Przetargi.pl
Dostawa, instalacja i wdrożenie systemu informatycznego wspomagającego pracę w obiektach Uzdrowiska Lądek-Długopole SA

Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Wolności 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8 115 470 , fax. 74 8 115 470
  • Data zamieszczenia: 2012-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.
    ul. Wolności 4 4
    57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8 115 470, fax. 74 8 115 470
    REGON: 00028828300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Akcyjna Skarbu Państwa - Podmiot Leczniczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, instalacja i wdrożenie systemu informatycznego wspomagającego pracę w obiektach Uzdrowiska Lądek-Długopole SA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i wdrożenie systemu informatycznego wspomagającego pracę w obiektach Uzdrowiska, którego elementy składowe wymieniono poniżej: 1) Przeprowadzenie analizy przedwdrożeniowej, ustalenie szczegółowego harmonogramu wdrożenia oprogramowania oraz sprzedaż licencji i wdrożenie systemu informatycznego, wszelkich licencji niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania oprogramowania i systemu informatycznego, 2) Wykonawca dostarcza i instaluje oprogramowanie, 3) Wykonawca przystosuje i skonfiguruje wdrażany system według wymagań i specyfiki pracy Zamawiającego, 4) Wykonawca zobowiązuje się przenieść wszelkie możliwe dane niezbędne do prawidłowego działania nowego systemu a rejestrowane w starych systemach (w szczególności zaplanowane zabiegi w starym systemie od dnia podpisania umowy), 5) Wykonawca przeszkoli co najmniej 2 administratorów systemu w stopniu umożliwiającym samodzielną eksploatację i konfigurację wdrażanego systemu, 6) Wykonawca przeszkoli wszystkich użytkowników w zakresie umożliwiającym samodzielną obsługę systemu zgodnie z harmonogramem przedstawionym przez Wykonawcę. Oprogramowanie powinno spełniać następujące wymogi: w zakresie obsługi recepcji, rezerwacji, rozliczania, dyżurki pielęgniarskej, gabinetu lekarskiego, planowania zabiegów, żywienia i magazynu, raportów, przychodni i punktów zabiegowych. Zakres zamówienia zawiera się w kwocie szacunkowej poniżej progów określonych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Pzp
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla całego zamówienia w wysokości: w kwocie 7.500,00 zł. (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena funkcjonalności systemu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-ladek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach