Przetargi.pl
DOSTAWA I ZAKUP WARZYW I OWOCÓW dla DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ w PRZATÓWKU PRZATÓWEK 1, 98-240 SZADEK

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 98-240 Szadek, Przatówek 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 675 12 29 , fax. 43 675 12 29
  • Data zamieszczenia: 2011-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    Przatówek 1 1
    98-240 Szadek, woj. łódzkie
    tel. 43 675 12 29, fax. 43 675 12 29
    REGON: 73014932300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna pomocy społecznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA I ZAKUP WARZYW I OWOCÓW dla DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ w PRZATÓWKU PRZATÓWEK 1, 98-240 SZADEK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dotyczy: Zakupu i dostawy warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Przatówku Przatówek1, 98-240 Szadek. Oznaczenie zadania za pomocą Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 03200000-3 Szacunkowe zapotrzebowanie na artykuł w okresie trwania umowy 1. arbuzy kg 65 2. banany kg 70 3. buraczki kg 1500 4. cebula biała kg 415 5. czosnek kg 6 6. fasola szparagowa kg 40 7. jabłka gat. I kg 4200 8. kalafiory szt 125 9. kapusta biała kg 830 10. kapusta kiszona kg 830 11. kapusta pekińska kg 250 12. koper nać - pęczki szt. 165 13. mandarynki kg 160 14. marchew kg 2000 15. ogórki kiszone kg 710 16. ogórki zielone kg 415 17. pieczarki kg 75 18. pietruszka kg 375 19. pietruszka nać - pęczki szt. 165 20. pomidory kg 500 21. pory kg 125 22. rabarbar kg 75 23. rzodkiewka - pęczki szt. 165 24. sałata szt. 115 25. selery kg 415 26. szczypior - pęczki szt. 65 27. śliwki kg 12 28. wiśnie kg 12 29. włoszczyzna młoda - pęczki szt. 85 30. ziemniaki kg 9580
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 032000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatzdunskowolski.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 10 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach