Przetargi.pl
Dostawa i wymiana transformatorów oraz rozdzielnic głównych w budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu

Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-153 Wrocław, pl. Powstańców Warszawy
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48713406526 , fax. +48713406948
  • Data zamieszczenia: 2020-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
    pl. Powstańców Warszawy 1
    50-153 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48713406526, fax. +48713406948
    REGON: 00051437700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.duw.pl, ezamowienia.duw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i wymiana transformatorów oraz rozdzielnic głównych w budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana transformatorów oraz rozdzielnic głównych w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1. Planowany zakres wymiany urządzeń elektroenergetycznych obejmuje w szczególności: - demontaż dwóch transformatorów olejowych, - dostawę i montaż dwóch transformatorów, - demontaż dwóch rozdzielnic głównych RNN1 i RRN2, - dostawę i montaż dwóch nowych rozdzielnic głównych RNN1 i RRN2, - modernizacja istniejącej rozdzielnicy ROK polegająca na unieczynnieniu SZR, - połączenie linii kablowych między rozdzielnicą RNN1 a RNN2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31170000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie powyższe dokumenty składa do oferty każdy z Wykonawców osobno. Składane w formie elektronicznej, podpisane podpisem kwalifikowanym przez przedstawiciela Wykonawcy lub jego pełnomocnika, (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). - Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Składane w formie elektronicznej, podpisane podpisem kwalifikowanym przez przedstawiciela wykonawcy lub jego pełnomocnika (zgodnie z dokumentem określającym status prawny wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). - pełnomocnictwo, w przypadku podpisywania oferty przez osoby niewymienione w odpisie z właściwego rejestru lub ewidencji należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. UWAGA! W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). Składane w formie elektronicznej, podpisane podpisem kwalifikowanym przez przedstawiciela wykonawcy lub wykonawców występujących wspólnie (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub Wykonawców występujących wspólnie). - zobowiązanie podmiotu trzeciego wraz z innymi dokumentami, o których mowa w Rozdziale V ust. 5 SIWZ, jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. Składane w formie elektronicznej, podpisane podpisem kwalifikowanym przez przedstawiciela podmiotu lub pełnomocnika (zgodnie z dokumentem określającym status prawny podmiotu lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną