Przetargi.pl
Dostawa infrastruktury technicznej, systemowej i aplikacyjnej na potrzeby budowanego w Urzędzie Miasta i Gminy Swarzędz Zintegrowanego Systemu Informatycznego Zarządzania Gminą – etap I

Gmina Swarzędz ogłasza przetarg

  • Adres: 62020 Swarzędz, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (061) 65 12 000, , fax. (061) 65 12 211
  • Data zamieszczenia: 2017-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Swarzędz
    Rynek 1
    62020 Swarzędz, woj. wielkopolskie
    tel. (061) 65 12 000, , fax. (061) 65 12 211
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.swarzedz.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa infrastruktury technicznej, systemowej i aplikacyjnej na potrzeby budowanego w Urzędzie Miasta i Gminy Swarzędz Zintegrowanego Systemu Informatycznego Zarządzania Gminą – etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem planowanego przez Gminę Swarzędz zamówienia pn. „Dostawa infrastruktury technicznej, systemowej i aplikacyjnej na potrzeby budowanego w Urzędzie Miasta i Gminy Swarzędz Zintegrowanego Systemu Informatycznego do Zarządzania Gminą (ZSIZG) – etap I” jest dostawa niezbędnego sprzętu komputerowego (2 serwery, macierz dyskowa) oraz dostawa i wdrożenie w Urzędzie Miasta i Gminy Swarzędz, a tak że w jednostkach organizacyjnych gminy Swarzędz Zintegrowanego Systemu Informatycznego do Zarządzania Gminą (ZSIZG) .Zakres wdrożenia obejmuje dostawę gotowych systemów (modułów) dziedzinowych zapewniających obsługę między innymi: budżetu i finansów gminy, rozliczeń księgowych, w tym centralizacji rozliczeń podatku VAT, naliczania wymiaru podatków i opłat lokalnych (podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego oraz od środków transportowych), ewidencji środków trwałych, mienia komunalnego, ewidencji kadrowej i płacowej, dokumentacji ewidencjonowanej w tym poprzez integrację z obecnie działającym u Zamawiającego Systemem Elektronicznej Obsługi Dokumentów (SEOD) opartym o bazę Lotus Domino, a także – uruchomienie elektronicznych usług publicznych (e-usług) dla mieszkańców oraz przedsiębiorców poprzez tzw. Portal Interesanta
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 24.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: a) formularz ofertowy zawierający wszelkie informacje zawarte we wzorze w Rozdziale nr 3 SIWZ, b) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. c) dokumenty i oświadczenia o których mowa w Rozdziale nr 1 SIWZ. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia mogą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wykonawcy występujący wspólnie muszą załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – oryginał dokumentu lub jego kopia poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach