Przetargi.pl
Dostawa nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka o DMC do 14 ton dla potrzeb Zakładu Usług Komunalnych w Radomiu

Zakład Usług Komunalnych w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, Sucha 15
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 389 26 30 , fax. 48 389 26 31
  • Data zamieszczenia: 2024-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych w Radomiu
    Sucha 15
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 389 26 30, fax. 48 389 26 31
    REGON: 141256865
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiającysamorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka o DMC do 14 ton dla potrzeb Zakładu Usług Komunalnych w Radomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego do zbiórki i transportu odpadów komunalnych typu śmieciarka o pojemności min 8 m3” o DMC nieprzekraczającej 14 t, z trzymiejscową kabiną dzienną na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych w Radomiu, ul. Sucha 15.2. Wymagania techniczne pojazdu:Nadwozie: Kabina pojedyncza dzienna ze skrzynią ładunkową do przewożenia odpadówRok produkcji: 2023 – 2024- fabrycznie nowyMoc: min. 175 KMPojemność skokowa: min 2950 cm3Typ sinika: DieselSkrzynia biegów: manualna lub zautomatyzowana lub automatycznaKolor: biały RALLiczba miejsc wraz kierowcą: 3Dopuszczalna masa całkowita: do 14 tNorma emisji spalin: min EURO 63. Wymagania niezbędnego wyposażenia: - klimatyzacja, - wspomaganie układu kierowniczego, - ABS, ESP, - zbiornik paliwa z tworzywa min 100L z zamykanym korkiem na kluczyk,- tachograf,- belka świetlna LED na kabinie z napisem „ZUK Radom”,- poduszka powietrzna minimum dla kierowcy, - centralny zamek, - szyby przednie sterowane elektrycznie, - boczne lusterka regulowane i podgrzewane zapewniające dostateczną widoczność przy tego typu zabudowie, - radio, - koło zapasowe pełnowymiarowe, - zestaw do wymiany koła, - trójkąt odblaskowy, - apteczka, - gaśnica, - komplet dywaników gumowych na podłogę,- komplet pokrowców ochronnych na wszystkie siedzenia wykonane z materiału odpornego na wycieranie,- kabina trzymiejscowa dzienna,- 2 komplety kluczyków,- oznaczenie pojazdu napisem „ODPADY” zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów z późn. zm.4. Wymagania dotyczące zabudowy: - skrzynia ładunkowa przeznaczona do zbierania i transportu odpadów z tylnym załadunkiem i systemem zgniatania i wypychania odpadów na całej długości zabudowy,- pojemność skrzyni ładunkowej min 8 m3 ze zbiornikiem na odcieki wyposażonym w zawór spustowy,- ładowność min. 2500 kg,- lampa błyskowa ostrzegawcza umieszczona na skrzyni ładunkowej,- kamera cofania odporna na działanie warunków atmosferycznych umożliwiająca obserwację za pojazdem z kolorowym wyświetlaczem min 7” umieszczonym w kabinie kierowcy,- sygnał ostrzegawczy przy cofaniu,- układ uwalniania zakleszczonych pojemników,- uszczelnienie odwłoka ze skrzynią,- automatycznie podnoszony i opuszczany odwłok,- lampy robocze zabudowy oświetlające załadunek odpadów,- oświetlenie chodnikowe (6 punktów świetlnych),- osłony lamp tylnych,- ściany boczne zabudowy wykonane z blachy min. 3 mm i zabezpieczone przed korozją,- urządzenie załadowcze do współpracy z pojemnikami o poj. 110 do 1100 dm3 zgodnie z normą PN/EN 840 udźwig min 400kg,- możliwość załadunku worków,- uchwyty na miotłę i łopatę,- zbiornik z kranikiem na czystą wodę do mycia rąk zamontowany na zabudowie,- logo ZUK umieszczone na zabudowie,- oświetlenie wg obowiązujących przepisów drogowych,- wyłączniki bezpieczeństwa na zabudowie,- drzwi kontrolne na bocznej ścianie zabudowy,- zabudowa wykonana zgodnie z prawem unijnym i posiadająca znak CE. Oznaczenie CE osprzętu nadane przez uprawnioną jednostkę, zgodnie z dyrektywą 98/37/CEE,- pulpit do obsługi zabudowy zamontowany w kabinie kierowcy, z funkcją załączania: zabudowy, lamp ostrzegawczych, oświetlenia roboczego, podnoszenia odwłoka i przesuwania płyty wypychającej,- dwie kasety sterujące po obu stronach kosza zasypowego,- oznakowanie ostrzegawcze zgodnie z DIN 30710,- kolor zabudowy pomarańczowy RAL,- stopnie dla ładowaczy po obu stronach zabudowy z czujnikami obciążenia, blokadą biegu wstecznego.Wszystkie wymagania określone powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.5. Pozostałe wyposażenie niewyszczególnione: powinno być zgodne ze standardem oferowanym przez producenta dla oferowanego modelu pojazdu.6. Zamawiający wymaga aby dostarczony pojazd spełniał wymogi o których mowa w ustawie Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 poz. 1047) i przepisach wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy. 7. Zamawiający wymaga aby dostarczony pojazd posiadał kartę gwarancją z opisem warunków gwarancji, instrukcje obsługi w języku polskim niezbędne do prawidłowej eksploatacji pojazdu, wszystkie aktualne dokumenty dopuszczające pojazd do użytkowania, wyposażenie wymagane przepisami ruchu drogowego i dokumenty wymagane odrębnymi przepisami. Wszystkie dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim albo przetłumaczone na język polski.8. Pojazd musi posiadać świadectwo homologacji na pojazd skompletowany potwierdzające spełnienie warunków technicznych obowiązujących na terenie RP.9. Wykonawca dostarczy wraz z pojazdem dokumenty, na podstawie których dokonuje się pierwszej rejestracji pojazdu nowego na terenie RP, o których mowa w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1047 ze zm.).10. Zamawiający wymaga aby dostarczony pojazd specjalistyczny typu śmieciarka objęty był:a) minimum 24 miesięczną gwarancją na bezpłatne naprawy podwozia (pojazdu) w przypadku jego usterek mechanicznych, elektrycznych, elektronicznych, hydraulicznych i w lakierze,b) minimum 24 miesięczną gwarancją na bezpłatne naprawy zabudowy w przypadku jej usterek mechanicznych, elektrycznych, elektronicznych, hydraulicznych i w lakierze, liczone od dnia odbioru protokolarnego pojazdu bez zastrzeżeń.Uwaga: wydłużenie okresu gwarancji podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w rozdziale XIX SWZ.11. Zamawiający wymaga zapewnienia przez Wykonawcę serwisu do wykonywania obsług i napraw gwarancyjnych:- miejscem wykonania serwisu gwarancyjnego zabudowy jest siedziba Zamawiającego poprzez serwis mobilny lub jeśli będzie konieczność wykonania naprawy w stacji serwisowej - miejsce wskazane przez Wykonawcę położone nie dalej niż 140 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ złoży pisemne oświadczenie o zapewnieniu serwisu dla zabudowy na warunkach wskazanych w zdaniu poprzednim.- odległość serwisu podwozia (pojazdu) od siedziby Zamawiającego nie większa niż 100 km. Wykonawca w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ złoży pisemne oświadczenie o zapewnieniu stacji serwisu z podaniem jego nazwy i adresu w odległości od siedziby Zamawiającego nie większej niż 100 km.12. Usunięcie wad i usterek pojazdu w okresie gwarancji i rękojmi musi być potwierdzone protokolarnie.13. Wykonawca zobligowany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na swój koszt. Wykonawca poinformuje pisemnie Zamawiającego o planowanym terminie dostawy z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem licząc w dniach roboczych. Dostawa może nastąpić w dni robocze w godzinach od 8:00 do 13:00.14. Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia wyznaczonych pracowników Zamawiającego w terminie do 2 dni od daty dostawy przedmiotu zamówienia z zakresu eksploatacji, obsługi, konserwacji pojazdu i przepisów bhp.15. Wykonawca oświadcza, iż udziela zgody na montaż urządzenia do monitorowania i lokalizacji pojazdu w trakcie trwania gwarancji.16. Logo do umieszczenia na pojeździe zostanie dostarczone przez Zamawiającego w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca opracuje projekt i wizualizację odpowiedniego usytuowania oznakowania na pojeździe w terminie 14 dni od daty otrzymania logo. W tym samym terminie Wykonawca zaproponuje najlepszy materiał i technikę wykonania zapewniającą trwałość oznakowania, odporność na warunki atmosferyczne i ścieranie charakterystyczne dla mycia pojazdu, blaknięcie, sól lub błoto. Projekt podlega ocenie Zamawiającego w terminie 5 dni od jego otrzymania, wyrażonej na piśmie, polegającej na akceptacji lub zgłoszeniu uwag. W przypadku zgłoszenia uwag przez Zamawiającego Wykonawca uwzględni je i poprawiony projekt prześle do akceptacji Zamawiającemu w terminie 7 dni od zgłoszonych uwag.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144510-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach