Przetargi.pl
Dostawa jarzyn przez okres 1-go roku dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie

Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 31-951 Kraków, os. Zgody 18
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6460303, 6460100 , fax. 012 6460199
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej
    os. Zgody 18 18
    31-951 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6460303, 6460100, fax. 012 6460199
    REGON: 00017342700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sapsp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Straż Pożarna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa jarzyn przez okres 1-go roku dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa jarzyn przez okres 1-go roku dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Ziemniaki (03212100-1), cebula (03221113-1), warzywa bulwiaste (03221120-3), marchew (03221112-4), warzywa korzeniowe (03221110-0), burak ćwikłowy (03221111-7), kapusta (03221410-3), kapusta kwaszona przetworzona (15331142-4), kalafior (03221420-6). Zapotrzebowanie na jarzyny przez 1-go roku: 1. Ziemniaki 40 000 kg 2. Cebula 3.200 kg 3. Pory 350 kg 4. Marchewka 3.800 kg 5. Pietruszka obcin. 900 kg 6. Seler 900 kg 7. Buraki 3.200 kg 8. Kapusta biała 550 kg 9. Kapusta czerwona 1.200 kg 10. Kapusta pekińska 1.700 szt. 11. Kapusta kiszona 2.600 kg 12. Kalafior 600 szt. 13. Kapusta włoska 100 szt. 14. Czosnek 30 kg Dostawa towaru raz w tygodniu na koszt dostawcy po wcześniejszym zamówieniu telefonicznym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 032121001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 500,00 zł. (słownie: pięćset zł. 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniających warunki dodatkowe: 1) spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wypełnionego formularza oferty (Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) oferent jest zobowiązany dołączyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie oferenta przystępującego do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22, ust. 1 - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2; 2) oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2, Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3; 3) aktualny wyciąg z rejestru sądowego firmy lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz zawierający aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania oferenta. Jeżeli ofertę podpisuje osoba nie wymieniona w powyższym wykazie należy załączyć jej pełnomocnictwo w formie pisemnej wraz z dokumentem/tami z których wynika prawo osoby udzielającej pełnomocnictwa do udzielenia go w imieniu Wykonawcy; 4) dowód wniesienia wadium;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sapsp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach