Przetargi.pl
Budowa oświetlenia zasilanego z paneli ogniw fotowoltaicznych w osiedlach SM w Lubartowie

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Cicha 6
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 463 90 01 , fax. 081 855 30 15
  • Data zamieszczenia: 2014-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie
    ul. Cicha 6 6
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 081 463 90 01, fax. 081 855 30 15
    REGON: 00048647400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.smlubartow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółdzielnia Mieszkaniowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia zasilanego z paneli ogniw fotowoltaicznych w osiedlach SM w Lubartowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa oświetlenia zasilanego z paneli ogniw fotowoltaicznych w osiedlach SM w Lubartowie (13 kompletów lamp solarnych zlokalizowanych zgodnie z projektem zagospodarowania terenu w projekcie budowlanym i wykonawczym). Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy zadania i obejmuje osiedla SM w Lubartowie: - Powstańców Warszawy Zacisze - 4 kpl. - Zadanie I 2 kpl. lamp solarnych zlokalizowanych wzdłuż parkingu przed budynkiem Powstańców W-wy 77 i 2 kpl. lamp solarnych zlokalizowanych wzdłuż parkingu przed budynkiem Powstańców W-wy 79 (pozostałe lampy solarne uwzględnione w dokumentacji technicznej dotyczące tego osiedla nie są przedmiotem zamówienia). - 1-go Maja - 6 kpl. - Zadanie II - Cicha - 3 kpl. - Zadanie III (Przy czym zamówienie stanowi całość i wprowadzony powyżej podział na zadania nie oznacza, iż są to części zamówienia, na które można byłoby składać odrębne oferty.) Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 31520000-7 Lampy i oprawy oświetleniowe 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45000000-7 Roboty budowlane 2. Szczegółowy opis zakresu robót znajduje się łącznie w projektach budowlanych i wykonawczych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i szczegółowym opisie zawartym w niniejszej SIWZ. 2.1. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: Budowa oświetlenia zasilanego z paneli ogniw fotowoltaicznych o następujących parametrach technicznych: Wysokość słupa: 4m Materiał galwanizowana stal Wymiary: górna średnica 76mm / dolna średnica 140mm Grubość materiału z którego wykonany jest słup: 2,5mm Wymiary podstawy słupa:250x250x12mm Dodatki stelaż na baterię i mocowanie Czas pracy lampy - do 10h-12h/dzień Wymiary klosza oprawy: (średnica) 300mm Materiał: klosz wykonany z plastiku Barwa światła - czysto biała Źródło światła - 2 szt. 7W LED Stopień ochrony - IP65 Autonomia - do 4-5 dni Moc panelu - 60W Wymiary panelu 771x665x30mm Kontroler: zabezpiecza przed przeładowaniem i rozładowaniem Akumulator: 65Ah/12V Typ akumulatora: żelowy Sposób włączania: włącznik zmierzchowy 2.2 Lampy należy montować na fundamentach, w postaci gotowych prefabrykatów betonowych. 3. Zakres robót towarzyszących: - Roboty przygotowawcze, - Uporządkowanie terenu po zakończonych robotach. 4. Projekty budowlane, wykonawcze i specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót stanowią załącznik nr 7 do SWIZ i zamieszczone są na stronie internetowej. www.smlubartow.pl 5. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy. a) Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną załączoną do SIWZ. b) Wykonawca będzie zobowiązany w trakcie prac do dokonywania roboczych uzgodnień prac z Zamawiającym. c) Zastosowane materiały powinny być w I gatunku (najwyższej jakości). Wykonawca jest zobowiązany w przypadku kiedy jest to wymagane przepisami prawa okazać i przekazać Zamawiającemu dla materiałów atest higieniczny i kartę techniczną (kartą charakterystyki), a także odpowiedni certyfikat wskazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm, aprobat technicznych oraz właściwych przepisów i dokumentów technicznych. d) Jeżeli w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, oraz pochodzenie materiałów należy je traktować jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i technologii w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Ponadto materiały lub urządzenia przyjęte do wyceny: - winny spełniać funkcje jakiej maja służyć, - nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. e) Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 60 miesięcy. W przypadku nie wypełniania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego długość okresu gwarancji będzie to równoznaczne z udzieleniem gwarancji na okres 60 m-cy. Oferta z niewypełnionym polem długości okresu udzielanej gwarancji, o której mowa w zdaniu poprzednim będzie traktowana jako ważna nie podlegająca odrzuceniu i zostanie poddana ocenie pod warunkiem, iż nie będzie innych powodów skutkujących odrzuceniem takiej oferty lub wykluczeniem Wykonawcy. 6. Ogólne zasady postępowania a) Wykonawca winien uwzględnić wszelkie ryzyko wynikające z zastosowanej technologii. b) Proces technologiczny musi być bezpieczny i należy podjąć wszelkie środki dla uniknięcia niebezpieczeństwa dla obsługi, urządzeń, otoczenia i środowiska oraz osób trzecich w czasie uruchamiania, normalnego ruchu, planowanych remontów. c) Wykonawca jest odpowiedzialny za wszelkie koszty związane z wykonywaniem obowiązków przez zatrudnione przez siebie osoby wykonujące zamówienie. Wykonawca dokonuje wyceny prac na własne ryzyko i odpowiedzialność. d) Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz mogą mieć wpływ na określenie ceny oferty. Wycenę robót należy opracować w oparciu o dostarczone dokumenty i wizję lokalną. W cenie należy uwzględnić robociznę, materiały i sprzęt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 315200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł 2.Wadium wnoszone jest na cały okres związania ofertą i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr. 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr.96, poz. 620). 3.Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego przelewem. Nr rachunku: PKO BP S.A. O/ Lubartów nr 57 1020 3206 0000 8402 0004 4255 z dopiskiem na przelewie Wadium na budowę oświetlenia zasilanego z paneli ogniw fotowoltaicznych w osiedlach SM w Lubartowie znak sprawy NTI/R -08/2014 O jego wniesieniu w terminie decydować będzie data (w tym godzina) wpływu na podany wyżej rachunek bankowy Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej dokument potwierdzający wpłatę wadium został dołączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w ofercie. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je pomniejszone o koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę (Wykonawca poda w ofercie numer konta na które należy zwrócić wadium wpłacone w formie pieniądza. W przypadku nie wskazania numeru konta Zamawiający zwróci je na rachunek bankowy z którego wadium wpłynęło.) 8. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Udzielona gwarancja na roboty
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.smlubartow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach