Przetargi.pl
„Dostawa instrumentów muzycznych wraz z dostarczeniem do Filharmonia Zielonogórska im. T. Bairda w Zielonej Górze”

Filharmonia Zielonogórska ogłasza przetarg

  • Adres: 65075 Zielona Góra, pl. Powstańców Wielkopolskich
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 256 512 , fax. 683 256 513
  • Data zamieszczenia: 2017-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Filharmonia Zielonogórska
    pl. Powstańców Wielkopolskich 10
    65075 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 683 256 512, fax. 683 256 513
    REGON: 27998200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmoniazg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa instrumentów muzycznych wraz z dostarczeniem do Filharmonia Zielonogórska im. T. Bairda w Zielonej Górze”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa profesjonalnych, fabrycznie nowych, z bieżącej produkcji, niepochodzących z ekspozycji lub wystawy, kompletnych, sprawnych i gotowych do pełnego użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji, instrumentów muzycznych z futerałami, pokrowcami i innymi akcesoriami w komplecie, wraz z dostarczeniem ich do siedziby Zamawiającego 1. Przedmiot zamówienia został opracowany i zoptymalizowany przez Zamawiającego na podstawie jego potrzeb, opartych na założeniach artystycznych, wykonawczych, funkcjonalnych i estetycznych oraz rozpoznania rynku przez Personel składający się z zatrudnionych profesjonalistów. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie instrumentu lub jego części – należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert na instrumenty równoważne: 1) pod względem artystycznym, wykonawczym, funkcjonalnym, tj. tak wykonane, że umożliwią na etapie ich eksploatacji osiągnięcie zakładanych walorów artystycznych i dźwiękowych w trakcie wykonywania utworów muzycznych, takich jak przy użyciu instrumentu o parametrach referencyjnych, 2) o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia, tj. tak wykonane instrumenty, że posiadają równoważne pod względem technicznym – budowę i wyposażenie – jak instrumenty o podanych parametrach referencyjnych. W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy/-ów. 2. Wymagania Zamawiającego w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia 1) Każdy z instrumentów musi być odpowiednio opakowany i ubezpieczony na czas transportu i dostarczenia go do siedziby Zamawiającego. 2) Zamawiający wymaga od Wykonawcy/-ów: a) udzielenia gwarancji na każdy z instrumentów na okres minimum 12 m-cy, liczony od dnia przyjęcia każdego z dostarczonych instrumentów przez osobę upoważnioną, b) pisemnego zapewnienia przez producenta autoryzowanego serwisu gwarancyjnego oraz możliwości świadczenia płatnego serwisu pogwarancyjnego, c) zagwarantowania czasu oczekiwania na przybycie lub reakcję serwisu do 48 godzin w dni robocze (serwis dostępny co najmniej 5 dni roboczych w tygodniu) od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego, d) naprawy każdego z instrumentów w terminie do 14 dni od momentu zgłoszenia awarii, e) odbioru każdego z instrumentów i dostarczenia do serwisu we własnym zakresie i na własny koszt w okresie gwarancyjnym, jeżeli nie ma możliwości naprawy instrumentu w siedzibie Zamawiającego, w następstwie czego: - po naprawie Wykonawca/-y ma/-ją obowiązek dostarczyć każdy z instrumentów do siedziby Zamawiającego, - w przypadku, kiedy Wykonawca/-y nie może dokonać czynności jw., Zamawiający, po uzgodnieniu z Wykonawcą/-ami, samodzielnie dostarcza każdy z instrumentów do Wykonawcy/-ów lub do wskazanego przez Wykonawcę/ów serwisu oraz odbiera go na koszt Wykonawcy/-ów. - koszty transportu związane z naprawą gwarancyjną każdego z instrumentów oraz związane z tym ryzyko utraty lub zniszczenia instrumentu ponosi/-szą Wykonawca/-y - w okresie pogwarancyjnym Zamawiający na własny koszt dostarcza każdy z instrumentów do Wykonawcy/-ów lub do serwisu wskazanego przez Wykonawcę/-ów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37310000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach