Przetargi.pl
Dostawa kamer i sprzętu na potrzeby Miejskiego Systemu Monitoringu Wizyjnego w Gdańsku

Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-803 Gdańsk, Nowe Ogrody
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 583 236 129 , fax. 583 236 529
  • Data zamieszczenia: 2020-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku
    Nowe Ogrody 8/12
    80-803 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 583 236 129, fax. 583 236 529
    REGON: 59846300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gdansk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kamer i sprzętu na potrzeby Miejskiego Systemu Monitoringu Wizyjnego w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu na potrzeby napraw i modernizacji Miejskiego Systemu Monitoringu Wizyjnego (MSMW), funkcjonującego na terenie miasta Gdańska. Zadaniem Wykonawcy będzie dostawa do magazynu Zamawiającego: 1) Zestawy kamer z przeznaczeniem na wymianę wyeksploatowanych egzemplarzy: a. 10 kamer obrotowych-PTZ, b. 2 kamery stałopozycyjnych, 2) Zestawy kamer mobilnych z przeznaczeniem na czasową instalację: a. 4 kamery obrotowe-PTZ b. 2 kamery stałopozycyjne 3) Monitory z przeznaczeniem na ścianę wizyjną – 4 szt., 4) Stacja robocza – 1 szt. Urządzenia dostarczone w ramach niniejszego zamówienia muszą być fabrycznie nowe [produkcja najpóźniej z 2020 roku] i kompletne, czyli posiadać niezbędne akcesoria i osprzęt (wysięgnik, zasilacz/transformator, elementy montażowe, okablowanie itd.). Kamery mają obsługiwać protokół IP. Wszystkie kamery muszą być dostosowane do pracy w warunkach zewnętrznych oraz pracy ciągłej – 24h/dobę .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32333200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23) Ustawy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, składa oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wg załączonego wzoru- załącznik nr 2 do SIWZ . W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może wraz z oświadczeniem złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach