Przetargi.pl
Dostawa klimatyzatorów w wykonaniu inverterowym do serwerowni w Jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku wraz z montażem

Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-831 Gdańsk, ul. Długa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3002300, , fax. 58 3014318
  • Data zamieszczenia: 2020-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku
    ul. Długa 75/76
    80-831 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3002300, , fax. 58 3014318
    REGON: 00102119700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa klimatyzatorów w wykonaniu inverterowym do serwerowni w Jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku wraz z montażem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia stanowi Opis przedmiotu zamówienia zawarty w Rozdziale 3 SIWZ oraz Załącznik nr 6 do SIWZ – Istotne Postanowienia Umowy. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz warunkami zawartymi w Istotnych Postanowieniach Umowy, które zostaną wprowadzone do treści Umowy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na 2 części. Zakres rzeczowy zamówienia stanowi dostawę 15 szt. łącznie ( w 2 częściach zamówienia) klimatyzatorów do serwerowni w następujących lokalizacjach Jednostek Zamawiającego: Urząd Skarbowy w Bytowie ul. 1 Maja 16 - 1 szt., II Urząd Skarbowy w Gdańsku ul. Kołobrzeska 43 - 2 szt., III Urząd Skarbowy w Gdańsku ul. Żaglowa 2 - 1 szt., I Urząd Skarbowy w Gdyni ul. Władysława IV 2/4 - 1 szt., II Urząd Skarbowy w Gdyni ul. Hutnicza 25 - 1 szt., Urząd Skarbowy w Kartuzach ul. Kościerska 13 - 1 szt., Urząd Skarbowy w Malborku ul. Kopernika 10 - 1 szt., Urząd Skarbowy w Starogardzie Gdańskim ul. Lubichowska 4 - 1 szt., Urząd Skarbowy w Wejherowie ul. Sobieskiego 346 - 1 szt., Pomorski Urząd Skarbowy w Gdańsku ul. Żytnia 4/6 - 2 szt., Pomorski Urząd Celno-Skarbowy – Delegatura w Gdańsku ul. Opłotki 1 - 1 szt., Oddział Celny w Słupsku ul. Portowa 13B - 1 szt., Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku ul. Długa 75/76 - 1 szt. Parametry i dane techniczne klimatyzatorów zostały podane w Rozdziale 3 SIWZ. Zamawiający oczekuje, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, kompletny, oznaczony numerami seryjnymi, urządzenia zostaną dostarczone w oryginalnym opakowaniu. Następujące elementy potwierdzają, że dostarczone przez Wykonawcę urządzenia są fabrycznie nowe: elementy fabrycznego opakowania/ocena wizualna: stretchowane oryginalne nienaruszone kartony producenta, fabrycznie ułożony styropian, oryginalne napięte taśmy, naciągana folia. Zamawiający oczekuje, aby przedmiot zamówienia, tj. klimatyzatory oraz ich montaż, spełniał odpowiednie normy, certyfikaty, aprobaty techniczne, atesty oraz posiadać oznaczenie CE poświadczające o dopuszczeniu produktu do sprzedaży na terenie Unii Europejskiej. Nowe fabrycznie klimatyzatory winny spełniać poniższe parametry i zalecenia techniczne: 1) Zasilanie 230V 50 Hz (możliwość adaptacji istniejącej instalacji elektrycznej zasilającej i sterowniczej), 2) Klimatyzatory powinny być typu iniektorowego – SPLIT (ścienny i jeden przenośny), 3) Klimatyzatory powinny posiadać nowoczesny ekologiczny czynnik chłodniczy - typu R32 w ilości do 3kg, 4) Moc chłodnicza klimatyzatorów powinna zawierać się w przedziale od 4,0 KW do 8,0 KW, 5) Przewidzieć adaptację istniejącej instalacji odprowadzenia skroplin - odprowadzenie skroplin na zewnątrz budynku, 6) Przewidzieć odpowiednią wydajność chłodniczą w poszczególnych serwerowniach, 7) Przewidzieć odpowiednie zasilanie elektryczne i zabezpieczenie elektryczne uwzględniając pkt 1., 8) Zgodnie z Ustawą o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych, Zamawiający oczekuje, aby osoby zajmujące się instalacją, konserwacją lub serwisowaniem stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła zawierających substancje kontrolowane lub fluorowane gazy cieplarniane, sprawdzające pod względem wycieków te urządzenia oraz prowadzące odzysk tych substancji lub gazów z tych urządzeń muszą posiadać Certyfikat kategorii I dla personelu wydany przez Urząd Dozoru Technicznego (UDT) bądź przez Certyfikowaną przez UDT jednostkę egzaminacyjną znajdującą się w rejestrze Certyfikowanych przez UDT jednostek egzaminacyjnych. Podstawa prawna: Ustawa z dnia 15.05.2015r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. 2018r. poz. 2221), 9) Zamawiający nie wymaga aby klimatyzatory pochodziły od jednego producenta. Zakres prac do wykonania: 1) Demontaż 6 szt. (łącznie dla 2 części zamówienia, tj. 5 szt. - dla części nr 1 zamówienia oraz 1 szt. - dla części nr 2 zamówienia) urządzeń klimatyzatorów wraz z utylizacją urządzeń łącznie z czynnikiem chłodniczym, 2) Wykonawca zapewnia, że utylizacja urządzeń odbędzie się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, tj.: zgodnie z ustawą o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych z dnia 15 maja 2015r. 3) Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu odpowiedniego dokumentu potwierdzającego dokonanie utylizacji urządzeń klimatyzacyjnych w terminie nie dłuższym niż 90 dni od daty podpisania Umowy. 4) Z tytułu przeprowadzenia utylizacji urządzeń wskazanych w pkt 3.8 ppkt 1 Wykonawcy nie przysługuje żadne dodatkowe wynagrodzenie. 5) Dostawa i montaż nowych fabrycznie klimatyzatorów w wykonaniu inverterowym – ściennych i jednego przenośnego w pomieszczeniach wskazanych serwerowni, 6) Podłączenie do zasilania oraz odprowadzenie skroplin z wykorzystaniem istniejącej infrastruktury w tych pomieszczeniach, 7) Uruchomienie i regulacja parametrów pracy nowo zamontowanych klimatyzatorów, 8) Naprawa i obróbka ścian oraz szpachlowanie ścian z odmalowaniem po wymianie klimatyzatorów, tj. przywrócenie do stanu pierwotnego po wykonaniu wszystkich prac, 9) Wykonanie sprawdzenia poprawności działania i regulacji klimatyzatorów, przeprowadzenie wymaganych prób i testów urządzeń i instalacji oraz przygotowania dokumentacji powykonawczej, DTR, certyfikaty, aprobaty, protokoły na zastosowane materiały i urządzenia, 10) Właścicielem odpadów wytworzonych w czasie demontażu i montażu urządzeń klimatyzacyjnych jest Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest zwrócić szczególną uwagę na nienaruszenie (nie uszkodzenie) istniejących sieci i instalacji w budynku, a przejścia i przebicia przez przegrody budowlane winny być wykonywane z należytą ostrożnością, wyłącznie w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia elementów instalacji. Naprawa przejść winna być wykonana z zastosowaniem materiałów uszczelniających oraz zapobiegających powstaniu korozji rur i przewodów. W przypadku uszkodzeń elementów i wyposażenia budynku Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia ich stanu poprzedniego, łącznie z wykonaniem prac malarskich w zakresie wynikającym z powstałych uszkodzeń. Urządzenia należy dostarczyć do lokalizacji Jednostek Zamawiającego, na adresy wskazane w pkt 3.4 SIWZ. Zamawiający oczekuje co najmniej 5 lat gwarancji producenta na wszystkie urządzenia, w zakresie zgodnym z opisem zawartym w § 3 Załącznika nr 6 do SIWZ, tj. Istotnych Postanowieniach Umowy. Zamówienie zostało podzielone na dwie (2) części. Podziału zamówienia na części dokonano według kryterium terytorialnego miejsca dostawy poszczególnych urządzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39717200-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b Ustawy, każdy z Wykonawców zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, W celu wykazania, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu określony w art. 22 ust. 1b Ustawy, w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: 1) Wykazu wykonanych dostaw, zgodnie z Załącznikiem nr 2 A do SIWZ, tj.: Wykonawca wykaże należyte wykonanie, co najmniej jednej umowy na dostawę klimatyzatorów wraz z montażem, o wartości brutto odpowiednio dla danej części zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dowody potwierdzające należyte wykonanie umowy, o których mowa w pkt 8.2.2 SIWZ, tj.: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia, na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ, 2) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy. 3) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu w oryginale oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1b pkt 3 Ustawy, będzie polegać na zasobach podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: 1) w celu oceny, iż będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, winien przedstawić w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów bądź inny dokument (przedstawione w oryginale), zawierające informacje w zakresie określonym w § 9 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór treści zobowiązania stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu tego podmiotu, stanowiące część oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt 8.3.1 SIWZ. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 8.3.1 oraz pkt 8.3.2 SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia i dokumenty o których mowa w pkt 8.2.1, pkt 8.3.1 oraz w pkt 8.3.2 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach