Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku ogłasza przetarg
- Adres: 80-803 Gdańsk, Nowe Ogrody
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 583 236 129 , fax. 583 236 529
- Data zamieszczenia: 2020-08-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku
Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 583 236 129, fax. 583 236 529
REGON: 59846300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gdansk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i instalacja kamer w celu modernizacji istniejących punktów kamerowych Miejskiego Systemu Monitoringu Wizyjnego w Gdańsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja oraz uruchomienie kamer w celu modernizacji istniejących punktów kamerowych Miejskiego Systemu Monitoringu Wizyjnego (MSMW), funkcjonującego na terenie miasta Gdańska. Zadaniem Wykonawcy będzie dostawa pełnych zestawów kamerowych w liczbie 25 kamer obrotowych PTZ oraz 25 kamer dookólnych – panoramicznych 360o oraz 2 kamer stałopozycyjnych. Wszystkie dostarczone kamery oraz dodatkowo 13 kamer obrotowych PTZ i 4 kamery dookólne – panoramiczne 360o z magazynu Zamawiającego (kamery zakupione w 2019 r., współpracują z istniejącym systemem monitoringu) należy zainstalować w punktach wskazanych w SIWZ (Lista lokalizacji kamer ) oraz uruchomić. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32333200-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23) Ustawy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, składa oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wg załączonego wzoru- załącznik nr 3 do SIWZ (w formie oryginału). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może wraz z oświadczeniem złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną