Przetargi.pl
DOSTAWA, INSTALACJA I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO WRAZ DOSTAWĄ NIEZBĘDNEJ INFRASTRUKTURY SPRZĘTOWEJ ORAZ OPIEKĄ SERWISOWĄ PRZEZ OKRES 24 M-CY DLA ZAKŁADU UTYLIZACJI ODPADÓW SP. Z O.O. W GORZOWIE WLKP.

Zakład Utylizacji Odpadów Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Teatralna 49
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7225385 w. 36 , fax. 095 7225385
  • Data zamieszczenia: 2011-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Utylizacji Odpadów Spółka z o.o.
    ul. Teatralna 49 49
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7225385 w. 36, fax. 095 7225385
    REGON: 21052365200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA, INSTALACJA I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO WRAZ DOSTAWĄ NIEZBĘDNEJ INFRASTRUKTURY SPRZĘTOWEJ ORAZ OPIEKĄ SERWISOWĄ PRZEZ OKRES 24 M-CY DLA ZAKŁADU UTYLIZACJI ODPADÓW SP. Z O.O. W GORZOWIE WLKP.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Dostawa, instalacja i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego zwanego dalej ZSI w zakresie: Gospodarka odpadami; Marketing i obsługa Klienta; Zarządzanie zakupami; Sprzedaż, Utrzymanie ruchu; Transport; Laboratorium badawcze; Działalność pomocnicza; Analizy i zestawienia; Księgowość i Finanse; Środki trwałe; Magazyn; Kadry i Płace; Obieg dokumentów, Przetargi. Zakończenie wdrożenia zintegrowanego systemu informatycznego - 8 m-cy od daty podpisania umowy. Przy założeniu, że do 15.12.2011 r. zostanie zainstalowana i uruchomiona część systemu obsługującego: finanse i księgowość, kadry i płace, środki trwałe i sprzedaż. 2. Dostawa niezbędnej infrastruktury sprzętowej wraz z oprogramowaniem narzędziowym oraz bazą danych, wymaganych do prawidłowej instalacji, uruchomienia i funkcjonowania systemu. 3. Opieka serwisowa przez okres 24 m-cy od dnia zakończenia wdrożenia. 4. Gwarancja 24 miesięczna na dostarczony system i wykonane instalacje -od dnia zakończenia wdrożenia. WYMAGANIA OGÓLNE DO ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO: 1. musi być w pełni autorskim rozwiązaniem Wykonawcy; 2. musi być systemem w pełni zintegrowanym, pracującym na jednej - wspólnej dla wszystkich użytkowników - bazie danych, umożliwiającym dostęp do informacji w różnych przekrojach - bezpośrednio po jej wprowadzeniu i szybki podgląd z różnych poziomów i poprzez różnych użytkowników; 3. system baz danych oparty o profesjonalną, komercyjną, licencjonowaną, nowoczesną relacyjną bazę danych, wykorzystującą język SQL, oraz posiadającą wsparcie techniczne producenta systemu baz danych. Licencja ma być udzielona na nieograniczoną liczbę połączeń (stanowisk lub użytkowników). 4. ZSI musi współpracować z oprogramowaniem bazodanowym: a) wyposażonym w mechanizm automatycznego zarządzania pamięcią roboczą serwera, b) umożliwiającym zastosowanie klastrów niezawodnościowych, c) pozwalającym użytkownikom na wgląd w dane aktualne w określonym momencie czasu w przeszłości, d) wspierającym szyfrowanie plików bazy danych na serwerze 5. ZSI musi zapewnić zarządzanie hasłem użytkownika pozwalając jednocześnie na jednoznaczną jego identyfikację. Przez zarządzanie hasłem rozumie się: definiowanie liczby znaków w haśle, okresu ważności hasła oraz niepowtarzalność hasła. 6. ZSI musi zapewnić szyfrowanie hasła i symbolu użytkownika podczas logowania do systemu ze stacji roboczej. 7. ZSI musi pozwalać na zastosowanie urządzeń do identyfikacji użytkownika na podstawie danych biometrycznych - np.: czytnik linii papilarnych. 8. ZSI musi posiadać zabezpieczenia przed skasowaniem danych, które są powiązane z innymi danymi w systemie lub ich ostateczność została potwierdzona w inny sposób - poprzez odpowiednio wysoki status, przynależność do już zamkniętego miesiąca, itp. 9. musi być oparty o bazę danych, zapewniającą pełną ochronę danych, ciągłą archiwizację z możliwością ustawiania częstotliwości archiwizacji przez administratora oraz pełny wielodostęp; 10. musi być oprogramowaniem przeznaczonym do pracy w środowisku MS WINDOWS; 11. musi pracować w technologii klient-serwer; 12. musi posiadać interfejs w języku polskim (wszystkie komunikaty, menu, raporty, pomoc kontekstowa, ekrany do wprowadzania danych, podpowiedzi, zapytania, instrukcje dla użytkownika i inne); 13. interfejs powinien zapewnić elastyczne metody wyszukiwania danych, łatwe sortowanie tabel po dowolnym polu z bazy danych; 14. parametryzacja interfejsu - ustalanie wielkości formatek kolorów wyświetlania danych, występujących na nich kolumn, ich kolejności, wyboru kryterium sortowania oraz inicjalnego zakresu wyświetlanych danych - muszą odbywać się niezależnie dla każdego z użytkowników; 15. musi spełniać aktualnie obowiązujące wymogi polskiego prawa, a w szczególności ustawy rachunkowości i rozliczeniach podatkowych oraz ustawy o ochronie danych osobowych; 16. musi być systematycznie aktualizowany, zgodnie ze zmieniającymi się przepisami; 17. musi umożliwiać bezproblemową zmianę na walutę Euro, w przypadku przystąpienia Polski do unii monetarnej; 18. oprogramowanie powinno działać w systemie operacyjnym w środowisku graficznym pozwalającym autoryzować użytkownika oraz stosować polisy GPO w domenie MS Active Directory; 19. program powinien pozwalać na stabilną pracę w sesjach terminalowych systemu MS Windows Serwer 2008r; 20. system powinien umożliwiać autoryzację i autentykację użytkownika za pomocą mechanizmów autoryzacji konta aktualnie zalogowanego użytkownika domeny Active Directory lub umożliwiać autoryzację autentykację użytkownika za pomocą unikalnego identyfikatora oraz tajnego hasła; w przypadku autoryzacji innej niż konto domeny Active Directory hasła muszą podlegać polityce wymuszającej cykliczne (o częstotliwości ustalonej przez administratora) zmiany przez użytkowników; polityka ta musi wymuszać określoną długość hasła (minimum 8 znaków) oraz użycie dużych, małych liter, cyfr lub znaków specjalnych; 21. musi być oparty o jedną, wspólną dla wszystkich użytkowników systemu bazę danych słownikowych, takich jak słowniki: ulic, obiektów rozliczeniowych, liczników, płatników, banków, komórek organizacyjnych, zleceń, pracowników, itp.; 22. umożliwiać pracę zdalną w trybie on-line na bazie danych serwera ze stanowisk zlokalizowanych poza główną siedzibą; 23. musi przechowywać informacje o użytkowniku dokonującym modyfikacji (co najmniej ostatniej) konkretnego dokumentu, oraz datę i dokładny czas wykonania tej operacji; 24. musi zapewnić dokładne określenie praw dostępu poszczególnych użytkowników systemu do poszczególnych grup danych oraz operacji, jakie może na nich wykonać (wprowadzanie, aktualizacja, przeglądanie, usuwanie); 25. kontrola uprawnień użytkowników do wykonywania określonych funkcji systemu musi opierać się na dowolnie definiowanych tzw. rolach systemowych, opisujących zestaw uprawnień, koniecznych dla realizacji określonej funkcji w przedsiębiorstwie (np. administrator, księgowy, pracownik działu rozliczeń, magazynier, itp.); efektywne uprawnienia użytkownika zależeć muszą od ról, do których jest przypisany oraz indywidualnie nadawanych lub odbieranych uprawnień; 26. musi umożliwiać budowanie raportów samodzielnie przez użytkownika, wraz z możliwością ograniczania dostępu innym użytkownikom do poszczególnych raportów w zakresie podglądu, edycji i usuwania (wymagane jest, aby razem z systemem zostały dostarczone narzędzia umożliwiające samodzielne tworzenie zestawień przez użytkowników); 27. wymaganym jest, by raporty, zestawienia i inne wydruki tworzone w systemie mogły zawierać dane w postaci tabelarycznej, wraz z wielopoziomowymi podsumowaniami, wartości z bazy danych, występujące jako element statycznego tekstu o zadanej treści, wykresy oparte o dane z systemu, kody kreskowe, obiekty graficzne, itp. 28. system powinien bezwzględnie zapewniać możliwość sprawnej dystrybucji sporządzonych raportów do osób zainteresowanych, w tym nie będących użytkownikami systemu; raporty powinny być rozsyłane na dowolne, wskazane konta mailowe zainteresowanych w formie plików powszechnie wykorzystywanych programów (minimalnie wymagane standardy: Acrobat Reader, MS Word, MS Excel); 29. musi zapewniać bezpieczeństwo operacji księgowych poprzez rozbudowane mechanizmy kontrolne np.: blokada usuwania dokumentów użytych w innych procesach, blokada obsługi okresów zamkniętych księgowo itp.; 30. musi umożliwiać tworzenie tabel do wniosków taryfowych; 31. musi mieć możliwość wprowadzania samodzielnie przez użytkownika nowych pól do kartotek bazy danych, składników oraz nowych słowników, bez potrzeby wzywania konsultanta Wykonawcy (wprowadzane informacje w nowych polach muszą być obsługiwane przez oprogramowanie w zakresie doboru danych do przeglądania, lub wydruków wg kryteriów zadanych przez użytkownika); 32. musi pozwalać użytkownikowi na samodzielne tworzenie formatek ekranowych, pozwalających na przeglądanie dowolnych danych systemu w układzie tabelarycznym, w tym - z ustalaniem kolejności przeglądania, wyszukiwaniem wg podanej wartości klucza, itp.; 33. musi pozwalać na przechowywanie plików o dowolnym formacie (graficzne, dokumenty tekstowe, arkusze kalkulacyjne, audio, wideo i inne), powiązanych z pozycjami kluczowych kartotek - odbiorcami i dostawcami, asortymentami, środkami trwałymi, obiektami sieci, pracownikami, zleceniami, itp.; 34. konieczna jest współpraca ze skanerem w sposób umożliwiający digitalizację dokumentów papierowych i bez konieczności opuszczania systemu i korzystania z jakiegokolwiek zewnętrznego oprogramowania; 35. musi mieć filtry pozwalające na budowanie i zapisywanie dowolnych kryteriów logicznych selekcji danych wyświetlanych na formatkach; 36. wymaga się, by dane wyświetlane na formatkach tabelarycznych mogły podlegać selekcji bezpośrednio z poziomu określonej formatki, w oparciu o dowolną wyświetlaną kolumnę lub ich kombinację, np. poprzez mechanizm wzorowany na autofiltr dostępny w arkuszach kalkulacyjnych; 37. dane liczbowe, występujące w określonej kolumnie formatki tabelarycznej muszą być możliwe do zsumowania ad hoc, bez konieczności wykonywania raportu, copy-paste, czy dowolnej, innej niż obsługa formatki, czynności; 38. musi umożliwiać zapisywanie wykonanych zestawień w celu ich późniejszego wydrukowania wraz z możliwością wznowienia wydruku od danego numeru strony; 39. musi mieć narzędzia do wsadowego wprowadzania danych umożliwiające użytkownikowi przeniesienie danych z poprzednio używanych programów; 40. musi współpracować z pakietem pracy biurowej MS Office; przekazywanie wybranych fragmentów tabel z danymi, lub tekstów do programów pakietu MS Office powinno być dostępne dla użytkownika poprzez funkcję kopiuj do schowka, lub inny równie prosty w obsłudze sposób; 41. musi umożliwiać automatyczne generowanie sprawozdań wymaganych przepisami, w formacie dokumentów wymaganym przez instytucje zewnętrzne (Urząd Skarbowy, ZUS, Urząd Statystyczny); 42. wymagana jest implementacja danych księgowych niezbędnych do analiz (sumy obrotów kont analitycznych) za okres 3 lata obrachunkowych wstecz. 43. musi mieć opracowany zestaw dokumentacji zawierający instrukcje obsługi dla użytkowników oprogramowania w postaci podręczników, obejmujący ogółem nie mniej niż 700 stron. Z uwagi na ograniczenia znaków Wymagania szczególne zawarte są w ogłoszeniu dostępnym na stronie internetowej www.zuo-gorzow.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 32 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Funkcjonalność
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach