Przetargi.pl
Dostawa i wymiana baterii akumulatorów oraz zasilacza

Szpital im. Świętej Jadwigi Śląskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 55100 Trzebnica, ul. Prusicka 53-55
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 120 920 , fax. 713 121 498
  • Data zamieszczenia: 2017-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital im. Świętej Jadwigi Śląskiej
    ul. Prusicka 53-55
    55100 Trzebnica, woj. dolnośląskie
    tel. 713 120 920, fax. 713 121 498
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-trzebnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i wymiana baterii akumulatorów oraz zasilacza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana baterii akumulatorów w budynku Głównym i w budynku Chirurgii oraz zasilacza w budynku Chirurgii Szpitala im. Św. Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy. Zakres dostawy: Bateria akumulatorów 220V typu OPZS – budynek Chirurgii – 1 komplet; Bateria akumulatorów 24V typu OPZS – budynek Chirurgii – 1 komplet; Bateria akumulatorów 220V typu EFTB– budynek Główny – 1 komplet; Bateria akumulatorów 24V typu EFTB – budynek Główny – 1 komplet; Zasilacz 220V ZB220DC100 lub równoważny (tj. o parametrach nie niższych niż ZB220DC100) – budynek Chirurgii – 1 komplet.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31440000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty – wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ, 2) Wypełnione i podpisane Warunki gwarancji i serwisu – wg wzoru załącznika nr 1a do SIWZ, 3) Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru. 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach