Przetargi.pl
Dostawa kompletnego systemu parkingowego wraz z zabudową i uruchomieniem systemu poboru opłat wjazdowych na teren Szpitala oraz serwisem systemu

SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku ogłasza przetarg

  • Adres: 44201 Rybnik, ul. Gliwicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 328 138 , fax. 324 328 169
  • Data zamieszczenia: 2018-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
    ul. Gliwicka 33
    44201 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 324 328 138, fax. 324 328 169
    REGON: 29293600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.psychiatria.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kompletnego systemu parkingowego wraz z zabudową i uruchomieniem systemu poboru opłat wjazdowych na teren Szpitala oraz serwisem systemu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kompletnego systemu parkingowego wraz z zabudową i uruchomieniem systemu poboru opłat wjazdowych na teren Szpitala oraz serwisem systemu. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie projektu budowlano – wykonawczego wraz z uzyskaniem stosownego pozwolenia na budowę; 2) dostawę i zabudowę zestawu urządzeń potrzebnych do wykonania kompletnego systemu parkingowego; 3) uruchomienie i kompletne zintegrowanie systemu parkingowego z działającym u Zamawiającego systemem rejestracji czasu pracy (RCP); 4) przeprowadzenie przez Wykonawcę szkolenia dla osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie obsługi i podstawowego serwisu kompletnego systemu; 5) serwis i kompleksowe utrzymanie kompletnego systemu parkingowego. 3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na terenie należącym do SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku przy ul. Gliwickiej 33. Teren Szpitala Psychiatrycznego w Rybniku wpisany jest do rejestru zabytków pod numerem A/72/02. Zamawiający informuje, że jest w posiadaniu pozwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na realizację zadania. 4. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że prace będą prowadzone na czynnym obiekcie szpitalnym. Szpital na czas prowadzenia przez Wykonawcę robót montażowych i instalacyjnych nie zostanie zamknięty i będzie funkcjonował w normalnym trybie, co Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić przy wykonywaniu robót. 5. Obowiązki Wykonawcy: 1) przejęcie terenu budowy niezwłocznie po zawarciu umowy na podstawie protokołu przekazania; 2) pisemne powiadamianie (na piśmie, faksem lub drogą elektroniczną) Zamawiającego o rozpoczęciu robót montażowych i instalacyjnych w terenie nie później niż 3 dni przed ich rozpoczęciem; 3) dostarczenie materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia na budowę na własny koszt i ryzyko oraz zabezpieczenie ich przed zniszczeniem, uszkodzeniem i kradzieżą; 4) stosowanie materiałów posiadających dopuszczenie do stosowania w budownictwie i obiektach służby zdrowia (wyłącznie z krajów Unii Europejskiej); na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub Polską Normą (w przypadku braku Polskiej Normy przenoszącej normy europejskie) lub europejską aprobatę techniczną lub polską aprobatę techniczną (w przypadku braku europejskiej); 5) okazanie na każde żądanie Zamawiającego, w stosunku do wskazanych materiałów, certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub Polską Normą (w przypadku braku Polskiej Normy przenoszącej normy europejskie) lub europejską aprobatę techniczną lub polską aprobatę techniczną (w przypadku braku europejskiej); 6) realizacja robót budowlanych zgodnie z warunkami wynikającymi z przepisów prawa budowlanego, sztuki budowlanej, polskich norm, przepisów BHP oraz innych przepisów prawa polskiego w zakresie dotyczącym realizacji zamówienia, a także do stosowania się do zaleceń i uwag przekazywanych w ramach nadzoru inwestorskiego; 7) pracownicy Wykonawcy przed przystąpieniem do prac związanych z przedmiotem zamówienia przejdą obowiązkowe szkolenie w zakresie BHP prowadzone przez wewnętrznego Inspektora ds. BHP na terenie Szpitala; w przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę Podwykonawcy/ów, Wykonawca zgłosi Zamawiającemu konieczność przeszkolenia personelu Podwykonawcy/ów w zakresie j.w.; 8) zabezpieczenie we własnym zakresie warunków socjalnych i innych przypisanych prawem warunków i świadczeń dla personelu Wykonawcy; Wykonawca zrzeka się wszelkich roszczeń z tego tytułu wobec Zamawiającego; 9) dokonanie zabezpieczenia terenu robót montażowych i instalacyjnych zgodnie z obowiązującym prawem, z zachowaniem najwyższej staranności, w szczególności zabezpieczenie prowadzonych robót w funkcjonującym/ch budynku/ach Zamawiającego tak, aby korzystający z budynku/ów pacjenci, personel medyczny i inne osoby trzecie nie były narażone na jakąkolwiek szkodę; 10) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za teren budowy i bezpieczeństwo na budowie z chwilą przejęcia placu budowy; 11) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za wszelkie szkody wyrządzone pacjentom, personelowi lub osobom trzecim oraz za następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi oraz posiadanie polisy ubezpieczeniowej z tego tytułu; 12) dbanie o należyty porządek na terenie prowadzonych robót budowlanych, utrzymywanie terenu robót w stanie wolnym od przeszkód, składowanie materiałów i sprzętu w ustalonych miejscach i w należytym porządku oraz usuwanie z terenu zbędnych przedmiotów; 13) codzienne uporządkowanie terenu robót budowlanych po zakończeniu prac; 14) doprowadzenie terenu robót budowlanych po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia do stanu sprzed rozpoczęcia robót, co jest warunkiem podpisania bezusterkowego protokołu odbioru częściowego lub końcowego; 15) zagospodarowanie odpadów powstałych w związku z realizacją przedmiotu zamówienia oraz ponoszenie kosztów ich utylizacji, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach; w szczególności Wykonawca jest zobowiązany do zbierania odpadów i ich magazynowania w dostarczonym przez siebie kontenerze lub samochodzie oraz ich unieszkodliwiania; koszty wywozu i składowania na wysypisku, jak również ewentualnej utylizacji winny być zawarte w cenie oferty (ponosi je Wykonawca); Wykonawca zobowiązany jest również do usuwania na bieżąco materiałów rozbiórkowych, za wyjątkiem usuwania elementów ustalonych z Zamawiającym i określonych w protokole, oraz do zwrócenia Zamawiającemu zdemontowanych podczas realizacji zamówienia urządzeń, co zostanie określone protokolarnie w momencie przystąpienia do robót budowlanych w terenie; 16) ochrony mienia Zamawiającego znajdującego się na terenie budowy, w tym także drzew i krzewów objętych ochroną Konserwatora Zabytków, oraz wykonanie na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych elementów w wyniku prowadzonych prac - m.in. terenów zielonych (przywrócenie ich do stanu pierwotnego), dróg, nawierzchni lub instalacji; 17) przedstawienie Zamawiającemu na piśmie gotowości do dokonania odbioru na 5 dni roboczych przed planowanym odbiorem i przystąpienie do odbioru wykonanych prac, zgłoszenie przedmiotu zamówienia do odbioru częściowego, końcowego oraz robót zanikowych, uczestniczenie w czynnościach odbioru i zapewnienie niezwłocznego usunięcia stwierdzonych wad i nieprawidłowości; 18) dostarczenie w dniu odbioru: a) wypełnionego Dziennika Budowy; b) dokumentacji powykonawczej wraz z wszystkimi zmianami naniesionymi w czasie realizacji przedmiotu zamówienia; c) atestów, certyfikatów, gwarancji producentów na materiały i urządzenia, aprobat technicznych na wbudowane materiały, wyroby i urządzenia, wymaganych przepisami certyfikatów na znak bezpieczeństwa, deklaracji i certyfikatów zgodności; d) wymaganych dokumentów, protokołów i zaświadczeń z przeprowadzonych przez Wykonawcę sprawdzeń, badań, pomiarów i prób; e) oświadczenia Kierownika budowy o zgodności wykonania robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, warunkami pozwolenia na budowę, przepisami prawa i obowiązującymi normami technicznymi oraz o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także dróg wewnętrznych, budynków, w przypadku korzystania z nich przez Wykonawcę. 6. Wykonawca zobowiązuje się również do: 1) przerwania robót budowlanych na żądanie Zamawiającego w uzasadnionych przypadkach oraz zabezpieczenia już wykonanych robót przed ich zniszczeniem; 2) bieżącego zabezpieczenia wykonywanych robót budowlanych oraz ich ochrony w sposób uniemożliwiający zniszczenie ich efektów; 3) codziennego przekazywania informacji o zakresie wykonanych robót budowlanych, a na każdorazowe wezwanie do natychmiastowego przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej wraz z dokumentami pozwalającymi na ocenę prawidłowego wykonania robót zgłaszanych do odbioru; 4) zabezpieczenia pomieszczeń w rejonie wykonywanych prac, wydzielenia części roboczej od pozostałych pomieszczeń oddziału, zabezpieczenia sprzętu oraz składowanych materiałów przed dostępem pacjentów oraz innych osób trzecich; 5) kompletowania w trakcie realizacji robót budowlanych wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu dokumentów niezbędnych do odbioru, dokumentacji powykonawczej uwzględniającej wszelkie dokonane zmiany w stosunku do wstępnych założeń; 6) prowadzenia robót budowlanych w systemie wielozmianowym jeżeli będzie to niezbędne dla zachowania terminu wykonania robót; 7) uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego każdorazowo przed przystąpieniem do prac niebezpiecznych pod względem pożarowym, potwierdzonej protokołem. 7. Wykonawca zapewni wykonanie prac z należytą starannością, zgodnie z postanowieniami SIWZ, postanowieniami umowy, której projekt stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ, dokumentacją techniczną i obowiązującymi przepisami prawa, normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 8. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z całością dokumentacji dotyczącej realizacji robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia oraz zgłoszenia ewentualnych zastrzeżeń do treści dokumentacji, a także uznania je za wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia. 9. Ze względu na określoną specyfikę zamówienia (robota budowlana będzie rozliczana systemem ryczałtowym) Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej przez Wykonawcę zainteresowanego złożeniem oferty w postępowaniu jako czynności pomocniczej w celu prawidłowego przygotowania oferty. Wizja lokalna zostanie przeprowadzona w dniu 30.08.2018 r. Zbiórka odbędzie się w SP ZOZ Państwowym Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku (siedzibie Zamawiającego) - ul. Gliwicka 33, 44-201 Rybnik, przy Sekcji Technicznej Działu Gospodarczo - Technicznego (pokój nr 19) na II piętrze w Budynku Administracji o godz. 10:00. Zainteresowani Wykonawcy powinni w wyznaczonym miejscu i czasie czekać na pracownika/ów Zamawiającego. Pytania wynikające z przeprowadzonej wizji lokalnej należy kierować na nr faksu: 32/42-26-875 / 32/43-28-169 lub drogą elektroniczą na adres: zam.publiczne@psychiatria.com, z określeniem postępowania którego dotyczą, nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół, który będzie stanowił załącznik do SIWZ. Zamawiający nie przewiduje żadnych sankcji (np. odrzucenia oferty) w związku z brakiem udziału Wykonawcy w wizji lokalnej. Ryzyko związane z brakiem rozpoznania przedmiotu zamówienia w ramach wizji lokalnej (np. ewentualne niedoszacowanie) w pełni obciąża Wykonawcę. 10. Wykonawca zobowiązany jest do udziału w naradach technicznych. 11. Wykonawca uzyska wszystkie niezbędne do wykonania zamówienia zezwolenia. 12. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą za ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim, zarówno na terenie budowy, jak i na terenie bezpośrednio przyległym. 13. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - 38730000-1 - parkometry; - 51214000-5 - usługi instalowania parkometrów; - 45310000-3 - roboty instalacyjne elektryczne; - 45223320-5 - roboty budowlane w zakresie obiektów typu „parkuj i jedź”; - 50316000-3 - konserwacja i naprawa maszyn do wydawania biletów. 14. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38730000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PEKAO S.A. o/Rybnik 24 1240 4272 1111 0000 4835 2352, z adnotacją „Wadium do DZp.380.3.17.2018.DGt.232”. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 4. UWAGA: Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na w/w rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; 2) kwotę gwarancji; 3) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …………… - do dnia ……………”; 4) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 Ustawy PZP. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (poręczenia lub gwarancji). 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Formularz cenowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenia, o których mowa w pkt. VIII.1. SIWZ, według wzoru stanowiącego Załączniki nr 3 i 4 do SIWZ; 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. VII.3 i 8. SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zdolności lub sytuacji podmiotu trzeciego; 5) w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu wadialnego (poręczenia lub gwarancji); 6) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach