Uniwersytet Wrocławski ogłasza przetarg
- Adres: 50-137 Wrocław, pl. Uniwersytecki
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 375 22 34 , fax. 71 375 24 72
- Data zamieszczenia: 2020-07-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Wrocławski
pl. Uniwersytecki 1
50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 375 22 34, fax. 71 375 24 72
REGON: 13010000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa foteli biurowych i podnóżków dla komórek administracji centralnej UWr. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa foteli biurowych i podnóżków dla komórek administracji centralnej UWr. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia przedmiotu zamówienia do wskazanych pomieszczeń, ich montażu oraz zabrania i wywozu opakowań po dostarczonym przedmiocie zamówienia. 1. Fotele mają zostać dostarczone do Zamawiającego do następujących jednostek: a) Biuro Karier ul. Kuźnicza 49A, 50-138 Wrocław, parter b) Dział Gospodarki Nieruchomościami , ul. Kuźnicza 49/55, 50-138 Wrocław,I piętro, pok. 103-104 c) Sekretariat Z-cy Kanclerza ds. Technicznych, pl. Nankiera 1a (wejście od ul. Szewskiej 36), 50-140 Wrocław, II piętro, pok. 20 d) Dział Zaopatrzenia, ul. Więzienna 18/19, 50-118 Wrocław, parter 2. Szczegółowy opis dostawy mebli oraz warunki i zasady realizacji zamówienia zawierają następujące dokumenty: a) Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ; b) Wzór umowy – załącznik nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39113100-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – w formie oryginału; (Ceny jednostkowe netto określone w pkt. I w kol. 4, poz. 1 - 3 - stanowią treść oferty i nie będą uzupełniane/zmieniane, a ich brak w złożonej ofercie skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2); 2) Aktualne Oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 25a ustawy Pzp, wymienione w rozdz. VI pkt 1-2 tj., Załącznik nr 2 do SIWZ – w formie oryginału ; 3) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych – w formie oryginału; 4) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo - w formie oryginału - ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik. Wraz z ofertą nie należy składać dokumentów wymienionych w rozdz. VI pkt. 3 Dokumenty te składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dopiero po otrzymaniu wezwania Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa foteli biurowych i podnóżków dla jednostek administracji centralnej UWr
Dodano: 2019-12-06 - Dostawa foteli dla jednostek administracji centralnej UWr
Dodano: 2019-09-10 - dostawa wyposażenia medycznego dla Poradni Profilaktyczno-Leczniczej HIV/AIDS
Dodano: 2019-06-07 - Dostawa 550 sztuk foteli obrotowych dla potrzeb Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu
Dodano: 2019-03-06 - dostawa mebli na potrzeby Dziennego Domu Pomocy przy ul. Żeromskiego 37/1 we Wrocławiu wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
Dodano: 2018-10-19 - Dostawa regałów metalowych archiwalnych, foteli biurowych oraz foteli lekarskich wg pakietów 1-3
Dodano: 2017-06-29