Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 3894859 , fax. 022 3894922
- Data zamieszczenia: 2009-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Kasprzaka 17 17
01-211 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 3894859, fax. 022 3894922
REGON: 01103538100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolski.med.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa jednorazowego sprzętu anestezjologicznego na potrzeby Szpitala Wolskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowego sprzętu anestezjologicznego którego szczegółowy wykaz ilościowy znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety : Pakiet nr 1 - wkłucia centralne Pakiet nr 2 - układy oddechowe Pakiet nr 3 - wkłucia centralne Pakiet nr 4 - tlenoterapia Pakiet nr 5 - filtry Pakiet nr 6 - układy oddechowe Pakiet nr 7 - układy oddechowe Pakiet nr 8 - rurki intubacyjne Pakiet nr 9 - systemy zamknięte Pakiet nr 10 - różne Pakiet nr 11 - maski krtaniowe Pakiet nr 12 - kraniki trójdrożne - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331410000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Pakiet nr 1 - 659,70 zł słownie: sześćset pięćdziesiąt dziewięć i 70/100 złotych Pakiet nr 2 - 909,04 zł słownie: dziewięćset dziewięć i 04/100 złotych Pakiet nr 3 - 1.375,50 zł słownie: tysiąc trzysta siedemdziesiąt pięć i 50/100 zł Pakiet nr 4 - 2.390,65 zł słownie: dwa tysiące trzysta dziewięćdziesiąt i 65/100 zł Pakiet nr 5 - 668,10 zł słownie: sześcset sześćdziesiąt osiem i 10/100 zł Pakiet nr 6 - 95,10 zł słownie : dziewięćdziesiąt pięć i 10/100 zł Pakiet nr 7 - 283,50 zł słownie: dwieście osiemdziesiąt trzy i 50/100 zł Pakiet nr 8 - 909,04 zł słownie: dziewięćset dziewięć i 04/100 zł Pakiet nr 9 - 1.135,56 zł słownie: tysiąc sto trzydzieści pięć i 56/100 zł Pakiet nr 10 - 1.240,95 zł słownie: tysiąc dwieście czterdzieści i 95/100 złotychPakiet nr 11 - 408,00 zł słownie: czterysta osiem złotych Pakiet nr 12 - 1.087,95 zł słownie: tysiąc osiemdziesiąt siedem i 95/100 złotych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnia w/w warunków na podstawie dokumentów załączonych do oferty zgodnie z formułą spełnia nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1. 2) Wypełniony szczegółowy wykaz ilości i rodzaju oferowanego sprzętu wraz z cenami jednostkowymi - załącznik nr 2. 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz.177 z póź. zm.) - załącznik nr 3. 4) Oświadczenie o dostarczeniu próbek oferowanego sprzętu na żądanie Zamawiającego - załącznik nr 4. 5) Dokumenty rejestracyjne - Kopie dokumentów rejestracyjnych z Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów medycznych i Produktów Biobójczych, albo certyfikatów nadających znak CE. 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument może złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7) Pełnomocnictwo do reprezentacji Wykonawcy - jeżeli ofertę podpisuje osoba(y) nie wymienione w dokumencie określającym status prawny Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy załączyć również w przypadku, gdy wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu (wspólne ubieganie się Wykonawców o udzielnie zamówienia). 8) Dowód wniesienia wadium. UWAGA !!! Dla celów informacyjnych proszę o dołączenie do oferty katalogów firmowych, folderów reklamowych itp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wolski.med.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa pieluch jednorazowych dla dzieci i dorosłych dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o. MSB/PN/35/07/2016
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą automatycznego dwutłokowego wstrzykiwacza kontrastu
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa materiałów do zabiegów chirurgicznych
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa wkładów do kontrastu
Dodano: 2016-07-27 - Materiały opatrunkowe
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa rękawiczek niesterylnych, obłożeń niesterylnych i ubrań jednorazowego użytku do kolonoskopii dla Szpitala Czerniakowskiego SP ZOZ (sprawa nr 32/2016)
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa rękawiczek diagnostycznych dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o. MSB/PN/34/07/2016
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa staplerów, błon i materiałów do rtg, pieluchomajtek, worków, wstrzykiwaczy i materiałów sterylizacyjnych
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa materiałów kardiochirurgicznych jednorazowego użytku
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa osprzętu do zabiegów laparoskopowych i generatorów: Erbe ICC200, Emed Spectrum - 2 pakiety w okresie 12 miesięcy
Dodano: 2016-07-15