Przetargi.pl
Dostawa i zakup używanego samochodu ciężarowego z urządzeniem hakowym.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 09100 Płońsk, ul. Mickiewicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6624278 w, 35 , fax. 236 624 278
  • Data zamieszczenia: 2018-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o.
    ul. Mickiewicza 4
    09100 Płońsk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6624278 w, 35, fax. 236 624 278
    REGON: 13031457400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.plonsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i zakup używanego samochodu ciężarowego z urządzeniem hakowym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanego samochodu ciężarowego z urządzeniem hakowym. 1.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1.2. Parametry techniczne podwozia: 1) podwozie o DMC: minimum 25 000 kg maksimum 27 000 kg, 2) DMC dla zespołu pojazdów minimum 40 000 kg, 3) masa własna 11 000 – 12 000 kg, 4) trzy osie, trzecia skrętna i podnoszona, 5) przystosowane do przewozu kontenerów 25 – 40 Mg, 6) kabina dzienna w kolorze białym, 7) skrzynia biegów automatyczna, 8) rok produkcji - nie wcześniej niż w 2015 r., 9) norma emisji spalin - euro 6, 10) klimatyzacja, 11) przebieg maksimum 80 000 km, 12) moc silnika minimum 440 kM, 13) pojemność max 12500 cm3, 14) zawieszenie osi przedniej – resor, 15) zawieszenie osi tylnej – poduszka, 16) przedni zderzak stalowy, 17) rozstaw osi (pierwsza – druga) pojazdu w przedziale 4 500 do 4 700 mm, 18) felgi AL. 19) opony przednie 385/55\R22, tylne 315/70R22,5, 20) radio, 21) blokada mechanizmu różnicowego, 22) zaczep do przyczepy fi 40 wraz z instalacją elektryczną i hydrauliczną, 23) boczne osłony rowerowe, 24) kosz do przewozu siatki ochronnej. 1.3. Parametry techniczne urządzenia hakowego: 1) rok produkcji nie wcześniej niż w 2014 r., 2) nominalna moc załadunkowa minimum 21 000 kg, 3) ramię kątowe urządzenia hakowego teleskopowe i łamane hydraulicznie, 4) napęd pompy hydraulicznej od silnika, 5) szerokie rolki zapewniające stabilność prowadzenia kontenera, 6) sterowanie pneumatyczne z wewnątrz pojazdu, 7) hydrauliczna, wewnętrzna blokada kontenera. 1.4. Wymagania dotyczące gwarancji i serwisu gwarancyjnego: a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia gwarancji: • 12 miesięcy na silnik, układ napędowy i zawieszenie podwozia, • 12 miesięcy na części konstrukcyjne urządzenia hakowego. b) Wykonawca zapewni dostępność serwisu, przy czym czas reakcji nie może być dłuższy niż 2 dni od daty pisemnego (dopuszcza się porozumiewanie za pomocą poczty elektronicznej) zgłoszenia awarii i awaria powinna być usunięta niezwłocznie, nie później niż w ciągu 3 dni. c) Wykonawca musi posiadać serwis zlokalizowany w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego. 1.5. Wymagane dokumenty do przekazania wraz z przedmiotem zamówienia: a) instrukcja obsługi i konserwacji w języku polskim, b) katalog części zamiennych, c) 2 komplety kluczyków. 1.6. Pozostałe wymagania Zamawiającego. a) Pojazd powinien być zarejestrowany w RP, b) Naczepa powinna być zarejestrowana w UDT, c) Do odbioru pojazdu Zamawiający powoła komisję, która oceni zgodność parametrów technicznych i eksploatacyjnych z warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w ofercie, d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania oględzin pojazdu przed dokonaniem wyboru oferty najkorzystniejszej w celu sprawdzenia, czy pojazd spełnia wszystkie wymagania określone w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144510-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu z powyższym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia – załącznik nr 2a do siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. jedn. Dz. U. z 2003 r., Nr 153, poz. 1503 ze zm.): 1) Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. 2) Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 3) Dokumenty niejawne (zastrzeżone) składane w ofercie Wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób umożliwiający zachowanie poufności i oznacza „Tajemnica przedsiębiorstwa”. 4) Po dokonaniu czynności otwarcia ofert Zamawiający dokona analizy ofert, które w tej części mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania na ich wniosek. Dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. 5) Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych, w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Dokumenty tworzące ofertę muszą być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Upoważnienie do ich podpisania musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub notarialnie poświadczonego odpisu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach