Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu ogłasza przetarg
- Adres: 46-100 Namysłów, Pl. Wolności 12A
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. (077) 410 36 95 , fax. 077 4103922
- Data zamieszczenia: 2009-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
Pl. Wolności 12A 12A
46-100 Namysłów, woj. opolskie
tel. (077) 410 36 95, fax. 077 4103922
REGON: 53142196300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, instalacja i uruchomienie windy w budynku Starostwa Powiatowego w Namysłowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie dostarczonej windy osobowej o udźwigu do 630 kg z uwzględnieniem transportu osób niepełnosprawnych. w budynku Starostwa Powiatowego w Namysłowie. Zakres dostawy obejmuje: dostawę i instalację windy w istniejącym szybie windowym o max. wysokości 13,99 m, (roboty budowlane wewnątrz budynku, roboty elektryczne, wykonanie maszynowni, dostosowania istniejącego szybu do montażu i eksploatacji windy), wszelkie czynności związane z przekazaniem do eksploatacji i dopuszczeniem do użytkowania windy (uzyskanie odbioru UDT). Ponadto przedmiotem realizacji jest: - Przygotowanie miejsca instalacji, - Wykonanie dokumentacji powykonawczej. Na wykonane dostawy i prace instalacyjne wymagane jest udzielenie gwarancji: - Prace instalacyjne - 12 miesięcy, - Windę osobową - zgodnie z gwarancją producenta. Parametry sprzętu podano w wymaganiach technicznych stanowiących dodatek do SIWZ, oferowane przez wykonawcę urządzenie musi odpowiadać parametrom i nie może być one gorsze jakościowo niż podano w dodatku. W wymaganiach technicznych Zamawiający szczegółowo określił swoje potrzeby. Wykonawca w ofercie musi zaproponować sprzęt fabrycznie nowy, rok produkcji nie wcześniej niż 2008, który będzie posiadał wszystkie elementy wymienione w wymaganiach technicznych, a jego parametry techniczne i jakościowe będą na poziomie lub lepsze od podanych. Oferowany sprzęt musi zawierać wszystkie elementy startowe i być gotowy do pracy. Nie spełnienie wymaganych parametrów i warunków spowoduje odrzucenie oferty. Do oferty należy dołączyć firmowe materiały i informacje z parametrami technicznymi, karty katalogowe. Dostawy objęte niniejszym zamówieniem należy wykonać zgodnie z niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy w tym dla użytkowników obiektu. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Główny przedmiot: 45.31.31.00-5 (Instalowanie wind) Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z przetargiem i w następstwie podpisania umowy. Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich działań (np. wizyta miejsca realizacji prac w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisania Umowy. Wykonawcy będą odpowiedzialni za staranne zaznajomienie się ze SIWZ, wszelkimi zmianami do SIWZ sporządzonymi w okresie przetargowym, oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotyczących poszczególnych warunków i obowiązków, które mogą w jakikolwiek sposób oddziaływać na sumę czy istotę oferty lub na wykonanie dostawy z instalacją. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Miejsce realizacji zamówienia: Starostwo Powiatowe w Namysłowie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 3000.00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami), posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, którzy wnieśli wadium, którzy złożą ofertę obejmującą całość zamówienia i nie modyfikujący przedmiotu zamówienia określonego przez zamawiającego w SIWZ, którzy zaakceptują termin płatności do 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, którzy podpiszą umowę zgodną z niniejszą SIWZ, a także zgodną z ofertą przetargową, którzy podadzą kwotę wynagrodzenia ryczałtowego, którzy przygotują ofertę zgodnie z formularzami, stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ i zgodnie z wymaganiami SIWZ, którzy udzielą odpowiedzi na wszystkie pytania postawione w formularzu oferty i w załącznikach do oferty, którzy sporządzą ofertę w języku polskim, którzy złożą ofertę w formie pisemnej, którzy złożą ofertę podpisaną przez osobę lub osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo, którzy złożą ofertę dostarczoną w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania i opatrzoną informacjami zawartymi w SIWZ, którzy zagwarantują okres gwarancji: prace instalacyjne - 12 miesięcy, windę osobową zgodny z gwarancją producenta.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty; 2. oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie; 5. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, 6. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5, wskazał osoby, którymi będzie dysponował *, 7. dokument wniesienia wadium; 8. wymagania techniczne; 9. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę*;10. materiały firmowe i informacje z parametrami technicznymi, karty katalogowe urządzenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.namyslow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Montaż windy i platformy w Teatrze im. Jana Kochanowskiego w celu dostosowania obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodano: 2016-07-07 - Budowa windy osobowej wewnętrznej i podjazdu dla niepełnosprawnych w budynku administracyjnym Urzędu Miejskiego w Kluczborku
Dodano: 2016-06-22 - Montaż windy i platformy w Teatrze im. Jana Kochanowskiego w celu dostosowania obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodano: 2016-06-21 - Montaż windy Nr 2 dla osób niepełnosprawnych w ZSM Nr 1
Dodano: 2015-07-24 - DLG.39.434/14 Demontaż starego dźwigu hydraulicznego oraz dostawa i montaż dźwigu linowego z napędem elektrycznym
Dodano: 2014-09-02 - Wymiana 2 dźwigów osobowych w budynku głównym O/ZUS w Opolu ul. Wrocławska 24
Dodano: 2014-08-04 - Budowa windy 7 przystankowej przy budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Prudniku
Dodano: 2013-08-01 - Przebudowa szybu windy z wymianą dźwigu w istniejącej duszy schodów w budynku Prudnickiego Centrum Medycznego Spółka Akcyjna w Prudniku (obiekt budowlany kat. XII) przy ul. Piastowskiej 64, 48-200 Prudnik w ramach projektu pn: Likwidacja barier architektonicznych szpitala w zakresie poruszania się osób niepełnosprawnych - zakup i montaż windy wewnętrznej w segmencie A budynku szpitala W ramach Programu wyrównywania różnic między regionami II w obszarze B współfinansowanego ze środków PFRON
Dodano: 2013-01-26 - Budowa szybu dźwigowego z przebudową części budynku funkcjonalnie powiązanej (obiekt budowlany kat. XI) w Prudniku przy ul. Piastowskiej 64, 48-200 Prudnik w ramach projektu pn: Likwidacja barier architektonicznych szpitala w zakresie poruszania się osób niepełnosprawnych - budowa windy przyściennej wraz z automatycznymi drzwiami rozsuwanymi na poszczególnych kondygnacjach segmentu C budynku szpitala w ramach programu wyrównywania różnic między regionami II w obszarze B współfinansowanego ze środków PFRON
Dodano: 2012-01-31 - Budowa zewnętrznej windy przy budynku szkoły przystosowanej dla osób niepełnosprawnych w Białej
Dodano: 2012-01-27