Przetargi.pl
Dostawa interaktywnych monitorów dotykowych dla trzech szkół w Gminie Chełmek, na potrzeby programu „Aktywna tablica”

Gmina Chełmek ogłasza przetarg

  • Adres: 32660 Chełmek, ul. Krakowska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8449040, 8449000 , fax. 338 449 019
  • Data zamieszczenia: 2017-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełmek
    ul. Krakowska 11
    32660 Chełmek, woj. małopolskie
    tel. 033 8449040, 8449000, fax. 338 449 019
    REGON: 52776000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa interaktywnych monitorów dotykowych dla trzech szkół w Gminie Chełmek, na potrzeby programu „Aktywna tablica”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zakup interaktywnych monitorów dotykowych do 3 szkół w Gminie Chełmek: SZS w Bobrku, SZS w Gorzowie, SZS-P nr 2 w Chełmku. 2. Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 19 lipca 2017 r. Dz.U. 2017.1401 w sprawie szczegółowych warunków, form i trybu realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych - "Aktywna tablica" w §1 jest: 3. Zakupione w ramach udzielonego wsparcia finansowego pomoce dydaktyczne spełniają następujące warunki: 1) posiadają deklarację CE; 2) posiadają certyfikat ISO 9001 dla producenta; 3) w przypadku zakupu danego rodzaju pomocy dydaktycznych w więcej niż jednym egzemplarzu wszystkie pomoce dydaktyczne danego rodzaju pochodzą od jednego producenta; 4) komplet urządzeń i oprogramowania do obsługi pomocy dydaktycznych danego rodzaju pochodzi od jednego dostawcy; 5) są fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą) i wolne od obciążeń prawami osób trzecich; 6) posiadają dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, z tym że w przypadku szkół, o których mowa w ust. 1 pkt 1-3, te instrukcje i materiały są sporządzone w języku polskim; 7) posiadają okres gwarancji udzielonej przez producenta lub dostawcę nie krótszy niż 2 lata. 4. Zgodnie z Uchwałą nr 108/2017 Rady Ministrów z dnia 19 lipca 2017 r. w sprawie ustanowienia Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2017-2019 „Aktywna tablica” Dostawcy urządzeń i oprogramowania będą zobligowani umownie do zapewnienia instalacji, uruchomienia oraz zintegrowania zakupionych urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład pomocy dydaktycznych z infrastrukturą szkolną, a także zapewnienia technicznych szkoleń nauczycieli w zakresie funkcji i obsługi urządzeń i oprogramowania, wchodzących w skład pomocy dydaktycznych, uwzględniając konieczność stosowania TIK w prowadzeniu zajęć edukacyjnych z różnych przedmiotów. Zamawiający wymaga żeby zaoferowany sprzęt spełniała powyższe wymagania i był zgodny z załącznikiem nr 8 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia „aktywna tablica”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32322000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1. Ofertę na formularzu oferty. 2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach