Przetargi.pl
Dostawa jednostek centralnych, serwerów plików, akcesoriów komputerowych, notebooków oraz klastrów komputerowych wraz z wyposażeniem z podziałem na 6 zadań dla Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Wrocławskiego

Uniwersytet Wrocławski, Wydział Biotechnologii ogłasza przetarg

  • Adres: 50-383 Wrocław, F. Joliot-Curie
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 375 2732 , fax. 71 375 7661
  • Data zamieszczenia: 2017-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Wrocławski, Wydział Biotechnologii
    F. Joliot-Curie 14a
    50-383 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 375 2732, fax. 71 375 7661
    REGON: 000001301
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.uni.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wyższa uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa jednostek centralnych, serwerów plików, akcesoriów komputerowych, notebooków oraz klastrów komputerowych wraz z wyposażeniem z podziałem na 6 zadań dla Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Wrocławskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1: Dostawa Jednostek centralnych (13 szt.), serwerów plików (2 szt.), komputera AiO (1 szt.), monitorów ( 9 szt.), klawiatur USB (11 szt.), myszy (16 szt.), zestawów klawiatura i mysz bezprzewodowa (3 zestawy), drukarki (3 szt.), bezprzewodowy system HDMI (1 szt.), dysków zewnętrznych (2 szt.), dysków wewnętrznych (2 szt.), podkładek pod laptopa (2 szt.), pamięci RAM (4 szt.), zasilaczy UPS (2 szt.) Zadanie 2: Dostawa Notebooków (6 szt.) dla Wydziału Biotechnologii Zadanie 3: Dostawa Notebooków 17,3 (7 szt.) dla Wydziału Biotechnologii Zadanie 4: Dostawa notebooków (5szt) z gwarancją on-side na 4 lata dla Zakładu Cytobiochemii Zadanie 5: Dostawa notebooków (3szt) Zadanie 6: Dostawa klastrów komputerowych wraz z wyposażeniem -Komputer rackowy (4 szt.), szyny teleskopowe (4 zestawy), monitor 27” (1 szt.), szafa Rack 19” 42U (1 szt.), UPS rack (1 szt.), switch rack (1 szt.), kable sieciowe ( dł. 10m - 5 szt., dł. 5m – 10 szt., dł. 2m – 15 szt., dł. 1m – 10 szt., dł. 0.5m – 10 szt.) Zamawiający wymaga, aby sprzęt był fabrycznie nowy, nieużywany i nieuszkodzony. Sprzęt musi być wyposażony we wszystkie elementy(przyłącza, kable, itp.) niezbędne do uruchomienia, podłączenia i pracy u Zamawiającego do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany. W cenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić: ubezpieczenie na czas transportu, wniesienie, instalację, uruchomienie sprzętu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane urządzenia posiadały certyfikat CE. 1.2 Szczegółowy opis urządzeń zawiera załącznik nr 5 do SIWZ: Opis przedmiotu zamówienia/Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu, podzielony na 6 części, odpowiednio dla każdego zadania. Zaoferowane produkty powinien spełniać minimalne wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 5 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia/Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu lub posiadać lepsze parametry. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie parametrów potwierdzających spełnianie wszystkich minimalnych wymagań oraz wpisanie nazwy producenta. Zamawiający wymaga terminu gwarancji wynoszącego 24 miesiące dla sprzętów z zadań 1,2,3,5,6 lub gwarancji producenta na podzespoły, wyraźnie oznaczone w Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz 48 miesięcy dla sprzętu z zadania 4. Maksymalny czas reakcji serwisu gwarancyjnego wynosi 36 h. 1.6 Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania wraz z niezbędnymi sterownikami systemu operacyjnego dostarczonego przez Zamawiającego do sprzętu z zadania 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca musi dołączyć, aktualne na dzień składania ofert: a) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art.25 ust.1 PZP dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (wzór załącznik nr 3 do SIWZ). Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1.a, dla każdego z tych podmiotów odrębnie. a) Załącznika nr 5 do SIWZ -Opis Przedmiotu Zamówienia. Zamawiający dopuszcza podanie opisu technicznego na osobnych stronach. W opisie technicznym należy podać model i producenta urządzenia. Wykonawca jest zobowiązany do jednoznacznego opisu, z którego w sposób nie budzący wątpliwości powinno wynikać, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania zawarte w SWIZ. c) Zamawiający uprzedza, że może zażądać dokumentów potwierdzających parametry i jakość produktów, jeżeli produkt nie jest mu znany, tzn.: specyfikacji technicznej, wydruku ze strony internetowej producenta lub innego równoważnego dokumentu w celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP ( załącznik nr 4). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach