanie nr 2 - min. 20 000 zł brutto w zakresie dostaw urządzeń oświetlenia drogowego, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania powyższych warunków oparta będzie o zasadę spełnia - nie spełnia /1 - 0/ i zostanie przeprowadzona w oparciu o dokumenty złożone zgodnie z punktem VII SIWZ, zgodnie z poniższym opisem dokonania oceny ich spełniania. Ad. 1 Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonania zamówienia należy przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Ad. 2 Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu dostaw wykonanych w ostatnich 3 latach , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (zał. Nr 3 do SIWZ) - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w tych latach wykonawca wykonał co najmniej 1 dostawę w zakresie dostaw urządzeń oświetlenia drogowego wartości: zadanie nr 1 - min. 40 000 zł brutto, zadanie nr 2 - min. 20 000 zł brutto (potwierdzone referencjami). Ad. 3 Ocena potencjału ekonomicznego i technicznego wykonawcy dokonana będzie na podstawie oświadczenia (zał. Nr 2). Ad. 4 Na potwierdzenie spełnienia warunku nie wykluczenia wykonawcy z postępowania należy złożyć oświadczenie zgodnie z art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, oraz dokumenty określone w rozdziale VII pkt. 5 i 6.(załącznik nr 2) Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca nie zalega z opłatami i podatkami lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Ocena spełnienia powyższych warunków oparta będzie o zasadę spełnia - nie spełnia (1 - 0) i zostanie przeprowadzona w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia Wykonawcy wymienione w rozdziale VII SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty (zał. Nr 1 do SIWZ), podpisany przez upełnomocnionych przedstawicieli. Jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dołączonych dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Aktualny wypis /odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed terminem składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed terminem składania ofert. 6. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (zał. Nr 2 do SIWZ), podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli. 7. Wykaz zrealizowanych dostaw w ciągu ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - co najmniej 1 dostawa o wartości: zadanie nr 1 - min. 40 000 zł brutto, zadanie nr 2 - min. 20 000 zł brutto w zakresie dostaw urządzeń oświetlenia drogowego z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (referencje) potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (zał. Nr 3 do SIWZ). 8. Certyfikat CE potwierdzający zgodność oferowanego produktu z normą PN-EN 60598-2-3. 9. Karta katalogowa oferowanego produktu potwierdzająca spełnienie wymaganych parametrów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lublin.pl/miastokrasnik/

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach