Przetargi.pl
Dostawa karetki - ambulansu typu C wraz z wyposażeniem medycznym dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku ogłasza przetarg

  • Adres: 87800 Włocławek, Ul. Wieniecka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 412 94 13 , fax. 54 412 94 13
  • Data zamieszczenia: 2018-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku
    Ul. Wieniecka 49
    87800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 412 94 13, fax. 54 412 94 13
    REGON: 34141172700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa karetki - ambulansu typu C wraz z wyposażeniem medycznym dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa karetki - ambulansu typu C wraz z wyposażeniem medycznym w ilości 1 szt. dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku. Szczegółowa specyfikacja techniczna i opis przedmiotu zamówienia, wymagane warunki dla samochodu bazowego, przedziału medycznego oraz wyposażenia medycznego ambulansu typu C zawarte są w Formularzu Parametrów Wymaganych stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty. 1. Oferowany ambulans musi być wyprodukowany w 2018 roku, nieużytkowany, nie demonstracyjny, nie będący przedmiotem ekspozycji, wolny od wad fizycznych i prawnych, w stanie technicznym zgodnym z dokumentacją, posiadający świadectwo homologacji WE na pojazd bazowy oraz na pojazd skompletowany wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25.03.2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (tj. Dz.U. z 2015 r., poz. 1475). Do zakupionego pojazdu muszą być dołączone także inne wymagane dokumenty (instrukcja użytkowania i obsługi, karta pojazdu, karta gwarancyjna - w języku polskim). 2. Oferowany ambulans musi spełniać wymagania określone w przepisach dotyczących warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. (Dz. U. z 2003r. Nr 32, poz. 262 ze zm.) w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Oferowany ambulans musi spełniać także wymagania określone w następujących normach: - normy PN EN 1789+A2:2015-01 lub - normy PN EN 1789+A1:2011 pod warunkiem, że pojazd został zabudowany przez producenta, któremu jednostka certyfikująca przyznała uprzednio certyfikat wg wymagań PN EN 1789+A1:2011 i certyfikat ten nadal jest aktualny lub - innej normy równoważnej tj. odpowiadającej treści normy PN EN 1789+A2:2015-01 w zakresie wymagań dotyczących konstrukcji, badania, osiągów i wyposażenia ambulansów typu C, wymagań dotyczących przedziału dla pacjenta, wyrobów medycznych przewożonych w ambulansach. - normy PN EN 1865 "Wymagania dotyczące noszy i innego sprzętu do przemieszczania pacjenta, stosowanego w ambulansach drogowych w zakresie odpowiednim do przedmiotu zamówienia" lub normy równoważnej w tym zakresie. 3. Wyroby medyczne stanowiące wyposażenie ambulansu muszą być dopuszczone do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z późn. zm.). 4. Wyposażenie medyczne ambulansu musi posiadać instrukcje, paszporty techniczne, gwarancje. Dokumentacja sporządzona w języku polskim, dołączona do dostawy. 5. Wykonawca zapewni serwis pojazdu bazowego w okresie gwarancji w najbliższej autoryzowanej stacji obsługi oferowanej marki. W formularzu ofertowym Wykonawca musi wskazać nazwę i adres autoryzowanej stacji obsługi oraz dane kontaktowe. 6. Wymagany okres gwarancji: w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ i w Załączniku Nr 2 do SIWZ Wykonawca określa okres gwarancji, przy zachowaniu poniższych warunków: - Gwarancja mechaniczna na ambulans - okres wymagany: min. 24 miesiące (bez limitu km). - Gwarancja na powłoki lakiernicze ambulansu - okres wymagany: min. 36 miesięcy. - Gwarancja na perforację - okres wymagany: min. 120 miesięcy. - Gwarancja na zabudowę medyczną - okres wymagany: min. 24 miesiące. - Gwarancja na sprzęt medyczny stanowiący wyposażenie ambulansu - okres wymagany: min. 24 miesiące. 7. Wykonawca zobowiązany jest w cenie oferty dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego i przeszkolić pracowników Zamawiającego w zakresie właściwej obsługi. 1.6 Termin wykonania zamówienia: Planowany termin realizacji zamówienia: maksymalnie 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114121-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wstępnie potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2. Oświadczenie wstępnie potwierdzające brak przesłanek do wykluczenia, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 3. Formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 4. Formularz parametrów wymaganych zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Niniejszy formularz stanowi skonkretyzowanie zobowiązania wykonawcy w zakresie przedmiotu zamówienia – w związku z tym dokument ten traktowany jest jako treść oferty. 5. Jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innego podmiotu (dalej jako ,,Podmiot Udostępniający”) na zasadach określonych w art. 22a uPzp, w celu dysponowania niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego Zamawiający wymaga przedłożenia zobowiązania Podmiotu Udostępniającego (oryginał w formie pisemnej), które będzie określało: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. ***(ze zobowiązania Podmiotu Udostępniającego powinna wynikać gwarancja rzeczywistego dostępu wykonawcy do zasobów Podmiotu Udostępniającego) 6. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi zawierać w szczególności ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach