Przetargi.pl
Dostawa i montaż urządzeń wspomagających słyszenie dla Kolegium Karkonoskiego w Jeleniej Górze przy ul. Lwóweckiej 18

Kolegium Karkonoskie (Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa) ogłasza przetarg

  • Adres: 58-503 Jelenia Góra, ul. Lwówecka 18
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6453318 , fax. 075 6453324, 6453310
  • Data zamieszczenia: 2009-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kolegium Karkonoskie (Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa)
    ul. Lwówecka 18 18
    58-503 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6453318, fax. 075 6453324, 6453310
    REGON: 23048061900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kk.jgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż urządzeń wspomagających słyszenie dla Kolegium Karkonoskiego w Jeleniej Górze przy ul. Lwóweckiej 18
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1). Wzmacniacz pętli indukcyjnej wraz z okablowaniem i montażem - 3 szt. Parametry wzmacniacza pętli indukcyjnej: 1. Zasięg: 100 - 1200 m2 2. Niezależna regulacja tonów niskich, tonów średnich i tonów wysokich we wzmacniaczu 3. System automatycznej kontroli wzmocnienia 4. Trzy wejścia mikrofonowe typu XLR we wzmacniaczu 5. Wejście i wyjście liniowe we wzmacniaczu 6. Szerokość pasma: 100 Hz - 5 kHz 7. Poziom zniekształceń: < 1% 8. Automatyczna kalibracja pętli induktofonicznej 9. Przycisk włącz/wyłącz umiejscowiony na panelu czołowym urządzenia np. Logbit G2 lub równoważny 2). System stereofoniczny FM - 2 szt. Parametry zestawu stereofonicznego FM (nadajnik + 2 odbiorniki): 1. zasięg współpracy nadajnika z odbiornikami: minimum 25 metrów 2. sygnalizacja prawidłowego działania za pomocą diody LED w odbiornikach 3. pasmo przenoszenia: 100 Hz - 7,5 kHz 4.Automatyczna bezprzewodowa synchronizacja pomiędzy nadajnikiem i odbiornikami 5.Możliwość wyboru jednego spośród co najmniej 8 kanałów częstotliwości 6.Nadajnik zasilany baterią lub akumulatorem 7.Możliwość zastosowania mikrofonu kierunkowego 8.obróbka sygnału na poziomie nadajnika 9.system kompensacji położenia mikrofonu 10.system redukcji hałasu 11.Przypisywanie imienia użytkownika do nadajnika i odbiorników 12.Programowana deemfaza/preemfaza 13.Funkcja uśpienia 14.Funkacja wyciszenia mikrofonu w nadajniku 15.Zakres regulacji wzmocnienia odbiorników: 0-30 dB 16.Czujnik obecności sygnału FM w odbiornikach 17.Wyświetlacz ciekłokrystaliczny w nadajniku 18.Wbudowana antena nadajnika 19. Słuchawki do nadajnika 20. Polska wersja językowa menu np. Oticon Amigo T20/2xR2 lub równoważny
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323410000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; tj. w okresie ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. wymagane jest wykazanie minimum 1 zamówienia polegającego na dostawie i instalacji wzmacniaczy pętli indukcyjnych i/lub systemów stereofonicznych FM o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł brutto. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Pzp. e) udzielą min.3 lata gwarancji f) zaakceptują warunki serwisu gwarancyjnego: - termin naprawy - w ciągu 14 dni, po zgłoszeniu przez Zamawiającego, - czas reakcji serwisu - w ciągu max. 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia (telefonicznie, faksem, pisemnie), - jeżeli w okresie gwarancyjnym będą więcej niż 3 naprawy urządzenia, wtedy wykonawca wymieni je (dostarczy i zamontuje) na nowe urządzenie o parametrach nie gorszych od przedstawionych w ofercie, - okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas napraw, - okres gwarancji biegnie na nowo dla urządzeń bądź elementu wymienionego, - wszelkie naprawy będą odbywały się u Zamawiającego, w przypadku konieczności napraw poza siedzibą Zamawiającego - koszt transportu będzie ponosił wykonawca (Zamawiający nie może ponosić dodatkowych kosztów w związku z naprawami wadliwego urządzenia). g) zapewnią po okresie upływu gwarancji serwis pogwarancyjny przez co najmniej 5 lat, h) posiadają niezbędne certyfikaty na oferowane urządzenia lub deklaracje zgodności z normami, dopuszczające je do bezpiecznego użytkowania na terenie kraju. 2. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków: a) Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, określonych w rozdziale VI s.i.w.z., b) Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego warunku c) Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, d) Ocena każdego z warunków przebiegać będzie w formule spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do s.i.w.z. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu zrealizowanych zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (na druku sporządzonym zgodnie z załącznikiem nr 3 do s.i.w.z.) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie (wymagane jest wykazanie minimum jednego zamówienia odpowiadającego swym rodzajem przedmiotowi zamówienia i wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł), 4. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do s.i.w.z. 5. Oświadczenie wykonawcy o zaoferowaniu urządzenia fabrycznie nowego, zgodnie z ostatnimi rozwiązaniami technologicznymi producenta, wraz z nowymi, oryginalnymi elementami wyposażenia (na druku Formularza oferty), 6. Oświadczenie wykonawcy o potwierdzeniu warunków gwarancyjnych i serwisowych wskazanych w rozdziale V w punkcie 1f SIWZ (na druku Formularza oferty), 7. Oświadczenie wykonawcy o zapewnieniu serwisu pogwarancyjnego przez okres co najmniej 5 lat, po upływie okresu gwarancji (na druku Formularza oferty), 8. Oświadczenie o zaoferowaniu urządzeń posiadających niezbędne certyfikaty lub deklaracje zgodności z normami, dopuszczające je do bezpiecznego użytkowania na terenie kraju (na druku Formularza oferty), wymagane dokumenty: deklaracje zgodności CE należy przekazać przy dostawie przedmiotu zamówienia. 9. Wskazanie części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak oświadczenia w sprawie powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, uznany będzie za zobowiązanie do samodzielnego wykonania zamówienia. 10. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 11. Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 12. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kk.jgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną