Przetargi.pl
Dostawa kart odczynnikowych i akcesoriów do mikrometody kolumnowej wraz z dzierżawą sprzętu do wykonywania badań z zakresu immunohematologii oraz wyposażenie Banku Krwi

5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 30-901 Kraków, Wrocławska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126308099 , fax. 126308099
  • Data zamieszczenia: 2017-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ
    Wrocławska 1-3
    30-901 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 126308099, fax. 126308099
    REGON: 351506868
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.5wszk.com.pl/auctions/przetargi_nieograniczone/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kart odczynnikowych i akcesoriów do mikrometody kolumnowej wraz z dzierżawą sprzętu do wykonywania badań z zakresu immunohematologii oraz wyposażenie Banku Krwi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. odczynniki i materiały Lp Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia (charakterystyka, wymiary itp.) Ilość ozn. JM Cena netto za j.m. Wartość netto Podatek vat Cena brutto za j.m. Wartość brutto Nr katalogowy/ nazwa handlowa 1 Pełne oznaczenie grupy krwi z badaniem izoaglutynin grupowych (Profil karty:A-B-DVI/A1-B), Mikrokarty fabrycznie wypełnione odpowiednimi odczynnikami. Podać nazwy klonów. 280 2 Potwierdzenie grupy krwi: druga seria profil karty: A-B-D(VI+). Na karcie inne klony niż w pkt 1 (antygen D wykrywający kategorię DVI(+), Mikrokarty fabrycznie wypełnione odpowiednimi odczynnikami, podać nazwy klonów A-B-D) 280 3 Oznaczenie grupy krwi przy użyciu dwóch klonów DVI. Jeden z klonów musi wykrywać kategorięDVI(+) (Profil karty:A-B-AB-DVI(-)-DVI(+)). Mikrokarty fabrycznie wypełnine odpowiednimi odczynnikami. Podać nazwy klonów Anty DVI(+) i Anty DVI(-) 280 4 Oznaczenie grupy krwi przy użyciu dwóch różnych klonów DVI z BTA. Oba klony DVI nie wykrywają kategorii DVI(+) Oznaczenie na jednej Mikrokarty fabrycznie wypełnine odpowiednimi odczynnikami. Podać nazwy klonów Anty DVI(-) 280 BADANIE PRZEGLĄDOWE P/C ODPORNOŚCIOWYCH I WŁAŚCIWA PRÓBA ZGODNOŚCI 5 Karta do badania przeglądowego przeciwciał na 3 krw. wzorcowych w PTA LISS 18 720 6 Właściwa próba zgodności (liczba donacji) 17 280 7 Potwierdzenie grupy krwi: Dawcy A-B-D(VI+), Karty fabrycznie wypełnione odpowiednimi odczynnikami 384 8 Potwierdzenie grupy krwi Biorcy A-B-D(VI-), Karty fabrycznie wypełnione odpowiednimi odczynnikami 384 9 Zestaw 3 krwinek wzorcowych do screeningu p/c odpornościowych (do testu PTA LISS i NaCl) 3120 BADANIE BTA 10 Badanie BTA o profilu IgG-IgA-IgM-C3c-C3d lub IgG-C3d 48 KONTROLA JAKOŚCI 11 Międzynarodowa zewnątrzlaboratoryjna kontrola jakości potwierdzona certyfikatem, z możliwością wpisywania wyników online 4 x w roku, nie rzadziej niż 1 raz na kwartał 16 12 Kontrola codzienna do metod automatycznych i manualnych MATERIAŁY ZUŻYWALNE potrzebne do wykonania ww ilości badań (liczone w opakow.) 13 Płyn do przygotowywania zawiesiny roboczej wzorcowych krwinek innych producentów, o stabilności zawiesiny min. 4 tygodnie. 2000 ml 14 Odczynnik LISS 20 l 15 Końcówki do pipet nie mniej niż: 50000 szt razem wartość netto ……………………………………… razem wartość brutto………………………………………. Wykonawca ma zaoferować wszystkie niezbędne odczynniki, materiały i inne do przeprowadzenia badania i wypelnić wszystkie pozycje. II. DZIERŻAWA Sprzętu do pracowni serologii i Banku Krwi Przedmiot dzierżawy Czynsz netto za miesiąc dzierżawy Czynsz brutto za miesiąc dzierżawy Wartość netto za okres 1.01.2018 roku do dnia 31.12.2021 roku Wartość brutto za okres 1.01.2018 roku do dnia 31.12.2021 roku Dzierżawa Sprzętu do pracowni serologii i Banku Krwi III. ŁĄCZNA WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA Wartość netto w zł Wartość brutto w zł 1. Dostawa odczynniki, materiały i inne do przeprowadzenia badania 2. Dzierżawa Sprzętu do pracowni serologii i Banku Krwi RAZEM: IV. Zestawienie wyposażenia parametry oferowane parametry wymagane Wyposażenie pracowni serologii: System do mikrometody kolumnowej skladający się z 1. Wirówka na min:12 max. 24 mikrokarty, stała pręd-kość i czas wirowania, z wyjmowanym rotorem w celu uła-twienia dezynfekcji, nie starsza niż 2012 rok, 1 szt 2. Wirówka dyżurowej na maksimum 6 mikrokart, stała prędkość i czas wirowania, z wyjmowanym rotorem w celu ułatwienia dezynfekcji, nie starsza niż 2012 rok, 1 szt 3. Inkubatora do mikrokart, temp.37 st.C, z możliwo-ścią inkubacji probówek, nie starszy niż 2012, 1 szt 4. Automatyczna ( nie elektroniczna), nowa, pipeta dedykowana, do systemu - 2szt, 5. Dozownik do odczynnika LISS, nowy, o stałej objętości, wielokrotnego dozowania, od 0,5 do 1,0ml 6. Statyw na mikrokarty i probówki badane, nowy, 2 szt. Wyposażenie Banku Krwi: 1. Zamrażarka do Banku Krwi: (1 szt) wymiary 1373/808/919, waga maksymalna 71 kg netto, zakres temp.: od -10 do -45 st. C., chłodzenie statyczne, sterowanie elektroniczne, zewnętrzny cyfrowy wskaźnik temperatury, ilość koszy max: 8 szt., 2. Witryna chłodnicza do Banku Krwi ( 2 szt) wymiary 600/615/1840, poj. maksymalna 360l, musi zapewnić przechowywanie produktów produktów temp.+4st.C.,drzwi ze szkła izolacyjnego, chłodzenie statyczne, sterowanie elektroniczne, zewnętrzny cyfrowy wskaźnik temperatury, alarm optyczny i akustyczny, automatyczna metoda oszraniania, ruszty powlekane tworzywem sztucznym, maks. obciążenie półek nie więcej niż 45 kg. Dostawca zapewni haczyki do zawieszania produktów, ilość 200 szt. 3. Chłodziarka do Banku Krwi: (3 szt) Pojemność 136 litów, wymiary : 85/50.1/62 cm, Pojemność:136, Ilość półek nie mniej niż:3 szt. 4. Łaźnia do rozmrażania osocza (2szt): (1 szt.) 2- miejscowa, (1 szt.) 4- miejscowa, temp. regulowana 10-62oC, (rozdzielność 0,1oC), dokładność stabilizacji temperatury do 0,2oC, wyświetlacz LCD: odczyt aktualnej temperatury wody, odczyt temperatury zadanej, zaprogramowany czas grzania, uszkodzenie czujnika temperatury, niski poziom wody. Sygnalizacja akustyczna: osiągnięcie zadanej temperatury, koniec zaprogramowanego czasu grzania, uszkodzenie czujnika temperatury (z blokadą grzania), niski poziom wody ( z blokadą grzania), walidacja potwierdzona certyfikatem min. 1 x w roku i po każdej naprawie. 5. Drukarka krewkart do druku dwustronnego, z taśmą czarną na 2000 wydruków, z zestawem startowym czyszczącym, z projektem karty, na koszt Wykonawcy. 6. Termometr farmaceutyczny (6 szt) dwukanałowy, z dwoma zewnętrzymi czujnikami w fiolkach, wym: maks. 75/120/19 mm, zakres temperatury: -50…+70 stopni C, dokładność pomiaru +/- 0,3 st. C, dokładność czasu pomiaru +/- 0,1 sekunda na dobę, pamięć minimalnej i maksymalnej temperatury jaka wystąpiła w trakcie pomiaru, optyczny i dźwiękowy sygnał przekroczenia temperatury, wbudowany zegar i kalendarz w celu rejestracji czasu wystąpienia minimalnych minimalnych maksymalnych pomiarów oraz przekroczenia progów alarmowych, świadectwo wzorcowania dla każdego termometru na koszt dostawcy. 7. Klimatyzator w celu zapewnienia odpowiednich warunków środowiskowych wg Rozporządzenia Ministra Zdrowia, jakie powinna spełniać pracownia serologii; utrzymanie odpowiedniej temperatury o zakresie temp. +18… +25 oC przystosowany do pomieszczenia o kubaturze 78m3 z funkcją grzania. 8. Pojemniki izotermiczne (lodówki) (6 szt.) 3 szt. o pojemność-10L wym: 428 x 265 x H233 mm, 2 szt. o pojem-ności -20L o wym: 428 x 265 x H396 mm, oraz 1 szt. o po-jemności – 32L 498 x 333 x H410 mm. Utrzymujące niską temperaturę do 12 godzin z wkładami chłodzącymi. Wypro-dukowane parametrów wytrzymałego, nieodkształcającego się, łatwo zmywalnego tworzywa. Z uchwytem mocującym blokującym możliwość otwarcia się podczas transportu. wpisać słowo ,,Tak” na potwierdzenie spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego IV. Zestawienie parametrów granicznych parametry oferowane parametry wymagane 1. System pracuje w oparciu o wykorzystanie mikrote-stów kolumnowych występujących w postaci kart składają-cych się z 6-8 mikrokolumn i umożliwia wykonanie wszyst-kich badań wymienionych w SIWZ. 2. Wykonawca zapewni w ramach dzierżawy system dla Pracowni serologii do mikrometody składający się z : - Wirówki do mikrokart na 12 lub 24 mikrokarty, - Wirówki dyżurowej na maksimum 6 mikrokart, - Inkubatora dla mikrokart i probówek, - Dozownika do diluentu - Statywu na mikrokarty i probówki - Pipet automatycznych (nie elektronicznych). 3. Wszystkie karty fabrycznie wypełnione odpowied-nimi odczynnikami lub surowicami, udokumentować. 4. Wszystkie karty przechowywane w temperaturze pokojowej, 5. Mikrokarty do potwierdzenia Dawca/Biorca fa-brycznie wypełnione odpowiednio klonami anty D z DVI(+) i DVI(-). Podać nazwy klonów anty D dla obu serii. 6. Mikrokarty do potwierdzenia grupy krwi fabrycznie wypełnione odpowiednio innymi klonami antyABDVI(+) niż dla grupy z poz 1. Podać nazwy klonów anty ABD dla obu serii (poz 1 i 2 załacznika). 7. Mikrokarty do wykonania grupy krwi z poz 3 fa-brycznie wypełnione odpowiednimi odczynnikami (A-B-DVI(+)-DVI(-)- Przynajmiej jeden klon D wykrywający kate-gorię DVI(+) Podać nazwy klonów anty D 8. Karta do BTA odpowiednio o profilu (IgA-IgG-IgM-C3c-C3d) lub (IgG-C3d) 9. Mikrokarty d o wykonania grupy krwi z BTA z poz 4 fabrycznie wypełnione odpowiednimi odczynnikami (A-B-DVI(-)-DVI(-)-BTA). Oba klony D nie wykrywają kategorii DVI(+) Podać nazwy klonów anty D 10. Sprzęt do mikrometody i odczynniki pochodzą od jednego Producenta. 11. Wykonawca zaoferuje odpowiednią ilość mikrokart i krwinek kontrolnych z uwzględnieniem terminów ważności mikrokart/krwinek . 12. Wykonawca zapewni w ramach dzierżawy zamra-żarkę od Banku Krwi. 13. Wykonawca zapewni w ramach dzierżawy dwie witryny chłodnicze do Banku Krwi. 14. Wykonawca zapewni w ramach dzierżawy trzy chłodnie do banku krwi. 15. Wykonawca zapewni w ramach dzierżawy dwie łaźnie do rozmrażania osocza do banku krwi. 16. Wykonawca zapewni w ramach dzierżawy sześć termometrów farmaceutycznych 17. Wykonawca zapewni w ramach dzierżawy drukarkę do krewkart. 18. Wykonawca zapewni klimatyzator do banku krwi w celu zapewnienia odpowiednich warunków środowisko-wych. 19. Wykonawca zapewni 6 pojemników izotermicznych (lodówek). 20. Termin ważności dla poz.1-8 oraz poz.10 - min. 9 miesięcy, poz: 9,11,12 max: 4 tygodnie wg harmonogramu dostaw, dla pozostałych materiałów zgodnie z zaleceniami producenta, 21. Metodyka eliminująca płukanie krwinek 22. Odczynniki gotowe do użycia 23. Dostawa odczynników krwinkowych transportem monitorowanym pod względem temperatury – każdorazowo do dostawy należy dołączyć wydruk temperatury. 24. Wykonawca zapewni UPS zabezpieczający ciągłość pracy inkubatora i 1 wirówki na min.30 min. materiały zuży-walne tj: baterie itp. na koszt wykonawcy przez cały okres trwania umowy 25. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnej instalacji, uruchomienia i walidacji urządzeń 26. Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w za-kresie obsługi urządzeń w siedzibie Zamawiającego, na koszt Wykonawcy, w ciągu 3 dni od daty podpisania umowy, po-twierdzone wystawionymi certyfikatami. 27. Instrukcja użytkowania w języku polskim 28. Bezpłatny serwis przez cały okres trwania umowy obejmuje: naprawę sprzętu w przypadku awarii, bezpłatną wymianę części zużywalnych, oraz części podlegających wy-mianie z uwagi na zaistniałą awarię, przeglądy, walidacje i konserwacje min. 1 raz w roku, jednak nie mniej niż ilość zalecana przez producenta, ponadto walidacja po każdej naprawie sprzętu potwierdzona certyfikatem. 29. Czas reakcji na zgłoszoną awarię - max 24 godz. od momentu zgłoszenia 30. W razie awarii przekraczającej 2 dni czasu naprawy, Wykonawca dostarczy sprzęt zastępczy o takich samych lub lepszych prametrach jak sprzęt zaoferowany w postępowaniu przetargowym. 31. Czas telefonicznej reakcji serwisu na zgłoszenie do 24 godz / 7 dni 32. Czas przystąpienia do naprawy 24 godz/ 7 dni od chwili zgłoszenia awarii 33. Dostępność serwisu: należy podać dane teleadre-sowe (tel. email), w tym wykaz osób do stałych kontaktów telefonicznych w dni robocze i świąteczne. 34. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wraz z pierwszą dostawą odczynników: instrukcje stosowania kart, odczynników i sprzętu w j. polskim, oraz karty charakterysty-ki dla oferowanego asortymentu – jeśli dotyczy. wpisać słowo ,,Tak” na potwierdzenie spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego V. PARAMETRY ANALIZATORA PODLEGAJĄCE OCENIE: Parametry oceniane Ilość punktów Należy wpisać TAK/NIE Mikrokarty do BTA o profilu IgG-IgM-C3c-C3d (fabrycznie wypełnione odczynnikami) TAK- 20pkt NIE – 0 pkt Wszystkie mikrokarty, odczynniki i kontrola międzynarodowa pochodzą od jednego producenta TAK- 10pkt NIE – 0 pkt Mikrokarty składają się z 6 mikrokolumn TAK- 10pkt NIE – 0 pkt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił szczegółowo
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11.1 Dokumenty wraz z ofertą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!: 11.1.1 Wypełniony Załącznik nr 1 we wskazanych miejscach –formularz cenowy 11.1.2 Wypełniony Załącznik nr 2 we wskazanych miejscach –formularz ofertowy 11.1.3 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ(wypełnić pkt 1!!!! ewentualnie oświadczenie dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje czyli oświadczenie z pkt 2). 11.1.4 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ(wypełnić pkt 3!!!! ewentualnie oświadczenie z pkt 4 dotyczące wykazanie rzetelności w sytuacji podleganiu wykluczeniu, ewentualnie oświadczenie z pkt 5, czyli oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje w zakresie braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu) 11.1.5 Dokumenty rejestrowe potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictwa potwierdzające umocowanie osób do składania oferty w imieniu Wykonawcy, UWAGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!: 11.1.6 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji: składa także odrębne oświadczenia dla każdego z tych podmiotów 11.1.7 w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 11.1.8 Dokumenty wskazane w pkt 11.1.6-11.1.7 muszą potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia lub kryteria selekcji w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, 11.1.9 w oświadczeniach należy wypełnić jedynie te działy i sekcje, które dotyczą warunków udziału i potwierdzających brak podstaw do wykluczenia na podstawie treści ogłoszenia o zamówieniu i niniejszej specyfikacji. Wypełnienie pozostałych, nie wymaganych działów i sekcji nie będzie miało wpływu na ocenę oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach