Przetargi.pl
DOSTAWA IMPLANTÓW DO ZESPOLEŃ KOSTNYCH DLA DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM REHABILITACJI SP. Z O.O. W KAMIENNEJ GÓRZE

Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-400 Kamienna Góra, ul. Korczaka 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 64 59 600 , fax. 075 64 59 601
  • Data zamieszczenia: 2011-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o.
    ul. Korczaka 1 1
    58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 64 59 600, fax. 075 64 59 601
    REGON: 23113920700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dcrnzoz.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA IMPLANTÓW DO ZESPOLEŃ KOSTNYCH DLA DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM REHABILITACJI SP. Z O.O. W KAMIENNEJ GÓRZE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa implantów do zespoleń kostnych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 zadania: Zadanie 1 Płytki przykostne blokowane Zadanie 2 Drut Kirschnera, grotowkręty Shanza, gwoździe Rusha, śruby kostkowe Zadanie 3 Klamry kostne Zadanie 4 System ZESPOL 3. Szczegółowy opis implantów, a także ich szacunkowe ilości określono w poniższych tabelach. Rzeczywiste ilości zamawiane na podstawie umowy wynikać będą z bieżących potrzeb Zamawiającego i ich ostateczna ilość może ulec zmianie w stosunku do ilości określonych w tabelach. 4. Wszystkie oferowane implanty muszą być wprowadzone do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010 Nr 107 poz.679). 5. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany: - w terminie 10 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy przekazać (udostępnić) Zamawiającemu na cały okres obowiązywania umowy instrumentarium do implantacji oferowanych implantów (dotyczy każdego zadania), - uzupełniać i serwisować udostępnione instrumentarium przez cały okres obowiązywania umowy, - przeszkolić wyznaczony personel medyczny Zamawiającego w zakresie techniki operacyjnej oferowanego systemu implantacji. 6. W ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany jest do stworzenia u Zamawiającego depozytu - banku implantów w pełnym zakresie rozmiarów. 7. Asortyment znajdujący się w depozycie Wykonawca zobowiązany będzie sukcesywnie uzupełniać, na podstawie zapotrzebowań Zamawiającego wynikających z bieżącego zużycia na potrzeby medyczne. Wykonawca zobowiązany będzie uzupełnić asortyment w terminie do 72 godzin licząc od terminu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. Termin ten nie obejmuje sobót i niedziel oraz innych dni ustawowo wolnych od pracy. 8. Wyroby będące w depozycie stanowią własność Wykonawcy. Po zakończeniu umowy niewykorzystane wyroby zwrócone zostaną Wykonawcy. 9. Przekazanie do depozytu, uzupełnianie asortymentu i zwrot niewykorzystanych wyrobów Wykonawcy odbywać się będzie na podstawie dokumentów zdawczo-odbiorczych. 10. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać wyroby opakowane i oznakowane w sposób umożliwiający ich prawidłowe przechowywanie i łatwe zidentyfikowanie. 11. Dostarczone wyroby muszą być nowe i wolne od wad oraz posiadać odpowiednio długi termin ważności, gwarantujący ich bezpieczne i zgodne z przeznaczeniem zastosowanie. 12. W przypadku wykrycia wad dostarczonych implantów lub ich niezgodności asortymentowej i ilościowej ze złożonym zapotrzebowaniem, Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Wykonawcę i prześle mu protokół opisujący stwierdzone nieprawidłowości. W przypadku złożenia uzasadnionej reklamacji, Wykonawca zobowiązany jest wymienić niezwłocznie i na własny koszt towar wadliwy na wolny od wad i/lub dostarczyć (uzupełnić) asortyment i ilości zgodnie z zapotrzebowaniem. Uwzględnienie reklamacji przez Wykonawcę upoważniać będzie Zamawiającego do pobrania z depozytu wyrobu identycznego jak reklamowany. 13. Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest pisemnie potwierdzić fakt przyjęcia reklamacji. 14. Miejscem dostawy jest Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze z siedzibą przy ul. J. Korczaka 1, Pawilon I. Dostawa wyrobów do siedziby Zamawiającego odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331831007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dcrnzoz.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach