Przetargi.pl
Dostawa kalendarzy na rok 2010 na potrzeby promocyjne UMWD.

Województwo Dolnośląskie - Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 50-411 Wrocław, ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7769397,7769703-05,7779229 , fax. 071 7769141, 7769702
  • Data zamieszczenia: 2009-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Dolnośląskie - Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
    ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14 12-14
    50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7769397,7769703-05,7779229, fax. 071 7769141, 7769702
    REGON: 93195038200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwd.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kalendarzy na rok 2010 na potrzeby promocyjne UMWD.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa kalendarzy na rok 2010 na potrzeby promocyjne UMWD. 1. Zadanie nr 1. Dostawa kalendarzy (ściennych, biurkowych i książkowych) i kart świątecznych wraz z wykonaniem nadruku (logotypy, zdjęcia, tekst) dla Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4a do niniejszej SIWZ, czyli we Wzorze Umowy. 2. Zadanie nr 2. Druk i dostawa kalendarzy ściennych na 2010 rok. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4b do niniejszej SIWZ, czyli we Wzorze Umowy. 3. Zadanie nr 3. Przygotowanie oraz dostawa kalendarzy książkowych promujących Program Operacyjny Kapitał Ludzki na terenie województwa dolnośląskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4c do niniejszej SIWZ, czyli we Wzorze Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) w zakresie niezbędnej wiedzy i doświadczenia Dla Zadania nr 1 - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia ich działalności jest krótszy - w tym okresie -wykonali minimum jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, tj. wykonali należycie zamówienie związane z wykonaniem i dostawą materiałów promocyjnych - kalendarzy i kart świątecznych opatrzonych nadrukiem - logotypy, zdjęcia, teksty, itp., o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto . Dla Zadania nr 2 - - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia ich działalności jest krótszy - w tym okresie -wykonali minimum jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, tj. wykonali należycie zamówienie związane z wykonaniem i dostawą materiałów promocyjnych - kalendarzy opatrzonych nadrukiem logotypy, zdjęcia, teksty, itp., o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto . Dla Zadania nr 3 - - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia ich działalności jest krótszy - w tym okresie -wykonali minimum jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, tj. wykonali należycie zamówienie związane z wykonaniem i dostawą materiałów promocyjnych kalendarzy opatrzonych nadrukiem logotypy, zdjęcia, teksty, itp., o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł brutto . W przypadku, gdy Wykonawca zrealizował w/w dostawę w innej walucie niż PLN, to wówczas Zamawiający do przeliczenia wartości w zł będzie stosował średni kurs NBP dla danej waluty z dnia wszczęcia postępowania. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 1-4 (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy mogą złożyć oświadczenie wspólnie na jednym dokumencie (oświadczenie podpisane przez Pełnomocnika lub przez każdego z Wykonawców odrębnie) lub każdy z nich na odrębnym dokumencie. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawcą jest podmiot zobowiązany do rejestracji w Krajowym Rejestrze Sądowym, a w załączonym odpisie z rejestru nie uwzględniono zmian w tekście dokumentu, Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do dołączenia do oferty dowodu złożenia ww. zmian w sądzie rejestrowym. 3) Wykaz dostaw, o których mowa w rozdziale V pkt. 1.2) lit. a) (Zadania 1 do 3) niniejszej SIWZ, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców (wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). 4) Dokumenty potwierdzające, że dostawy przedstwione w wykazie, o którym mowa w ppkt. 3), zostały wykonane należycie (np.: protokoly odbioru, referencje).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umwd.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach