Przetargi.pl
Dostawa i wymiana filtrów w centralach wentylacyjnych oraz czyszczenie i odgrzybianie central wentylacyjnych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.

Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich ogłasza przetarg

  • Adres: 50-367 Wrocław, Wybrzeże L.Pasteura
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7841174 , fax. 71 7840045
  • Data zamieszczenia: 2019-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
    Wybrzeże L.Pasteura 1
    50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7841174, fax. 71 7840045
    REGON: 00028898100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i wymiana filtrów w centralach wentylacyjnych oraz czyszczenie i odgrzybianie central wentylacyjnych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i wymiana filtrów w centralach wentylacyjnych – zgodnie z wykazem filtrów wg załącznika nr 1 i 2 oraz czyszczenie i odgrzybianie central wentylacyjnych – zgodnie z wykazem central wentylacyjnych wg załącznika nr 3 i 4 na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. 2. Miejsce wykonywania usług: 1) Ośrodek Badawczo-Naukowo-Dydaktyczny Dolnośląskiej Farmacji, ul. Borowska 211 50-556 Wrocław 2) Zintegrowane Centrum Edukacji i Innowacji Wydziału Farmaceutycznego, ul. Borowska 211A, 50-556 Wrocław 3. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2018 r., poz. 917 z póż. zm.) osób wykonujących czynności, objęte przedmiotem zamówienia. Wyżej określony wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane powyżej prace. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do Siwz. Wykonawca przed podpisaniem umowy złoży oświadczenie w zakresie wskazanym w niniejszym punkcie – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do Siwz. 4. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – zał. nr 9 do Siwz) cenę brutto realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca na filtry (wymienione w załącznikach nr 1 i 2 do Siwz) udzieli minimum 6 miesięcy gwarancji. Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert. 6. Wykonawca przed terminem otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu może dokonać wizji lokalnej miejsca, gdzie mają być prowadzone prace. Zamawiający umożliwi wszystkim zainteresowanym Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu. Wizja lokalna odbędzie się w dniu 10.05.2019 r. o godz. 09:00., ul. Borowska 211, 50-556 Wrocław (zbiórka osób zainteresowanych wzięciem udziału w wizji lokalnej w budynku Ośrodka Badawczo-Naukowo-Dydaktycznego Dolnośląskiej Farmacji pod adresem jw. przy portierni). Osobą upoważnioną do przeprowadzenia wizji lokalnej jest kierownik Działu Serwisu Technicznego – Pan Czesław Olczyk. 7. Wykonawca w przeddzień podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu szczegółowy harmonogram prac objętych przedmiotem zamówienia z podaniem poszczególnych prac oraz terminów ich wykonania tj. dzień / miesiąc / rok.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (wzór – załącznik 5 do Siwz) – wypełniony przez Wykonawcę, 2) Oświadczenie wymienione w Rozdziale VII pkt. 1 – 4 (wzór załącznik nr 6 do Siwz) – wypełniony przez Wykonawcę, 3) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwa winny być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach