Przetargi.pl
Dostawa dwóch urządzeń klimatyzacji precyzyjnej do serwerowni OR ARiMR w Gdyni na potrzeby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 81-332 Gdynia, ul. Kołłątaja
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (58) 668-60-00/01, , fax. (58) 669-68-44
  • Data zamieszczenia: 2020-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
    ul. Kołłątaja 1
    81-332 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. (58) 668-60-00/01, , fax. (58) 669-68-44
    REGON: 10613083001540
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna - agencja wykonawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa dwóch urządzeń klimatyzacji precyzyjnej do serwerowni OR ARiMR w Gdyni na potrzeby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zaprojektowanie, dostawa, montaż i uruchomienie systemu urządzeń klimatyzacji precyzyjnej w serwerowni Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR z siedzibą w Gdyni, a także świadczenie usług przeglądów gwarancyjnych, konserwacji i napraw zamontowanego systemu klimatyzacji precyzyjnej, zwanych dalej „przedmiotem zamówienia”. 1a. Przez dostawę Zamawiający rozumie dostawę wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem do pomieszczenia serwerowni OR ARiMR zlokalizowanej na 3 poziomie budynku „C” MIR-PIB przy ul. Kołłątaja 1 w Gdyni (wjazd od strony ul. Wolności na wysokości posesji nr 16) oryginalnych i fabrycznie nowych, nie refabrykowanych i bez śladów uszkodzeń zewnętrznych lub uprzedniego używania, dwóch urządzeń (kompletu 2 szaf) klimatyzacji precyzyjnej spełniających warunki określone w Załączniku nr 9 do SIWZ. Dostarczane urządzenia muszą być fabrycznie nowe i posiadać dokumenty gwarancji producenckiej. Na miejsce montażu powinny zostać dostarczone w opakowaniach fabrycznych. Przez określenie: fabrycznie nowe Zamawiający rozumie, że przy produkcji przedmiotu zamówienia musi być wykorzystane 100% nowych części tj. żadna z części nie była wykorzystywana w formie pierwotnej w całości lub w części w innym produkcie. 1b. Przez montaż i uruchomienie Zamawiający rozumie demontaż i utylizację na koszt Wykonawcy dotychczas użytkowanego w serwerowni OR w Gdyni kompletu dwóch urządzeń klimatyzacji precyzyjnej marki EMERSON (Hiflex Emerson Liebert Hiross 6GUA) wraz z dotyczącymi ich zbędnymi elementami instalacji oraz montaż, sprawdzenie poprawności działania, w tym przeprowadzenie wszelkich wymaganych testów i prób, oraz uruchomienie kompletu dwóch urządzeń klimatyzacji precyzyjnej spełniających warunki określone w Załączniku nr 9 do SIWZ. Wykonawca w ramach działań związanych z uruchomieniem zamontowanego systemu klimatyzacji precyzyjnej przeszkoli w podstawowym zakresie obsługi i nadzoru prawidłowości pracy ww. urządzeń minimum dwóch pracowników Zamawiającego w terminie uzgodnionym przez strony planowanej do podpisania Umowy, lecz nie później niż w okresie trzech dni roboczych od daty podpisania protokołu odbioru robót, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do Umowy. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu, w terminie 5 (pięciu) dni roboczych od daty podpisania ww. protokołu odbioru, dokumentację powykonawczą, o którym mowa w pkt 3 ppkt 1) poniżej, stanowiący integralną część przedmiotu zamówienia. 1c. Przez świadczenie usług przeglądu gwarancyjnego, konserwacji i napraw zamontowanego systemu klimatyzacji precyzyjnej Zamawiający rozumie przeprowadzanie przez Wykonawcę przeglądów gwarancyjnych i konserwacji systemów klimatyzacji w okresie minimum 24 miesięcy, przy czym do Umowy ilość miesięcy dotycząca długości okresu gwarancji wpisana zostanie na podstawie deklaracji wybranego w niniejszym postępowaniu Wykonawcy zawartej w złożonej przez niego ofercie, w ilości nie mniejszej niż 24 miesiące, co potwierdzone zostanie podpisanym przez Wykonawcę dokumentem gwarancyjnym, którego wzór stanowi Załącznik Nr 5 do Umowy. Przeglądy mają być przeprowadzane minimum raz na pół roku, chyba że przepisy prawa, zalecenia producentów lub istniejące faktycznie okoliczności wymagają innej częstotliwości, w następującym układzie zdarzeń: - pierwszy przegląd w ramach Umowy: na początku sezonu letniego – w miesiącu kwietniu 2021 roku; - ostatni przegląd w ramach Umowy z okresem gwarancji określonym na 24 miesiące: na końcu sezonu jesiennego – w miesiącu październiku 2022 r. W przypadku wpisania do Umowy zadeklarowanego przez wybranego Wykonawcę w jego ofercie okresu gwarancji dłuższego niż 24 miesiące, przeglądy realizowane będą w analogicznych terminach (do 31 października dla przeglądu jesiennego oraz do 30 kwietnia dla przeglądu wiosennego) w odstępach co sześć miesięcy w kolejnych latach obowiązywania gwarancji zadeklarowanych jw. Każdy z ww. przeglądów gwarancyjnych i konserwacji obejmuje wszystkie dostarczone i zainstalowane w ramach niniejszego zamówienia urządzenia będące „przedmiotem zamówienia”. Cena oferty jest stała i jest uzależniona od ilości przeglądów i konserwacji wynikającej z wymaganego przez Zamawiającego minimalnego okresu 24-miesięcznej gwarancji dotyczącej „przedmiotu zamówienia”. Cena każdego z przeglądów gwarancyjnych musi uwzględniać koszty dojazdów Wykonawcy do siedziby Zamawiającego oraz wartość wszystkich materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do ich realizacji. Wartość planowanej do podpisania Umowy zależeć będzie od ilości przeglądów gwarancyjnych zadeklarowanych w ofercie przez wybranego w postępowaniu Wykonawcę, z zastrzeżeniem ich liczby nie mniejszej niż 4 (cztery) przeglądy. Naprawy gwarancyjne polegać będą na wykonaniu czynności podjętych przez Wykonawcę w celu utrzymania w sprawności urządzeń klimatyzacji precyzyjnej w ciągu bieżącej ich eksploatacji w sytuacji wystąpienia awarii urządzeń, czyli nagłych, nieprzewidzianych zdarzeń powodujących brak ich prawidłowego działania, wymagających niezwłocznej interwencji Wykonawcy. W przypadku, gdy wykonanie naprawy nie będzie możliwe w miejscu eksploatacji urządzenia klimatyzacji precyzyjnej w pomieszczeniu serwerowni w Pomorskim OR ARiMR w Gdyni, naprawa zostanie wykonana w siedzibie Wykonawcy, który na własny koszt i ryzyko dostarczy urządzenie do miejsca wykonania naprawy i po jej wykonaniu zwrotnie do miejsca stałej eksploatacji. W sytuacji wystąpienia awarii urządzeń klimatyzacji precyzyjnej powstałych z winy Zamawiającego, naprawy wykonywane będą w oparciu o cenę ofertową dotyczącą określenia przez Wykonawcę wartości tego zakresu usług (1 godziny pracy) uwzględniającej koszty godziny pracy pracowników Wykonawcy bez względu na ich ilość niezbędną do wykonania naprawy, oraz koszty ich dojazdów do i z siedziby Zamawiającego związanych z realizowaną naprawą. Przed rozpoczęciem naprawy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu drogą elektroniczną na wskazany przez niego adres e-mail lub w braku możliwości drogą telefoniczną, łączny koszt diagnostyki, robocizny oraz koszt użytych części zamiennych i podzespołów. Wykonawca rozpocznie naprawę po otrzymaniu drogą elektroniczną potwierdzenia zlecenia naprawy wraz z akceptacją kosztów. Naprawy i usuwanie awarii świadczone będą na każde wezwanie Zamawiającego potwierdzone zgłoszeniem przekazanym za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę. Podjęcie przez Wykonawcę działań w celu usunięcia awarii i/lub dokonania napraw powinno nastąpić w czasie nie dłuższym niż 12 godzin od powiadomienia dokonanego przez Zamawiającego. Czas na wykonanie naprawy wynosi nie więcej niż 24 godziny od powiadomienia dokonanego przez Zamawiającego, lub akceptacji kosztów naprawy przedstawionych przez Wykonawcę. Wzór formularza zgłoszenia serwisowego stanowi Załącznik Nr 3 do Umowy. Zamawiający dopuszcza możliwości wysłania za pomocą poczty elektronicznej zgłoszenia, które w swej treści powinno zawierać elementy informacji stanowiące zakres niezbędny do podjęcia przez Wykonawcę przedmiotowych napraw, w szczególności adres realizacji zgłaszanej usługi (lokalizację), dane (telefon, email) osoby do kontaktu (pracownik ARiMR), dane (telefon, email) osoby zgłaszającej (pracownik ARiMR), opis awarii/problemu wraz z podaniem nazwy (producent, model) urządzenia, nr seryjnego bądź innych danych pozwalających jednoznacznie wskazać urządzenie, którego dotyczy Zgłoszenie. W przypadku braku możliwości wysłania w danym momencie zgłoszenia za pomocą poczty elektronicznej dopuszcza się możliwość dokonania zgłoszenia drogą telefoniczną przez osoby wskazane przez Zamawiającego z zastrzeżeniem potwierdzenia zgłoszenia przesłanego drogą elektroniczną niezwłocznie po uzyskaniu takiej technicznej możliwości. W przypadku stwierdzenia awarii urządzeń klimatyzacji precyzyjnej, której usunięcie nie jest możliwe w ciągu 24 godzin, Wykonawca zagwarantuje zainstalowanie na własny koszt i we własnym zakresie urządzenia zastępczego o nie gorszych parametrach i nie mniejszej wydajności ustalające odpowiednie wartości temperatury i wilgotności zapewniające prawidłowe działanie urządzeń IT zlokalizowanych w serwerowni POR ARiMR w Gdyni przez okres niezbędny do naprawy lub wymiany urządzenia na sprawne, przy czym okres ten nie może być dłuższy niż 21 dni roboczych. Czynność ta potwierdzona zostanie adnotacją na formularzu zgłoszenia serwisowego, którego wzór stanowi Załącznik Nr 3 do Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39717200-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony Formularz ofertowy (wg Załącznika nr 1 do SIWZ), 2) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania wykonawcy, w tym do podpisywania dokumentacji ofertowej, jeżeli wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze (dotyczy to również pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w tym do reprezentowania konsorcjum, wspólników spółki cywilnej). 3) oświadczenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz, ze spełnia warunki udziału w postępowaniu, których wzory stanowią Załączniki Nr 2 i 3 do SIWZ. 4) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na potencjał podmiotów trzecich), stanowiący Załączniki Nr 7 do SIWZ. 5) Dokumenty, o których mowa w Rozdziale VII pkt 13.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach