Przetargi.pl
DOSTAWA JEDNORAZOWYCH ARTYKUŁÓW MEDYCZNYCH I ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH

Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łomży ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, ul. Szosa Zambrowska 1/19
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 86 216-62-15 , fax. 86 2163063
  • Data zamieszczenia: 2013-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łomży
    ul. Szosa Zambrowska 1/19 1/19
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 86 216-62-15, fax. 86 2163063
    REGON: 45019268900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pogotowie.lomza.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA JEDNORAZOWYCH ARTYKUŁÓW MEDYCZNYCH I ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych Dz. U z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami w trybie przetargu nieograniczonego o wartości, wyrażonej w złotych o równowartości mniejszej od 200 000 euro - dla dostaw . Postępowanie, którego dotyczy niniejsze zamówienie oznaczone jest znakiem: 1-1M-2013. Wykonawcy zobowiązani są do powoływania się na wyżej podane oznaczenie we wszystkich kontaktach z Zamawiającym 1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA JEDNORAZOWYCH ARTYKUŁÓW MEDYCZNYCH I ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego SPZOZ w Łomży. Szczegółowy wykaz asortymentu objętego zamówieniem stanowi Załącznik nr. 2 będący integralną częścią SIWZ 1) Zaoferowanie towaru sprzecznego z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 2 do SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty. 2) Oferowane dostawy muszą spełniać wymogi: Ustawy z dnia 20 maja 2010 r o wyrobach medycznych (Dz.U z 2010 r. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.) 2) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć całość towaru na swój koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego w Łomży, w sposób opisany w załączonym wzorze umowy. 3) zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: Część 1 - Artykuły medyczne różne Część 2 - Zestawy materiałów medycznych Część 3 - Stazy jednorazowe Część 4 - Elektrody samoprzylepne EKG Część 5 - Gazik mokry do dezynfekcji Część 6 - Różne środki dezynfekcyjne 2. Informacja o zamówieniach: 1) Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. 2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony w niniejszej SIWZ sposób wykonania zamówienia (oferty wariantowej). 3) Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 4) Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 5) Zamawiający nie przewiduje prowadzenia dynamicznego systemu zakupów. 6) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 7) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie-należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. 3. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 4) Wykonawca określi telefony kontaktowe i numery faksów oraz dokona innych ustaleń
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać numer i nazwę postępowania. Na dokumencie potwierdzającym wniesienie wadium w każdej formie winna być naniesiona nazwa postępowania, numer części postępowania: Wadium , 1-1M-2013, przetarg na dostawę jednorazowych artykułów medycznych i środków dezynfekcyjnych, część numer.(wymienić) 1. Oferta Wykonawcy musi być zabezpieczona wadium w wysokości : a) dla części 1 - Artykuły medyczne różne:2100 zł, b) dla części 2 - Zestawy materiałów medycznych:250 zł, c) dla Części 3 - Stazy jednorazowe - Zamawiający nie wymaga wadium, d) dla Części 4 - Elektrody samoprzylepne EKG: 800 zł, e) dla Części 5- Gazik mokry do dezynfekcji:450 zł, f) dla Części 6- Różne środki dezynfekcyjne:350 zł, 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, nr konta: 25 2490 0005 0000 4530 6948 7425 w Alior Bank Wadium wniesione w pieniądzu powinno być wniesione przed terminem otwarcia ofert, a za termin wniesienia przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego do dnia 04.02.2013 r. do godz. 14.00 Zamawiający uzna późniejszy termin wpłaty wadium w przypadku załączenia do ,, OFERTY WYKONAWCY- oryginału dowodu wpłaty na konto Zamawiającego Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 2) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz: poręczenia bankowego, lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach, o których mowa w pkt 1 lit. e) należy złożyć w formie oryginału. a) z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska), b) gwarancja (poręczenie) musi określać kwotę wadium oraz termin ważności gwarancji (poręczenia) oraz winno z niej wynikać, że Gwarant ( Poręczyciel) działając na zlecenie Wykonawcy gwarantuje nieodwołalnie i bezwarunkowo zapłatę kwoty wadium zgodnie z warunkami przystąpienia do postępowania zapisanymi w SIWZ, do której zwrotu Wykonawca traci prawo w przypadku n/w okoliczności: -Wykonawca odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, -Wykonawca na wezwanie Zamawiającego wynikające z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, nie uzupełnił oświadczeń lub dokumentów i pełnomocnictw, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3) jeżeli zostanie przedłużony termin związania ofertą należy przedłużyć termin ważności wadium lub wnieść wadium ponownie na zasadach określonych w art. 85 ust. 4 uPzp, w celu uzyskania dalszego uczestnictwa w postępowaniu zamówienia publicznego. 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 3. Zwrot wadium . 1) zwrot wadium nastąpi niezwłocznie : a) wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 2 , b) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, c) po podpisaniu umowy z Wykonawcą którego oferta została wybrana, d) jeżeli upłynął termin związania ofertą, e) jeżeli Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 2) jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 4. Zatrzymanie wadium 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pogotowie.lomza.pl (w zakładce -zamówienia publiczne uPzp)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach