Przetargi.pl
Dostawa systemu teleinformatycznego w rozumieniu przepisów ustawy o kierujących pojazdami wg stanu na dzień 4 stycznia 2016 r. oraz jego wdrożenie.

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Podmiejska 18
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7324377 , fax. 095 7257643
  • Data zamieszczenia: 2015-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
    ul. Podmiejska 18 18
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7324377, fax. 095 7257643
    REGON: 21046564700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wordgorzow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa systemu teleinformatycznego w rozumieniu przepisów ustawy o kierujących pojazdami wg stanu na dzień 4 stycznia 2016 r. oraz jego wdrożenie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot postępowania stanowi dostawa systemu teleinformatycznego w rozumieniu przepisów ustawy o kierujących pojazdami wg stanu na dzień 4 stycznia 2016 r. oraz jego wdrożenie rozumiane w szczególności jako skonfigurowanie infrastruktury technicznej i urządzeń znajdujących się w dyspozycji Zamawiającego, instalacja i konfiguracja systemu do eksploatacji, należyte zabezpieczenie przed nieautoryzowanym dostępem osób nieuprawnionych, należyte zabezpieczenie styku systemu z innymi sieciami do wymaganej ustawowo wymiany danych z ewidencjami, przeprowadzenie testów systemu oraz dokonanie migracji danych z obecnie eksploatowanego systemu Zamawiającego w sposób zapewniający ciągłość procesów egzaminowania, a nadto utrzymywanie Systemu w stanie pełnej funkcjonalności w trakcie trwania umowy, w tym jego rozwój oraz bieżące dostosowywanie do zmian w obowiązujących Zamawiającego przepisach oraz do innych zmian, niż wynikające ze zmiany stanu prawnego, dotyczących Zamawiającego, a nadto do udzielania bieżącego wsparcia technicznego. 2.Podstawową wymaganą przez Zamawiającego cechą systemu jest jego zintegrowanie z systemem Centralnej Ewidencji Kierowców (dalej: CEK) oraz Centralną Ewidencją Pojazdów i Kierowców (dalej: CEPiK), a nadto wszystkimi systemami wymaganymi do wymiany Profilu Kandydata na Kierowcę (dalej: PKK) i innych informacji, wg stanu wymaganego przepisami obowiązującymi na dzień 4 stycznia 2016 r. 3.System w pełni funkcjonalny umożliwia realizowanie przez Zamawiającego w sposób niezakłócony zadań publicznych polegających na przeprowadzaniu egzaminów na prawo jazdy, teoretycznych i praktycznych, co wymaga posiadania przez Zamawiającego możliwości zintegrowania z systemem CEK oraz CEPiK, a nadto wszystkimi systemami wymaganymi do wymiany PKK i innych informacji, wg stanu wymaganego przepisami obowiązującymi na dzień 4 stycznia 2016r. 4.Dodatkowe funkcjonalności systemu: System musi umożliwiać: a)losowy dobór osób egzaminowanych do egzaminatorów i wprowadzanie wyników egzaminów przez egzaminatora, b)planowanie egzaminów, ręczny i losowy przydział egzaminów do poszczególnych egzaminatorów, c)kandydatowi na egzamin dokonanie rezerwacji terminu egzaminu i płatności za egzamin za pośrednictwem internetu, d)przyjmowanie płatności w formie gotówkowej i bezgotówkowej (przelew, karta płatnicza, terminal), e)wygenerowanie i wyświetlanie na bieżąco kolejki kandydatów oczekujących na egzamin, f)obsługę skarg i reklamacji, g)wykonywanie statystyk: -zdawalności WORD i poszczególnych egzaminatorów w wybranym zakresie dat i kategorii, z wyborem zestawienia dla pierwszego podejścia i wszystkich podejść, -OSK, z możliwością powiązania z instruktorami, w wybranym zakresie dat i kategorii, z wyborem zestawienia dla pierwszego podejścia i wszystkich podejść, -instruktorów, z możliwością powiązania z OSK, w wybranym zakresie dat i kategorii, z wyborem zestawienia dla pierwszego podejścia i wszystkich podejść, -zdawalności OSK, z możliwością powiązania z instruktorami, pogrupowanego względem przynależności terytorialnej (Starostwa Powiatowe i Urzędy Miast), -zdefiniowanie parametrów, na podstawie których będzie możliwe wygenerowanie dowolnego zestawienia w oparciu o dane, które znajdują się w bazie, h)wygenerowanie zestawień finansowych: -zestawienie finansowe za okres od do, -osób z saldem niezerowym, -osób z saldem niezerowym od ostatniego egzaminu, -zestawienia finansowego dla kandydatów w rozbiciu na egzaminy i kategorie, -zestawienia finansowego dla egzaminów, -raportu z operacji przeterminowanych, -rozliczenie operatorów za dzień, miesiąc, wybrany okres, -zestawienia SALDO WORD w rozbiciu na kwotę wynikającą z egzaminów rozliczonych i nierozliczonych, System musi posiadać: a)funkcjonalność umożliwiającą zgłaszanie błędów zauważonych w aplikacji i bieżący podgląd stanu realizacji zgłoszenia, b)na bieżąco aktualizowane słowniki OSK, instruktorów, wykładowców, przyczyn przerwania egzaminów, organów wydających prawa jazdy, WORD-ów oraz państw, województw, powiatów, gmin, miast. 5.Realizacja przedmiotu zamówienia będzie mieć miejsce w każdym miejscu, w którym będzie w okresie umowy wykonywana przez Zamawiającego jego działalność statutowa. 6.Dodatkowe elementy przedmiotu zamówienia: a)zapewnienie szkolenia dla pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi narzędzi dostarczonych przez Wykonawcę, b)udzielenie licencji na oprogramowanie stanowiące element systemu teleinformatycznego, c)gwarancja jakości, d)bieżące wsparcie techniczne, e)zapewnienie wsparcia technicznego (HELP DESK) od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 22:00 w soboty 7:00 do 15:00. 7.Termin wykonania przedmiotu zamówienia a)Całkowite wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpić winno nie później niż w dniu 4 stycznia 2016r., z wyłączeniem: okresu udzielonej licencji, która będzie realizowana przez cały okres trwania umowy, gwarancji realizowanej w okresie wynikającym z oferty złożonej przez Wykonawcę, a także czynności stałego utrzymywania przez Wykonawcę Systemu w pełnej funkcjonalności, realizowanych przez cały okres trwania umowy, z zastrzeżeniem pkt b) i c). b)Wykonawca będzie zobowiązany do uruchomienia Systemu w środowisku testowym nie później niż w terminie do dnia 3 listopada 2015r. c)Szkolenie dla pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi narzędzi dostarczonych przez Wykonawcę winno odbyć się w uruchomionym środowisku testowym i zakończyć nie później niż w terminie do dnia 31 grudnia 2015r. 9.Przepisy regulujące: a)czynności podejmowane przez Zamawiającego i Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: -Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej w dalszej części SIWZ - p.z.p. lub ustawą (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), a w sprawach nieuregulowanych przepisami p.z.p., ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz. 121), nadto przepisy aktów wykonawczych wydanych na podstawie ustawy, w szczególności: -Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 19 lutego 2013 r. (Dz.U. z 2013 r. poz. 231), -Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2013 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 1692), -Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2013 r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich (Dz. U. z 2013 r., poz. 1735). b)dotyczące przedmiotu zamówienia i stanowiące element jego opisu: -Ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (t.j. Dz.U. z 2015r. poz. 155). -Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2012r. poz. 1137 z późn. zm.). -Ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2014r. poz. 1114). -Ustawa z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym (t.j. Dz. U. 2013 poz. 262 z późn. zm.). -Ustawa z dnia 16 lipca 2004 r.-Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2014 r. poz. 243 z późn. zm.). -Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1182 z późn. zm.). -Rozporządzenie z dnia 13 lipca 2012r. Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz.U. 2012 poz. 995 z późn. zm.). -Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 31 lipca 2012r. w sprawie wydawania dokumentów stwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdami (Dz.U. z 2012r. poz. 1005 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia pełną zgodność z wymienionymi powyżej przepisami wg stanu ich obowiązywania i brzmienia na dzień 4 stycznia 2016r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda złożenia wadium w kwocie 9 000,00zł ( słownie złotych: dziewięć tysięcy). 2. Wadium może być wniesione a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 95 1020 1954 0000 7102 0005 6648. 4. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium wnoszone w formach innych niż pieniądze, muszą zawierać co najmniej następujące informacje: a) wskazanie nazwy postępowania: Dostawa Systemu teleinformatycznego w rozumieniu przepisów ustawy o kierujących pojazdami wg stanu na dzień 4 stycznia 2016 r. oraz jego wdrożenie; b) wskazanie podmiotu, który wystawia gwarancję, poręczenie (pełna nazwa, dokładny adres); c) wskazanie beneficjenta gwarancji, poręczenia: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp. z siedzibą w Gorzowie Wlkp. (kod poczt. 66-400) przy ul. Podmiejskiej 18; d) wskazanie podmiotu, dla którego wystawiany jest dokument gwarancji lub poręczenia - dane Wykonawcy; e) określenie kwoty gwarancji lub poręczenia; f) gwarancja lub poręczenie musi zapewnić wypłatę pełnej kwoty wadium przetargowego; g) wskazanie terminu ważności gwarancji lub poręczenia - nie krótszego niż 30 dni, od dnia w którym upłynął termin składania ofert; h) wskazanie, iż podmiot wystawiający gwarancję, poręczenie wypłaci beneficjentowi świadczenie na pierwsze żądanie w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia zgłoszenia żądania. 3. Po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium po zawarciu umowy oraz wniesieniu przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: -jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, nie złożył dokumentów, oświadczeń, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 p.z.p., co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; -jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, a także gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wordgorzow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach