Przetargi.pl
Dostawa infrastruktury technicznej dla projektu e-zdrowie@SPZOZ Garwolin – usługi elektroniczne, jako fundament budowy nowego modelu dostępu do danych i świadczeń medycznych

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 08400 Garwolin, ul. Lubelska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 6844700 w.619; 684 37 08, , fax. 25 6844700 w.619; 684 37 08
  • Data zamieszczenia: 2017-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Lubelska 50
    08400 Garwolin, woj. mazowieckie
    tel. 25 6844700 w.619; 684 37 08, , fax. 25 6844700 w.619; 684 37 08
    REGON: 71235395400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozgarwolin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa infrastruktury technicznej dla projektu e-zdrowie@SPZOZ Garwolin – usługi elektroniczne, jako fundament budowy nowego modelu dostępu do danych i świadczeń medycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem oraz wykonanie infrastruktury technicznej serwerowni w celu modernizacji i rozbudowy infrastruktury środowiska informatycznego w ramach projektu pn. „e-zdrowie@SPZOZ Garwolin - usługi elektroniczne, jako fundament budowy nowego modelu dostępu do danych i świadczeń medycznych” realizowanym w ramach Działania 2.1 E-usługi dla Mazowsza Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014 – 2020. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie zadanie (pakiet) stanowi: Zadanie nr 1 – Stanowiska mobilne (tablety); Zadanie nr 2 – Drukarki wielofunkcyjne; Zadanie nr 3 – Czytniki kodów kreskowych; Zadanie nr 4 – Zarządzanie zasobami informatycznymi; Zadanie nr 5 – Transmisja danych; Zadanie nr 6 – Infrastruktura techniczna serwerowni; 3. Nie dopuszcza się składania ofert na poszczególne, wybrane pozycje z zadania. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ dla danego zadania zostaną odrzucone. 4. Zamawiający nie zastrzega liczby zadań (pakietów) na jaką może Wykonawca złożyć ofertę. 5. Oferta powinna obejmować kompletną (z punktu widzenia celu, któremu ma służyć) realizację zamówienia. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w załącznikach do SIWZ, tj. a) Formularz asortymentowo – cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ), b) specyfikacje techniczne (załącznik nr 3 do SIWZ), c) warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego (załącznik nr 7 do SIWZ), d) wzór Umowy (załącznik nr 8 do SIWZ). 7. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie później niż w 2017 roku, wolny od wad fizycznych i prawnych, a także musi spełniać wymagania Zamawiającego. 8. Jeżeli producent sprzętu wymaga przeglądów, to w okresie gwarancyjnym będą one wykonywane bezpłatnie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (siedziba Zamawiającego). 9. Minimalny okres gwarancji (liczony od daty podpisania bezusterkowego protokołu zdawczo – odbiorczego): Zadanie nr 1 – minimum 24 miesiące, Zadanie nr 2 – minimum 24 miesiące, Zadanie nr 3 – minimum 24 miesiące, Zadanie nr 4 – minimum 24 miesiące, Zadanie nr 5 – minimum 24 miesiące, Zadanie nr 6 – minimum 24 miesiące. Wykonawca zobligowany jest przedstawić warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego (załącznik nr 7 SIWZ). 10. W okresie gwarancyjnym wszelkie koszty związane z serwisem ponosi Wykonawca. 11. Wykonawca na własny koszt i ryzyko dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego. 12. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania dyrektyw: a) Dyrektywa RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych (dotyczy: zadania nr 1); b) Dyrektywa Low Voltage Unii Europejskiej 2006/95/EC dotycząca bezpieczeństwa eksploatacji urządzeń zasilanych energią elektryczną (dotyczy: zadania nr 6, poz. 2), 13. Wymagania dla sprzętu informatycznego: Musi w pełni współpracować z posiadaną przez Zamawiającego infrastrukturą informatyczną. Na pisemny wniosek Wykonawcy Zamawiający wyraża zgodę na wykonanie udokumentowanej wizji lokalnej w terminie uzgodnionym z Zamawiającym (w godzinach 800 – 1400, z koniecznością wcześniejszego zgłoszenia), która pozwoli bezpośrednio określić stan techniczny posiadanej przez Zamawiającego infrastruktury informatycznej. Musi być serwisowany w okresie gwarancji przez Wykonawcę lub wskazany przez niego serwis. Musi pochodzić z autoryzowanych kanałów dystrybucyjnych w Unii Europejskiej (UE) i Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG), 14. Wymagania dla licencji: a) Zamawiający wymaga aby wszystkie licencje oprogramowania dostarczonego w przetargu były bezterminowe. Licencje oprogramowania stanowisk mobilnych muszą umożliwiać rejestrację wielu użytkowników dla każdego stanowiska. 15. Wymagania dla infrastruktury technicznej serwerowni (technicznej adaptacji pomieszczenia): a) Prace polegające na adaptacji części pomieszczenia gospodarczego przylegającego do istniejącej serwerowni, których celem jest powiększenie jej powierzchni użytkowej, modernizacja zasilania energetycznego i sygnalizacji pożaru oraz wyposażenie serwerowni w szafę montażową z osprzętem, zasilacz awaryjny oraz system kontroli dostępu. b) Zamawiający nie dopuszcza możliwości wyłączenia z użytkowania w trakcie adaptacji istniejącego pomieszczenia serwerowni, które Wykonawca zabezpieczy na własny koszt przed dostępem szkodliwych emisji dla znajdującego się w pomieszczeniu sprzętu, w szczególności pyłów, powstałych w trakcie adaptacji pomieszczenia. W celu realizacji przedmiotu zamówienia opisanego w zadaniu nr 6 Zamawiający wyraża zgodę na wykonanie udokumentowanej wizji lokalnej w terminie uzgodnionym z Zamawiającym (w godzinach 800 – 1400, z koniecznością wcześniejszego zgłoszenia), na pisemny wniosek Wykonawcy (dotyczy zadania nr 6). 16. Jeżeli w treści SIWZ dot. opisu przedmiotu zamówienia użyto zapisów wskazujących na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktu, to należy je traktować wyłącznie jako przykładowe. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez ofertę równoważną należy rozumieć taką ofertę, która przedstawia opis przedmiotu zamówienia o co najmniej takich samych lub lepszych parametrach, jakie zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Ofertą równoważną są produkty lub rozwiązania, które odpowiadają lub przewyższają pod względem jakości i funkcjonalności produkty lub rozwiązania wskazane przez Zamawiającego w SIWZ oraz ich nie obniżają. Na Wykonawcy składającym ofertę równoważną spoczywa obowiązek udowodnienia równoważności oferowanego przedmiotu zamówienia. 17. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 18. Miejsce realizacji zamówienia: SP ZOZ Garwolin, ul. Lubelska 50, 08-400 Garwolin. 19. Termin płatności 60 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 12 890,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy osiemset dziewięćdziesiąt złotych) Zadanie nr 1 1 500,00 jeden tysiąc pięćset złotych Zadanie nr 2 90,00 dziewięćdziesiąt złotych Zadanie nr 3 800,00 osiemset złotych Zadanie nr 4 600,00 sześćset złotych Zadanie nr 5 8 000,00 osiem tysięcy złotych Zadanie nr 6 1 900,00 jeden tysiąc dziewięćset złotych Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do 10.08.2017r. do godz. 10:00. Dowód wniesienia wadium (oryginał), musi być dołączony do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza, w tytule przelewu należy wpisać: wadium, numer postępowania i numer części, których dotyczy niniejsze wadium. 1. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie Zamawiającego lub banku. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: KONTO BANKOWE: Bank PEKAO S.A. I Oddział Garwolin NUMER: 11 1240 2728 1111 0000 3979 5720 Wadium wpłacane na konto Zamawiającego powinno mieć adnotację – OZP/06/2017, zadanie nr … 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu Zamawiający uzna prawidłowy termin jego wniesienia jako datę uznania na rachunku Zamawiającego (datę wpływu na konto Zamawiającego), a nie datę dokonania polecenia przelewu. 5. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie (zaleca się nie wpinać na trwale tego dokumentu do całości oferty). 6. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) Formularz asortymentowo – cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ); 3) specyfikacja techniczna (załącznik nr 3 do SIWZ); 4) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający musi dysponować pełną informacją o tym, ze potencjał podmiotu trzeciego powinien podlegać wstępnej ocenie, dlatego konieczne jest złożenie przez Wykonawcę wraz z ofertą zobowiązania podmiotu trzeciego; 5) Zamawiający żąda od wykonawcy (którego oferta będzie najwyżej oceniona), który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów określonych w Rozdziale V część C pkt. 1) (wykl.) SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach