Przetargi.pl
Dostawa implantów do osteosyntezy i innych materiałów do zabiegów ortopedycznych : Pakietów 4

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Szpitalna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48338723111 , fax. +480338723111
  • Data zamieszczenia: 2019-05-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 22
    34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
    tel. +48338723111, fax. +480338723111
    REGON: 00030441500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa implantów do osteosyntezy i innych materiałów do zabiegów ortopedycznych : Pakietów 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa implantów do osteosyntezy i innych materiałów do zabiegów ortopedycznych określonych w pakietach 1 – 4 do niniejszej SIWZ: CPV: 33183100-7 Pakiet nr 1 • Dostawa płyt do złamań , określonych w formularzu asortymentowo – cenowym, • Dostawca udostępni zamawiającemu na czas trwania umowy instrumentarium do przeprowadzenia zabiegu oraz kompletu rozwiertaków kostnych do gwoździ śródszpikowych, • Dostawca zapewnia utworzenie w siedzibie Zamawiającego depozytu implantów, • Dostawca dostarczy na czas obowiązywania umowy komplet rozwiertaków kostnych do gwoździ śródszpikowych, • Uzupełnianie zużytych implantów i sprzętu do ( max) 24 godzin od przesłania protokołu wszczepu, • W przypadku gdy instrumentarium będzie dostarczane przez Wykonawcę na konkretny zabieg – czas dostarczenia do 24 godzin od chwili zgłoszenia, • Szkolenie personelu lekarskiego i pielęgniarskiego w zakresie technik objętych zamówieniem. Pakiet nr 2 • Dostawa implantów do zespoleń kości ( płyty blokowane proste i anatomiczne, śruby, gwoździe śródszpikow i kable, śruby kaniulowane, zespolenia do kości miednicy) , oraz narzędzi do usuwania zniszczonych śrub-określonych w formularzu asortymentowo – cenowym, • Dostawca udostępni zamawiającemu na czas trwania umowy instrumentarium do przeprowadzenia zabiegu oraz kompletu rozwiertaków kostnych do gwoździ śródszpikowych, • Dostawca zapewnia utworzenie w siedzibie Zamawiającego depozytu implantów, • Uzupełnianie zużytych implantów i sprzętu do ( max) 24 godzin od przesłania protokołu wszczepu, • W przypadku gdy instrumentarium będzie dostarczane przez Wykonawcę na konkretny zabieg – czas dostarczenia do 24 godzin od chwili zgłoszenia, • Szkolenie personelu lekarskiego i pielęgniarskiego w zakresie technik objętych zamówieniem. • Dzierżawa napędu. Pakiet nr 3 • Dostawa implantów do zespoleń ręki, określonych w formularzu asortymentowo – cenowym, • Dostawca udostępni zamawiającemu na czas trwania umowy instrumentarium do przeprowadzenia zabiegu, • Dostawca zapewnia utworzenie w siedzibie Zamawiającego depozytu implantów, • Uzupełnianie zużytych implantów i sprzętu do ( max) 24 godzin od przesłania protokołu wszczepu, • W przypadku gdy instrumentarium będzie dostarczane przez Wykonawcę na konkretny zabieg – czas dostarczenia do 24 godzin od chwili zgłoszenia, • Szkolenie personelu lekarskiego i pielęgniarskiego w zakresie technik objętych zamówieniem. Pakiet nr 4 • Dostawa do zespoleń kości stopy i tkanek miękkich , określonych w formularzu asortymentowo – cenowym, • Dostawca udostępni zamawiającemu na czas trwania umowy instrumentarium do przeprowadzenia zabiegu oraz kompletu rozwiertaków kostnych do gwoździ śródszpikowych, • Dostawca zapewnia utworzenie w siedzibie Zamawiającego depozytu implantów, • Uzupełnianie zużytych implantów i sprzętu do ( max) 24 godzin od przesłania protokołu wszczepu, • W przypadku gdy instrumentarium będzie dostarczane przez Wykonawcę na konkretny zabieg – czas dostarczenia do 24 godzin od chwili zgłoszenia, • Szkolenie personelu lekarskiego i pielęgniarskiego w zakresie technik objętych zamówieniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33183100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania dostawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania dostawcy arkusz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a ( oferowany pakiet) do specyfikacji. Prosimy również o dołączenie do oferty wypełnionego dokumentu w formie elektronicznej na płycie CD/DVD. (Arkusz winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania). 3. Oświadczenia wymienione w punkcie 5.1 specyfikacji ( załącznik nr 2 i 2a do SIWZ). 4. Pełnomocnictwo - do reprezentowania dostawcy w postępowaniu albo do reprezentowania dostawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca dostawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 5. Oświadczenie, RODO załącznik nr 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach