Przetargi.pl
Dostawa kaniul oraz wkłuć centralnych dla SP ZOZ Kędzierzyn-Koźle-PN / 2 / I / 10

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. 24 Kwietnia 5
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4062566 , fax. 077 4062544
  • Data zamieszczenia: 2010-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. 24 Kwietnia 5 5
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 077 4062566, fax. 077 4062544
    REGON: 00031466100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdrowie-kk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kaniul oraz wkłuć centralnych dla SP ZOZ Kędzierzyn-Koźle-PN / 2 / I / 10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa kaniul oraz wkłuć centralnych: 1 pakiet - Dostawa kaniul, 2 pakiet - Dostawa wkłuć centralnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331412208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie do innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. B. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: a) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 PZP opisanych w pkt. B, b) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 PZP, c) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, d) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, e) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 oraz art. 26 ust.4 PZP , f) nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. C. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: a) niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3) PZP b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, c) zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, d) wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, e) zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 87 ust. 2 PZP f) który w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3) PZP g) nieważnej na podstawie odrębnych przepisów, h) w przypadku braku zgody na przedłużenie okresu związania ofertą. D. Zamawiający dokona badania ofert pod kątem spełniania wymogów SIWZ oraz naruszenia zasad ustawy PZP. E. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach, które dostarczy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy oraz Wykonawcy występujący wspólnie którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania, - posiadają wiedzę i doświadczenie, - dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej wykonawców w formie konsorcjum w rozumieniu art. 23 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 PZP - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) W stosunku do osób fizycznych - oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 PZP o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. 3 do SIWZ), 4) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (zał. 4 do SIWZ). B. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia: 1) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. C. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - (zał. 3 do SIWZ). D. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada deklarację zgodności CE i jest dopuszczony do obrotu na polskim rynku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji treści oświadczenia poprzez żądanie dokumentów potwierdzających treść oświadczenia po zawarciu umowy. 2) Katalogi, ulotki, foldery informacyjne lub inne równoważne dokumenty oferowanego przedmiotu zamówienia. 3) Próbki po 1 sztuce z każdego asortymentu, na który Wykonawca złoży ofertę, celem sprawdzenia zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z opisem Zamawiającego. Ocena zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z opisem wynikającym z SIWZ odbywać się będzie na podstawie zapisu na opakowaniu dostarczonych próbek. W przypadku braku takiego zapisu na opakowaniu ocena zgodności odbywać się będzie na podstawie dołączonych do oferty katalogów, ulotek lub folderów. Brak możliwości oceny zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z opisem SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty. E. Ponadto Wykonawca dołączy do oferty: 1) Wypełniony formularz ofertowo-cenowy (zał.1 do SIWZ), 2) Wypełnione formularze cenowe - (zał. 2/1, 2/2 do SIWZ), 3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Udowodnienie posiadania uprawnień do podpisania oferty ciąży na Wykonawcy. Dokumenty wymienione w pkt. A.1, B.1 i B.2., D.2 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty wymienione w pkt. A.2, A.3, A.4, C, D.1, E.1, E.2 winny być złożone w oryginale. Dokument z pkt E.3 winien być złożony w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. F. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. II składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców (konsorcjum) oferta dodatkowo musi zawierać: a) pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania konsorcjum w tym do dokonywania wszelkich czynności w toku postępowania, w szczególności do korespondencji z zamawiającym, składania i odbierania wszelkich oświadczeń w tym oświadczeń woli, wszelkich dokumentów w toku postępowania, składania protestów oraz do podpisania umowy. b) dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru; - Zaświadczenie z właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz ZUS/KRUS; - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, c) Dokumenty te muszą być wystawione dla każdego z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdrowie-kk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach