Szpital Miejski Murcki w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-749 Katowice, ul. Sokołowskiego 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2556163 , fax. 032 2556337
- Data zamieszczenia: 2009-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski Murcki w Katowicach
ul. Sokołowskiego 2 2
40-749 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 2556163, fax. 032 2556337
REGON: 27640223300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego w rozbiciu na pakiety - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa opatrunków do zabezpieczenia wkłuć obwodowych i igieł do biopsji mostka - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331410000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane wadium 420 PLN. W przypadku przystąpienia do zadania częściowego: Pakiet I - 390 PLN, Pakiet II - 30 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w SIWZ, warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w SIWZ Rozdz. IX pkt 2 przedmiotowego postępowania oświadczeń lub dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenia zgodne z wymogami art. 22, ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych - zał. nr 2 i 3, b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem ostatecznego terminu składania ofert. c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ostatecznego terminu składania ofert. Zamawiający będzie wymagał zgodności przedmiotu działalności wynikającej z aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej z przedmiotem zamówienia. d) koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej, w zakresie objętym zamówieniem. W przypadku braku takiego obowiązku wymagane jest złożenie stosownego oświadczenia. Na potwierdzenie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadania pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a)Wykaz wykonanych - wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia - zał. nr 4. Spełnieniem warunku będzie wykazanie co najmniej jednej dostawy o wartości brutto nie niższej niż: w Pakiecie I - 14 500 zł, w Pakiecie II - 990 zł. b)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy. Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a)informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem ostatecznego terminu składania ofert. Na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: a) oświadczenie, że wyroby medyczne posiadają dokumenty dopuszczające do obrotu zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmurcki.bip.od.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyrobów medycznych
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa POŚCIELI JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Dodano: 2016-07-18 - DOSTAWA ZESTAWÓW DO STABILIZACJI ODCINKA PIERSIOWO-LĘDŹWIOWEGO W ZAAWANSOWANEJ OSTEOPOROZIE. Znak sprawy: DAZ.26.058.2016
Dodano: 2016-07-04 - DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYCIA
Dodano: 2016-06-29 - Przetarg nieograniczony nr 28/PN/16 na dostawę obłożeń operacyjnych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 209 000,00 EURO
Dodano: 2016-06-21 - Sukcesywne dostawy materiałów wykorzystywanych na etapie rozdozowywania produktów radiofarmaceutycznych dla Samodzielnej Pracowni Cyklotronu i Produkcji Radioizotopów Centrum Onkologii Instytutu im. Marii Skłodowskiej Curie, Oddział w Gliwicach. Nr sprawy DO/DZ-381-1-72/16
Dodano: 2016-06-15 - DOSTAWY SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYCIA
Dodano: 2016-06-14 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego - IV.
Dodano: 2016-05-23 - Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. dostaw materiałów opatrunkowych.
Dodano: 2016-05-12 - DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH, FARTUCHÓW FOLIOWYCH ORAZ MASEK DO PODAWANIA TLENU DO TLENOTERAPII BIERNEJ.
Dodano: 2016-05-09